Διαβούλευση για την Κάρτα του Πολίτη

Started by staboz, 26 November, 2010, 01:02:07 AM

Previous topic - Next topic

staboz

[font size=3]Έχει αρχίσει ήδη από μέρες η δημόσια διαβούλευση για την Κάρτα του Πολίτη.
Από μέρους μου κατέθεσα κιόλας την αντίθεσή μου στο opengov: [/fonts] http://www.opengov.gr/ypes/?p=875&cpage=2#comment-16798

[font size=3]26 Νοεμβρίου 2010, 01:39 | Σταύρος Μποζοβίτης

Μόνο απίστευτη αφέλεια και ανερμήνευτη επιπολαιότητα θα μπορούσε να μας κάνει να πιστέψουμε ότι όλη αυτή η ιστορία γίνεται για το καλό και την εξυπηρέτησή μας!
Ποιους επιχειρείτε να αποκοιμίσετε, κύριε Υπουργέ; Εμάς ή τον ίδιο τον εαυτό σας; Εισάγετε την Πατρίδα μας στο εφιαλτικότερο σύστημα ελέγχου των πάντων και προσπαθείτε να μας πείσετε ότι αυτό το κάνετε για το καλό μας;
Κύριε Υπουργέ, αναλαμβάνετε τρομερή ευθύνη απέναντι στην ιστορία του τόπου. Και η ιστορία, όπως το έχουμε ιδίως τελευταία διαπιστώσει, είναι ήδη πολύ θυμωμένη. Και βέβαια δεν αστειεύεται· χαστουκίζει αμείλικτα τους περιφρονητές της.
Απορώ... δεν εξανίσταται λοιπόν η συνείδησή σας; Δεν επαναστατεί το πατριωτικό σας φρόνημα; Δεν τρέμετε με αυτό το τέρας του big brother που νομοθετείτε και στο οποίο ανυπεράσπιστους μας παραδίνετε; Δεν αντιλαμβάνεστε ότι σπιλώνετε έτσι την προσωπικότητά σας ανεξίτηλα;
Φοβηθήτε λίγο, κύριε Υπουργέ! Κάντε πίσω! Ακόμη δεν είναι αργά...

Όσο για μας, σας το λέμε ξεκάθαρα, προσχωρήσαμε κιόλας στη νέα κλεφτουριά! Αρνούμαστε να μπούμε στο προδοτικό σύστημα των Ροκφέλερ, Ρότσιλντ, Λέσχης Μπίλντερμπεργκ.
Τουλάχιστον να μείνει στην ιστορία ότι την εποχή της επερχόμενης μαύρης και φρικιαστικής σκλαβιάς κάποιες συνειδήσεις έμειναν ασυμβίβαστες και ανυποχώρητες στις νέες Θερμοπύλες της Πατρίδας «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι».
Παρόλο βέβαια που γνώριζαν πολύ καλά πως «οι Μήδοι επιτέλους θα διαβούνε»...

ΥΓ. Για όσους ακόμα δεν είναι υποψιασμένοι, προτείνω να δουν απόσπασμα (με Ελληνικούς υπότιτλους) από τη συγκλονιστική συνέντευξη (λίγο πριν το θάνατό του από καρκίνο) του ηρωικού Εβραιοαμερικανού σκηνοθέτη και πολιτικού Aaron Russo στον Alex Jones:[/fonts]
http://www.youtube.com/watch?v=iILKkP_4fq4
Ρωμ. ε΄6-10

Σωτήριος

Συμφωνώ μαζί σας και επαυξάνω που λέγει και ο Λαός μας. Όμως πρέπει να δούμε τον οικουμενισμό, πίσω από τον κάθε Δούρειο ίππο, το κάθε προπέτασμα καπνού και εδώ βάνω και την διαφωνία μου, διαφωνία που έχει να κάνει με όποια πρόσωπα που αναφέρεται και που ναι, αυτά παίζουν ρόλο, όχι όμως τον κυρίαρχο, αυτό ισχύει και για τις όποιες λέσχες, το ζητούμενο έχει όνομα και είναι χωρίς φανατισμό και υστερίες ο Σιωνισμός, που πρέπει να έφτασε πλέον κοντά στην επίτευξη, δηλαδή στον διαχωρισμό των (Γκόιμ), όπως και μας ονομάζουν, σε σχέση με τους δικούς τους, και που μέσα από την κάρτα που εγώ και ενυπόγραφα έχω δηλώσει ότι πέρα από την καταγγελία, δεν θα την πάρω. Ακόμη έχω την γνώμη ότι αυτό δεν θα περάσει, Ο Άγιος Θεός δεν θα το επιτρέψει, το κόστος δια Εμάς δεν ξέρω πόσο θα είναι, αλλά δεν θα περάσει.

Ἰωάννης

[font face=Times New Romanl][font size=3]Πολύ καλό το κείμενο σας.
Όπως πρέπει σε αυτές τις περιπτώσεις: Αυστηρό λεξιλόγιο, αδιαπραγμάτευτη, ηρωϊκή και ξεκαθαρισμένη θέση και άποψη.
 Αρκεί μα μην γίνουμε κι εμείς ώς οι \"διϋλίζοντες τὸν κώνωπα τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες\"
Κι εξηγούμαι:
Το κείμενο που παραθέτω παρακάτω είναι παρμένο από το βιβλίο Ανθολόγιο Συμβουλών Γέροντος Πορφυρίου, σελ. 71, 72-75, δ΄ έκδ. 2003.
Το είχα διαβάσει όταν ήμουν ακόμη στο γυμνάσιο και μου είχε κάνει ζωηράν εντύπωση. Μου ξανάρθε τώρα στο μυαλό καθώς είναι πιό επίκαιρο από ποτέ και αντιγράφω πρός ωφέλεια όλων.

Ο π. Πορφύριος το 666 και ο αντίχριστος

Μου είχε πει: "Πατέρα Αθανάσιε (με πήρε από το χέρι έτσι σφικτά), εγώ είμαι τυφλός τώρα, τα μάτια μου τα σωματικά δεν λειτουργούν, γιατί έχω καρκίνο στην υπόφυση, έχω όμως τα πνευματικά μάτια και βλέπω. Πριν φύγεις, θέλω να μου πεις. Τι είπε ο Γέροντας Αιμιλιανός για το 666 και τον αντίχριστο;" . Ήταν εκείνες τις μέρες μετά το Τσερνομπίλ. Ο κόσμος ήταν αναστατωμένος και πήγαινε κατά δεκάδες κάθε μέρα, ιδιαιτέρως στον πατέρα Πορφύριο που ήταν κοντά στην Αθήνα, και αναστατωμένοι τον ρωτούσαν: "Τι θα γίνει; Θα έρθει ο αντίχριστος να μας σφραγίσει με το 666;".

Και με ρώτησε: "Για πες μου, παιδί μου, τι λέει ο Γέροντας Αιμιλιανός για το 666 και τον αντίχριστο;". Του λέω: "Γέροντα, μας είπε σε μια σύναξη προχθές να μην ανησυχούμε. Εμείς να ενδιαφερόμαστε να έχουμε μια ζωντανή σχέση με τον Χριστό και του αντιχρίστου να μην του δίνουμε πολλή σημασία, γιατί εκείνος θα γίνει το κέντρο της ζωής μας και όχι ο Χριστός".

Αμέσως χτύπησε τα χεράκια του στο κρεβάτι και είπε: "Τι λες παιδί μου, τι λες παιδί μου, δόξα σοι ο Θεός που βρήκα κι έναν πνευματικό να συμφωνεί μαζί μου. Ρε παιδί μου, αυτοί οι πνευματικοί, εδώ στον κόσμο, τι έχουν κάνει! Έχουν αναστατώσει τις ψυχές, δημιούργησαν ένα σωρό προβλήματα, οικογενειακά και ψυχολογικά με το 666. Δεν μπορεί ο κόσμος να κοιμηθεί και άρχισαν να παίρνουν ψυχοφάρμακα και υπνωτικά χαπάκια για να μπορούν να κοιμηθούν. Τι είναι αυτό το πράγμα; Δεν τα θέλει αυτά τα πράγματα ο Χριστός, παιδί μου. Και να σου πω κάτι;". Του λέω: "Γέροντα, τι;" Μου λέει: "Για μας τους χριστιανούς, για μας όταν βιώνουμε το Χριστό δεν υπάρχει αντίχριστος. Δε μου λες; Εδώ που κάθομαι στο κρεβάτι μπορείς να καθίσεις εσύ;" . Του λέω: "Όχι, Γέροντα" . Μου λέει: "Γιατί;". Του απάντησα: "Διότι, εάν καθίσω πάνω σας, θα σας πλακώσω". Μου λέει: "Πότε μπορείς να καθίσεις;". Του λέω: "Όταν φύγετε εσείς, Γέροντα, μπορώ να καθίσω εγώ". Μου λέει: "Ακριβώς, παιδί μου, έτσι συμβαίνει και με την ψυχή μας. Όταν έχουμε μέσα μας τον Χριστό μας, μπορεί να έρθει ο αντίχριστος; Μπορεί να μπει καμιά άλλη αντίθετη ύπαρξη μέσα στην ψυχή μας; Γι' αυτό σήμερα, παιδί μου, δεν έχουμε τον Χριστό μέσα μας και γι' αυτό ανησυχούμε για τον αντίχριστο. Όταν βάλουμε τον Χριστό μέσα μας, τα πάντα γίνονται Παράδεισος. Ο Χριστός είναι το παν κι έτσι πάντοτε, παιδί μου, να λες στους ανθρώπους, και τον αντίθετο δεν τον φοβόμαστε. [ ...] Γιατί, παιδί μου, τους πρώτους μάρτυρες τους είχαν βάλει στα θηρία κι έκαναν τον σταυρό τους και τα θηρία γινόντουσαν αρνάκια. Τους είχαν στη θάλασσα, έκαναν το σταυρό τους και η θάλασσα γινόταν γη και περπατούσαν. Τους είχαν μέσα στη φωτιά, έκαναν το σταυρό τους και η φωτιά γινόταν δροσιά. Ευλογημένο μου παιδί, τι είμαστε σήμερα εμείς; Πιστεύουμε στον Χριστό; Το σταυρό μας; Μα γιατί κατέβηκε ο Χριστός; Δεν κατέβηκε για να δυναμώσει την ασθένειά μας; Έτσι παιδί μου, να πεις και στον Γέροντα. Και συ να πεις στους ανθρώπους να μη φοβούνται τον αντίχριστο. Είμαστε παιδιά του Χριστού, είμαστε παιδιά της Εκκλησίας" .
Αυτό το πράγμα μου έκανε πάρα πολλή εντύπωση. Και μου πρόσθεσε: "Να σου πω κάτι;". Λέω: "Γέροντα, παρακαλώ". "Ο Πατριάρχης Δημήτριος πώς ήρθε στην Αθήνα;". Του λέω: "με το αεροπλάνο". "Ε, καλά, ξέρω πως ήρθε με το αεροπλάνο. Κολυμπώντας ήρθε ο άνθρωπος; Με τι ντοκουμέντα ήρθε;". Του λέω: "Με διαβατήριο, Γέροντα". -"Ελληνικό ή τουρκικό;". Του λέω: "Δεν ξέρω". -"Ε, μου κάνεις και τον σοφό. Με τουρκικό ήρθε. Και ποιο είναι το εθνόσημο της Τουρκίας, ξέρεις;". Του λέω: "Δεν ξέρω, Γέροντα". -"Ε, τότε το παράκανες, δεν ξέρεις το εθνόσημο της Τουρκίας; Είναι η ημισέληνος. Και ξέρεις πώς ονομάζεται η ημισέληνος από τους Πατέρες της Εκκλησίας μας, μετά που εμφανίστηκε ο Μωάμεθ;" Του λέω: "Όχι, Γέροντα". -"Ε, να πάρω το πτυχίο σου και να το σχίσω. Τι θεολόγος είσαι εσύ;" [...] "Η ημισέληνος είναι σημείο του αντιχρίστου. Εάν είναι σημείο του αντιχρίστου η ημισέληνος και ο Πατριάρχης μας έχει στο διαβατήριό του το σημείο του αντίχριστου ( και στις σφραγίδες τους, πόσες σφραγίδες βάζουν μέσα έξω; ), πάει να πει ότι ο Πατριάρχης μας είναι αντίχριστος; Όχι, ρε παιδί μου, όχι ρε παιδί μου! Μην περιορίζουμε τόσο πολύ το Ευαγγελικό μήνυμα! Δεν είναι ο Χριστός τόσο στενόμυαλος όσο είμαστε εμείς οι άνθρωποι που θέλουμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα. Έτσι να πεις στον Γέροντα και έτσι να λες στους ανθρωπους: ούτε τον αντίχριστο να φοβόμαστε ούτε το 666″.


Δυστυχώς έτσι είναι.
Σήμερα έχουμε ξεχάσει τον Χριστό. Τον πραγματικό Χριστό! Έτσι όπως τον βίωσαν και τον είδαν εν τη ακτίστω δόξη αυτού οι Άγιοι Πατέρες μας οι οποίοι με την ζωή τους και τα συγγραμματά τους μας κατέθεσαν τον τρόπο με τον οποίο θα τον \"δούμε\" κι εμείς.
Ο Χριστός πλέον δεν κυρήσσεται κι όταν κυρήσσεται δεν γίνεται πατερικά δηλαδή ορθόδοξα.
Με αποτέλεσμα ο άνθρωπος να στρέφεται αλλού...
[/fonts][/fontf]

Σωτήριος

Αγαπητέ μου, φίλε, καλέ μου αδελφέ Ιωάννη, το ζητούμενο δεν είναι το θηρίο αυτό καθ αυτό, και το κείμενο που μας παραπέμπεις, στον Καθόλα Άγιον κατά την γνώμη μου, τον σεβαστό και μακαριστό γέροντα Πορφύριο και που σωστά ομιλεί για το πως θα πρέπει να βλέπουμε το θηρίο, εδώ μιλάμε για την γενικότερη άλωση ψυχών και διάνοιας, μια αποδόμηση αρχών και βάθρων που στηρίζεται το κάθε κράτος η κάθε κοινωνία, μια πτώχευση που ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου, δηλαδή την εγκληματικότητα σε όλες τις εκφάνσεις της κοινωνίας, η κάρτα είναι θα έλεγα το κερασάκι στην τούρτα όπως συνηθίζεται να λέγεται, όμως εκεί είναι και το λάθος αυτών των μηχανευόντων του σκλαβώματος του ανθρώπου, έτσι ψηλά που το έβαλαν φάνηκε και δεν χρειάζεται πλέον παρά να το δουν αυτοί που θέλουν φυσικά, αυτό δεν έγινε τυχαία, για να γίνει συμφωνία χρειάζεται η ελεύθερη παραδοχή, είναι βλέπεις το αυτεξούσιο το εργαλείο δώρο Του Δημιουργού μας, που ή ζητάμε βοήθεια από τον Άγιο Θεό ή βάζουμε τις αλυσίδες μας και χορεύοντας, τις επιδεικνύουμε σαν το λαμπερό χάρισμα που καταφέραμε να αποκτήσουμε,τρομάρα μας! Φυσικά τα τελευταία μου λόγια δεν έχουν να κάνουν με Εσέ αδελφέ μου, ομιλώ για αυτούς τους τυχοδιώκτες που οι κακόμοιροι, γιατί τέτοιοι είναι, νομίζουν ότι συμφωνώντας με τα παιδιά του αντικείμενου, θα περάσουν καλά,αμ δε!

giannis

Κύριε Σταύρο δεν μπορώ να βρω στην σελίδα της διαβούλευσης το σχόλιό σας, σε καμία από τις τέσσερις θεματικές ενότητες. Αν το βρείτε σας παρακαλώ δώστε το συγκεκριμένο link.

Ιωάννα

Γιαννάκη
νομίζω τὸ κείμενο θὰ ταίριαζε σὲ ἄλλη ἐνότητα.

Ἄλλο ἡ Ἀντιχριστολαγνεία, κι ἄλλο ὁ ἀγώνας γιὰ νὰ μὴν προετοιμαστεῖ ὁ δρόμος γιὰ τὴν πιο φρικτὴ δουλεῖα ποὺ μπορούμε νὰ φανταστοῦμε.

Ἀν οἱ ἀγωνιστὲς τοῦ 40, τοῦ 1821...  ἀφήνανε τὰ ὄπλα γιὰ νὰ πιάσουν τὰ κομποσχοίνια...

διάβασες καὶ τὴν παράθεση τοῦ gianni;

Ἰωάννης

[font face=Times New Romanl][font size=3]Δεν διαφωνώ καθόλου Ιωάννα μου. Συμφωνώ 1000%.
Απλά, είπα να το πάω λίγο παρακάτω για να διαγνωσθεί και μία εκ δεξιών παγίδα που μπορεί να δημιουργηθεί.
Αυτή της \"Αντιχριστολαγνείας\" όπως πολύ ωραία το ονόμασες! (Επίτρεψέ μου να στην \"κλέψω\" την φράση, να την χρησιμοποιώ κι εγώ.:))

Την διάβασα την παράθεση του gianni, κί έψαξα να βρώ στο αντίστοιχο λίνκ την δημοσίευση του κ.Μποζοβίτη αλλά παρομοίως δεν την βρήκα πουθενά! Ίσως δεν άρεσε στους υπευθύνους και την κατέβασαν με δημοκρατικό τρόπο.;)[/fonts][/fontf]

Ἰωάννης

Quote from: ΙωάνναἈν οἱ ἀγωνιστὲς τοῦ 40, τοῦ 1821...  ἀφήνανε τὰ ὄπλα γιὰ νὰ πιάσουν τὰ κομποσχοίνια...
[font face=Times New Romanl][font size=3]Eπί της φράσεώς σου αυτής επίτρεψε μου να παρατηρήσω, ότι τουλάχιστον στην συγκεκριμένη περίπτωση \"οὐκ ἐστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις.\" (Εφεσίους 6:12)[/fonts][/fontf]

Ιωάννα

Quote from: ΙΩΑΝΝΗΣ[font face=Times New Romanl][font size=3]\"οὐκ ἐστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις.\" (Εφεσίους 6:12)[/b][/fonts][/fontf]
ναί, βέβαια!

Σωτήριος

Πρέπει να χάθηκα στη μετάφραση, δεν βλέπω αν το δικό μου σχόλιο, βοηθεί την κουβέντα, αν εν πάση περιπτώσει, έχουμε διαφωνία ή και παρατήρηση που και σαφώς είναι δεκτή.Την καλημέρα μου σε όλους σας, Εσάς τους Ευωχητές που τα τραίνα για σας, δεν είναι μόνον κοίταγμα, αλλά και ταξίδι, ταξίδι γνώσεις και προσέγγισης των πηγών, απαραίτητων στους καιρούς του σήμερα που μας θέλουν με μια τηλεόραση μπροστά μας σαν κάτι Τεξανούς που βλέπαμε στις διάφορες ταινίες, του παλιού καλού κινηματόγραφου, όπου περπατούσαν κοιμισμένοι στους δρόμους. Αφιονισμένοι θα έλεγες, σε ατέρμονη διαδρομή, που ποιος ξέρει σήμερα το γιατί. Ίσως το αύριο όταν πάψει να είναι πεδίο προσωπικών προβολών, να μας δώσει την κάποια εξήγηση.:)

staboz

[font size=3]
Quote from: giannisΚύριε Σταύρο δεν μπορώ να βρω στην σελίδα της διαβούλευσης το σχόλιό σας, σε καμία από τις τέσσερις θεματικές ενότητες. Αν το βρείτε σας παρακαλώ δώστε το συγκεκριμένο link.
Το σχόλιο απορρίφθηκε. Δεν εγκρίθηκε από τους Διαχειριστές...
Σήμερα έγραψα καινούργιο, ελπίζοντας ότι μπορεί να εγκριθεί...

Ιδού:
7 Δεκεμβρίου 2010, 00:58 | Σταύρος Μποζοβίτης
Μου είναι ακατανόητο για ποιο λόγο απορρίφθηκε προηγούμενη τοποθέτησή μου. Ούτε υβριστικό ούτε ρατσιστικό ή παρόμοιο περιεχόμενο είχε. Ήταν βέβαια γραμμένη αυστηρά, αλλά αυτό αποτελεί λόγο για να μην δημοσιευθεί;
Δεν έχει γίνει κατανοητό ότι όλη αυτή η ιστορία μας έχει γεμίσει με ανησυχία, θυμό και αγανάκτηση;
Και επιτέλους δεν παρατηρείτε το γεγονός ότι πάνω από το 90% των σχολίων είναι από επικριτικά μέχρι παντελώς απορριπτικά. Αυτό άραγε δεν θα προβληματίσει τον κ. Υπουργό και όλη την Κυβέρνηση; Ουσιαστικά η διαβούλευση είναι και ένα άτυπο δημοψήφισμα. Ο λαός απορρίπτει στο σύνολό του το διατεταγμένο, ανελεύθερο και ύποπτο σύστημα της Κάρτας του Πολίτη. Η Κυβέρνηση το λαό θα τον αγνοήσει; Θα τον αντιμετωπίσει ως αδαή και αστοιχείωτο; Θα τον περιφρονήσει; Στο χώρο που γεννήθηκε η Δημοκρατία, στο χώρο που πραγματοποιήθηκε η τελειότερη μορφή Δημοκρατίας, αυτή της άμεσης Δημοκρατίας, όπου όλες οι αποφάσεις λαμβάνονταν από την Εκκλησία του Δήμου, σ᾿ αυτό το χώρο η γνώμη του λαού θα παρακαμφθεί, θα αγνοηθεί;
Προτείνω και πάλι για όσους ακόμα δεν είναι υποψιασμένοι, να δουν απόσπασμα (με Ελληνικούς υπότιτλους) από τη συγκλονιστική συνέντευξη (λίγο πριν το θάνατό του από καρκίνο) του ηρωικού Εβραιοαμερικανού σκηνοθέτη και πολιτικού Aaron Russo στον Alex Jones:
http://www.youtube.com/watch?v=iILKkP_4fq4[/fonts]
Ρωμ. ε΄6-10

staboz

[font size=3]Ὁ ἐφιαλτικὸς ἔλεγχος!

Τὸ πρόβλημα τῆς καθιερώσεως ἔξυπνων ἠλεκτρονικῶν καρτῶν (Κάρτα τοῦ Πολίτη, Φοροκάρτα) ἀπὸ τὸ 2011 εἶναι πολυσύνθετο. Ἔχουμε ἤδη τονίσει σὲ ἄλλα σχόλια τοὺς κινδύνους ποὺ συνεπάγεται, εἴτε προσβολῆς τῆς θρησκευτικῆς συνειδήσεως εἴτε ἐλέγχου τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς τῶν πολιτῶν. Ἡ Κυβέρνηση, ποὺ προωθεῖ ἐπιμόνως αὐτὰ τὰ συστήματα, δὲν παύει νὰ διαβεβαιώνει ὅτι ἡ συγκέντρωση ὅλων τῶν προσωπικῶν μας δεδομένων σὲ μία κάρτα θὰ εἶναι ἀπολύτως ἀσφαλὴς καὶ δὲν θὰ ὑπάρχει δυνατότητα αὐτὰ νὰ περιέλθουν σὲ χέρια ἄλλων.
Πόσο ἐσφαλμένη εἶναι μιὰ τέτοια ἀντίληψη φαίνεται ξεκάθαρα ἀπὸ τὸ παρακάτω πρόσφατο περιστατικό.
Ὁ Στὴβ Μπόγκαν, δημοσιογράφος τῆς Βρετανικῆς ἐφημερίδας Daily Mail (Ντέιλυ Μέιλ), προκειμένου νὰ κάνει σχετικὴ ἔρευνα στὴν ἐφημερίδα ζήτησε ἀπὸ κάποιους χάκερς (οἱ χάκερς εἶναι ἱκανότατοι χρήστες ὑπολογιστῶν ποὺ καταφέρνουν νὰ παραβιάζουν τοὺς κωδικοὺς ἀσφαλείας καὶ νὰ εἰσέρχονται σὲ ἀπόρρητες βάσεις δεδομένων) νὰ βροῦν ἐντὸς μιᾶς ἡμέρας πληροφορίες γιὰ τὴ φίλη του Σουζάνα Χάλεμ μὲ τὴν ὁποία συνεργάζονται τὰ τελευταῖα 12 χρόνια στὴ Βρετανικὴ ἐφημερίδα. Εἶχε μᾶλλον τὴν ἐντύπωση ὅτι τὰ στοιχεῖα ποὺ θὰ συνέλεγαν θὰ ἦταν ἐλάχιστα. Γι᾿ αὐτὸ καὶ ἔμεινε ἐμβρόντητος, ὅταν τὴν ἑπόμενη μέρα βρῆκε στὸ ἠλεκτρονικὸ ταχυδρομεῖο του μιὰ 15σέλιδη ἔκθεση μὲ πληροφορίες τὶς ὁποῖες δὲν τὶς γνώριζε οὔτε ὁ ἴδιος!
Οἱ χάκερς χρειάστηκαν μόλις μιὰ ὥρα προκειμένου νὰ συλλέξουν πληροφορίες γιὰ τὴν προσωπική της ζωή, ὅπως καὶ φωτογραφίες ποὺ μοιράζεται μὲ φίλους της. Κατάφεραν νὰ μάθουν μὲ κάθε λεπτομέρεια σχεδὸν τὰ πάντα. Βρῆκαν καὶ ὅλα ταὰ ταξίδια στὴν Εὐρώπη, στὴν Ἀσία ἀλλὰ καὶ στὴν Καραϊβικὴ ποὺ εἶχε κάνει. Ἔτσι ἔφτασαν νὰ ἑτοιμάσουν μιὰ λίστα μὲ τὶς 41 χῶρες ποὺ ἐκείνη εἶχε ἐπισκεφθεῖ!
Ὁ Στὴβ δὲν πίστευε στὰ μάτια του, διαπιστώνοντας ὅτι εἶναι τόσο εὔκολο νὰ μάθει κανεὶς τὴν προσωπική σου ζωὴ σὲ μιὰ μόλις ὥρα ἔχοντας ἁπλὰ μόνο ἕνα ὄνομα!
Ἑπομένως γιὰ ποιὰ ἀσφάλεια μιλάμε! Δὲν ὑπάρχει καμία ἀπολύτως ἀσφάλεια στὸν ἠλεκτρονικὸ κόσμο τοῦ Διαδικτύου. Καὶ ἂν ἡ προσωπική μας ζωὴ τόσο εὔκολα περιέρχεται σὲ χέρια ἰδιωτῶν, ἀντιλαμβανόμαστε τί σημαίνει νὰ τὰ ἔχει ὅλα αὐτὰ ὑπὸ ἔλεγχον μιὰ κεντρικὴ δικτατορικὴ ἐξουσία;
Λοιπὸν οἱ κυβερνῆτες μας δὲν καταλαβαίνουν ὅτι ἔτσι μᾶς ὁδηγοῦν σὲ μιὰ ἐφιαλτικὴ κοινωνία ἐλέγχου τῶν πάντων; Τουλάχιστον ἂς κατανοήσουν ὅτι σὲ καμία ὑποτιθέμενη ἐξυπηρέτηση δὲν μπορεῖ νὰ προσφερθεῖ ὡς ἀντάλλαγμα τὸ πολυτιμότερο ἀγαθὸ τοῦ ἀνθρώπου: Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ!

Σχόλιό μου στὸ Περιοδικὸ «Ο ΣΩΤΗΡ»[/fonts]
Ρωμ. ε΄6-10

Ξένια

Τί μπορούμε να κάνουμε οι πιστοί?
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με τρείς τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ. (Καντ Ι.)

staboz

[font size=3]Οὔτε το δεύτερο σχόλιο εγκρίθηκε!
Ἀντιλαμβάνεστε πόσο δημοκρατικὴ εἶναι αὐτὴ ἡ Διαβούλευση!!!
Ξένια, ὁ καθένας μας ὀφείλει νὰ ἐνεργοποιηθεῖ.
Γράψε στὴ Διαβούλευση (ἡ προθεσμία τελειώνει τὴν Κυριακὴ 12.12.10), γράψε σὲ ἄλλα μέσα πληροφορίας...
Ἀκόμη κι ἂν ἡ φωνή μας δὲν εἰσακουστεῖ, θὰ ἔχουμε ἀγωνιστεῖ στὶς νέες Θερμοπύλες...

Σήμερα κατέθεσα νέο σχόλιο καὶ περιμένω. Ἰδού:

10 Δεκεμβρίου 2010, 11:59 | Σταύρος Μποζοβίτης
Ακόμα κι αν δεχτούμε ότι η Κάρτα του Πολίτη θα έχει όλα αυτά τα πλεονεκτήματα που προβάλλονται, το κόστος της εφαρμογής της είναι απίστευτα βαρύ, αφόρητο. Και δεν εννοώ οικονομικό κόστος, αλλά το τίμημά της σε ελευθερία που είναι το ύψιστο αγαθό. Καμιά εξυπηρέτηση, κανένα όφελος, καμιά διευκόλυνση δεν μπορεί να συγκριθεί με τη μέγιστη απώλεια που μπορεί να υποστεί ο άνθρωπος: Να βρεθεί (αρχικά εν μέρει, μελλοντικά σε απόλυτο βαθμό) κάτω από ολοκληρωτικό έλεγχο όλη η ζωή του. Ο Οργουελικός κόσμος βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής πλέον από την κοινωνία μας. Και αυτό είναι τόσο φριχτό, που ακόμα κι αν μας υπόσχονταν ότι με την κάρτα θα γίνουμε οικονομικοί μεγιστάνες, και πάλι θα έπρεπε ασυζητητί να την αρνηθούμε.[/fonts]
Ρωμ. ε΄6-10

Σωτήριος

Χαίρεται έκανα και εγώ παρέμβαση σήμερα και δεν το βρίσκω, λέτε να απορρίφτηκα, θα κοιτάξω και πάλι.

Ξένια

Έγραψα κι εγώ...
Δεν πιστεύω ότι θα περάσει.
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με τρείς τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ. (Καντ Ι.)

reckless

Έχω γράψει 2 φορές και δεν την έχουν εγκρίνει!!
Ό,τι θένε, κάνουν!

Ξένια

Mία από τα ίδια!!! καραγκιοζιλίκια πράγματα!
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με τρείς τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ. (Καντ Ι.)

staboz

[font size=3]4ο σχόλιο... Άλλαξα τα στοιχεία μου... μήπως και περάσει...

12 Δεκεμβρίου 2010, 13:33 | Σταύρος

Η Διαβούλευση έφτασε στο τέλος της... Όμως οι πολλοί πολίτες δεν έχουν εκφράσει εδώ τη γνώμη τους. Αρκεί όμως μια επίσκεψη σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας για να διαπιστώσει κανείς ότι το πρώτο και μέγιστο ζήτημα που απασχολεί όλες τις τάξεις των πολιτών είναι ο φόβος για το ανελεύθερο σύστημα στο οποίο μας εισάγει η Κάρτα του Πολίτη. Τι θα κάνουμε; ρωτούν οι άνθρωποι... Θα ξεπουλήσουμε την ελευθερία μας για κάποια καλύτερη εξυπηρέτησή μας στις σχέσεις μας με το Δημόσιο; Πραγματικά οδυνηρό ερώτημα. Το σημαντικότερο ωστόσο στοιχείο στην υπόθεση αυτή είναι άλλο. Είναι η δυνατότητα μελλοντικής εξέλιξης της Κάρτας. Σήμερα αυτή παρουσιάζεται με τα προβαλλόμενα χαρακτηριστικά, αύριο με ένα μόνο κλικ μπορεί να αποκτήσει δεκαπλάσια... Αλλά τότε θα είναι αργά για οποιαδήποτε αντίδραση... Αυτό τουλάχιστον θα έπρεπε να το σκεφθούμε όλοι καλύτερα, και περισσότερο όσοι υπερθεματίζουν ανεπιφύλακτα για την καθιέρωσή της. Η μήπως είμαστε κιόλας σκλάβοι;

Το Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή.[/fonts]
Ρωμ. ε΄6-10

giannis


Ιωάννα

Quote from: giannisΈστειλα κι εγώ και αναμένω...
Ναί ἀμέ! περιμένουμε νὰ φανεῖ! :happy2:


12 Δεκεμβρίου 2010, 23:35 | Ἰωάννα
Στήνεται ἕνα σύστημα συλλογῆς καὶ καταγραφῆς προσωπικῶν πληροφοριῶν, ἕνας χῶρος καταγραφῆς δεδομένων ποὺ ὁ καθένας τὸν φέρει μαζί του, χωρὶς νὰ μπορεῖ νὰ τὶς διαβάσει, νὰ ἐπιβεβαιώσει ἢ νὰ ἀρνηθεῖ!
Ποιά εἶναι τὰ προβλήματα ποὺ θά λύσει; Τὴν παρανομία; Μήπως τὴν κλοπή; Τὸ ἠλεκτρονικὸ ἔγκλημα δὲν διευκολύνει; Μήπως τὴν γραφειοκρατία; Τεράστιο ὄμως τὸ τίμημα!
Τι μεθοδεύει; Τὸν Ἔλεγχο!
Ὁ μεγάλος ἀδελφὸς εἶναι ἤδη πάνω ἀπὸ τὰ κεφάλια μας
Σκεφτεῖτε μόνο ποιός μπορεῖ νὰ πάρει τὴ θέση του... καὶ τότε ποιᾶ θὰ εἶναι ἡ δική μας...

ΥΓ Ἄν καὶ γνωρίζω προσωπικῶς πὼς ἀρκετὲς ἀπόψεις δὲν δημοσιεύτηκαν, ἐπιμένω νὰ δηλώνω τὴν ἀντίθεσή μου στὴν καθιέρωση τῆς κάρτας τοῦ πολίτη ἀκόμα καὶ σὲ ὤτα μή ἀκούοντα



Το Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή.

giannis

Στην Πάτρα την Κυριακή 16/1/11 στις 6:00μμ στην Χριστιανική Εστία Πατρών (Μιαούλη 57) θα πραγματοποιηθεί ανοικτή συζήτηση και θα τεθούν προβληματισμοί για τα τελευταία γεγονότα που αφορούν στην κάρτα του πολίτη. Καλείστε όσοι μπορείτε  (κάνοντας και την θυσία του ταξιδιού) να παρευρεθείτε έτσι ώστε να δείξουμε πως είναι ένα θέμα το οποίο μας απασχολεί και δεν το παρακολουθούμε κοιμώμενοι. Νομίζω ότι και μόνη η παρουσία μας θα συμβάλει στο να δείξουμε τον προβληματισμό μας. Σημείωση: έχουν κληθεί και πιθανόν να παρευρεθούν τοπικοί βουλευτές και λοιποί άρχοντες.

Σωτήριος

Εγώ θα είμαι εκεί, εκτός κάποιου σοβαρού κωλύματος, είμαι πατρινός και έχω και δεσμούς με την Χριστιανική εστία. Αν θέλετε μια γνωριμία από κοντά καλό θα μας κάνει. Για το ότι, δηλαδή την γνωριμία και το πώς, πέστε μου εσείς και εγώ θα πράξω ανάλογα.:bounce: