Η Συνευωχία ξανά στο Διαδίκτυο
το κόμμα, φύσεως απομονωτικό, καθάπερ και εν τη γραμματική ρητώς διασαφηνίζεται....ούτως και εν τη πολιτική... και επειδή "όλοι δικοί μας είμαστε", θυμοσοφών ο Νιόνιος προυδιεγράφει σοφώς, περί πολιτικής πάνυ γε ο λόγος, ουχί δε παρωπιδικός...έστιν ουν, βγάλτε τα ομματογιάλια σας και συζητείστε ευρύτερα και ελεύθερα...
Moderator: Μαρκήσιος de Karampa.
Replies: 2
Views: 24,910
Replies: 0
Views: 18,093
Replies: 1
Views: 18,102
Replies: 2
Views: 18,233
Replies: 0
Views: 17,481
Replies: 0
Views: 16,870
Replies: 0
Views: 16,941
Replies: 1
Views: 17,378
Replies: 0
Views: 16,994
Replies: 2
Views: 18,150
Replies: 0
Views: 16,916
Replies: 1
Views: 17,835
Replies: 1
Views: 17,798
Replies: 1
Views: 18,590
Replies: 1
Views: 17,708
Poll
Moved Topic
Locked Topic
Sticky Topic
Topic you are watching