Η Συνευωχία ξανά στο Διαδίκτυο
το κόμμα, φύσεως απομονωτικό, καθάπερ και εν τη γραμματική ρητώς διασαφηνίζεται....ούτως και εν τη πολιτική... και επειδή "όλοι δικοί μας είμαστε", θυμοσοφών ο Νιόνιος προυδιεγράφει σοφώς, περί πολιτικής πάνυ γε ο λόγος, ουχί δε παρωπιδικός...έστιν ουν, βγάλτε τα ομματογιάλια σας και συζητείστε ευρύτερα και ελεύθερα...
Moderator: Μαρκήσιος de Karampa.
Replies: 2
Views: 24,976
Replies: 0
Views: 18,155
Replies: 1
Views: 18,153
Replies: 2
Views: 18,295
Replies: 0
Views: 17,530
Replies: 0
Views: 16,931
Replies: 0
Views: 17,010
Replies: 1
Views: 17,446
Replies: 0
Views: 17,041
Replies: 2
Views: 18,193
Replies: 0
Views: 16,957
Replies: 1
Views: 17,871
Replies: 1
Views: 17,834
Replies: 1
Views: 18,628
Replies: 1
Views: 17,747
Poll
Moved Topic
Locked Topic
Sticky Topic
Topic you are watching