Η Συνευωχία ξανά στο Διαδίκτυο
το κόμμα, φύσεως απομονωτικό, καθάπερ και εν τη γραμματική ρητώς διασαφηνίζεται....ούτως και εν τη πολιτική... και επειδή "όλοι δικοί μας είμαστε", θυμοσοφών ο Νιόνιος προυδιεγράφει σοφώς, περί πολιτικής πάνυ γε ο λόγος, ουχί δε παρωπιδικός...έστιν ουν, βγάλτε τα ομματογιάλια σας και συζητείστε ευρύτερα και ελεύθερα...
Moderator: Μαρκήσιος de Karampa.
Replies: 0
Views: 15,414
Replies: 9
Views: 18,690
Replies: 1
Views: 15,211
Replies: 3
Views: 17,228
Replies: 2
Views: 16,032
Replies: 27
Views: 33,067
Replies: 1
Views: 15,939
Replies: 1
Views: 20,860
Poll
Moved Topic
Locked Topic
Sticky Topic
Topic you are watching