Ποια εξέγερση και ποια Αριστερά;

Started by Ratsas, 20 December, 2008, 02:03:35 AM

Previous topic - Next topic

Ratsas

http://www.skai.gr/master_story.php?id=104635
Δεν ξέρω αν η κατάλληλη θέση για αυτό το άρθρο είναι εδώ.
Είναι ένα απόσπασμα συνέντευξης του κ. Γιανναρά, κατανοητή και στην ουσία του εθνικού θέματος που αναφύεται στην επικαιρότητα τις τελευταίες μέρες. Νομίζω μιλά για γνωστά μας θέματα, αλλά τα λέει πολύ εύστοχα και στον κατάλληλο ΡΦ σταθμό...
Όταν ένας τυφλός στηρίζει έναν κουτσό ασφαλώς και μπορούν να φθάσουν, στον προορισμό τους...

diabaths

\"Να σας θυμίσω πόσο χλευάστηκε η κατάργηση της ομοιόμορφης ενδυμασίας... Και δεν εννοώ βέβαια ούτε κουρέματα, ούτε στολές, ούτε πηλίκια. Εννοώ ένα ίδιο πουλόβερ και ένα ίδιο παντελόνι... Είναι η ισχυρότερη εμφάνιση δημοκρατίας μέσα στα σχολειά. Το κατάργησαν το ΠΑΣΟΚ και άρχισαν αμέσως τα παιδιά να συναγωνίζονται ποιο θα φορέσει το τάδε σινιέ ρούχο και το τάδε σινιέ παπούτσι...\".
Ναι αυτός έιναι ο λόγος για την αλλοτρίωση των σχολείων...Αυτός είναι και ο λογος που προκάλεσε την υπερκαταναλωση στην εποχή μας. Σίγουρα.

\"Και αυτό το ίδιο παιδί βγαίνει και κλείνει, αποκλείει τους κεντρικούς δρόμους και εκβιάζει βασανιστικά τους πολίτες για να πετύχει το αίτημά του.\"
Ναι για αυτο βγαίνουν στους δρόμους, για να εκβιάσουν ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΑ τους πολίτες....

\"Χρειαζόμαστε έναν Πούτιν. Χρειαζόμαστε έναν άνθρωπο ο οποίος να είναι ηγέτης και να βγει να μιλήσει με πόνο σε αυτό τον λαό. Να καταλάβει ο λαός ότι υπάρχει επιτέλους ένας άνθρωπος ο οποίος πονάει αυτό τον τόπο, ο οποίος θέλει να υπηρετήσει αυτό τον τόπο από όπου και αν είναι, από όπου και αν προέρχεται αλλά να είναι ανιδιοτελής και να επιστρατεύσει κοινωνικές δυνάμεις και να στήσει μια κυβέρνηση για να διακονήσει το λαό.\"
Ναι ξεχνάμε την Τσετσενία. Ναι σίγουρα ο Πούτιν εχει φτιάξει κυβέρνηση για να διακονήσει το λαο.... Π.χ. η τελευτάια εισβολή στη Γεωργία...

\"Το πανό που ανέβηκε στον βράχο της Ακρόπολης έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από τη συνολική καταστροφή της οικονομίας που συνέβη στα αστικά κέντρα με τις πυρπολήσεις των καταστημάτων, διότι δείχνει πλέον ότι είμαστε εθελόδουλοι. Είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε μια κατοχή οποιασδήποτε ιδεολογικής μειονότητας η οποία κατορθώνει να απαντλήθεί με την βία. Θυμίζει μέρες του 1933 στην Γερμανία.\"
Κατοχή ιδεολογικής μειονότητας το πανό... Κατοχή ειναι τοτε και τα συνθήματα στους τοίχους. Ασε ρε... Δεν είναι καθαρος τρόπος σκέψης αυτός.

\"Υπάρχει συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα και συγκεκριμένη ιδεολογική παράταξη που συμπεριφέρεται στην Ελλάδα σήμερα με νοοτροπία Ναζί, πρέπει να το πούμε έξω από τα δόντια. Πέστε μου ποιος άλλος θα τολμούσε να κρεμάσει αφίσες στο Βράχο της Ακρόπολης, να μπει μέσα στον σταθμό της τηλεόρασης και να βγάλει πανό την ώρα των ειδήσεων.\"


Το συγκεκριμένο αρθρο ratsas δεν νομίζω οτι εχει γραφτεί για τα γεγονότα που συνέβησαν και συμβάινουν. Είναι απλά μια συνέχεια της απόψής του για ιδεολογική αλλοτρίωση της Αριστεράς και \"καταργηση\" συριζα και κκε οπως αναφέρει στο σχετικά πρόσφατο αρθρο στην καθημερινη http://dexiesidees.blogspot.com/2008/05/blog-post_9524.html (τυχαία και οχι εσκεμμένα το βρήκα σε blog που ονομάζεται δεξιές ιδέες...).Είναι περισσότερο συναισθημάτικη κριτική και αρα κριτική χωρις καθαρή λογικη. Δεν ξέρω κατα πόσο εγω μπορω να κατηγορήσω τον Γιανναρά για μη καθαρή λογική, αλλα προτιμω και συμφωνω με το παρακατω αρθρο http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_14/12/2008_296054
\"Στην καρδιά σου βάλαν φρένα
  Το μυαλό σου παίρνει βύσμα
  Για χιλιάδες σαν κι εσένα
  Θα αρκέσει μια μπρίζα. \"
                                   Ν. Άσιμος

staboz

Το κείμενο της συνέντευξης του Γιανναρά είναι πολύ σπουδαίο.
Νομίζω αξίζει να διαβαστεί από όλους μας, γι᾿ αυτό και το μεταφέρω και εδώ αυτούσιο και χωρίς σύνδεσμο
Ευχαριστούμε, Ratsas:

Ποια εξέγερση και ποια Αριστερά;

Του Χρήστου Γιανναρά* - 19/12/2008

\"Θα πρέπει να δούμε με ψυχραιμία τα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες στην Ελλάδα που δεν είναι τίποτε άλλο παρά η φυσική εξέλιξη, το φυσικό αποτέλεσμα πολύ συγκεκριμένων πρακτικών πολιτικών που εφαρμόστηκαν στην Ελλάδα. Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου είναι ολοφάνερο ότι υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα στην κοινωνία και στο κράτος. Υπάρχει, όμως, και ένα τεράστιο κενό στο κράτος και στην πολιτική. Δηλαδή, είναι φανερό ότι από δεκαετίες τώρα η πολιτική δεν υπηρετεί το κράτος, δεν χρησιμοποιεί το κράτος για να υπηρετήσει την κοινωνία, αλλά συνιστά εντελώς συντεταγμένες οργανωμένες ομάδες συμφερόντων οι οποίες επιδιώκουν την εξουσία για σκοπούς φανερά ιδιοτελείς, γι\' αυτό και δεν μπορούν να λυθούν τα κεντρικά προβλήματα του κοινωνικού βίου\".

\"Η υγεία, η παιδεία, το ασφαλιστικό, η δημόσια τάξη... ο εκβιασμός του κοινωνικού συνόλου από το λεγόμενο \"κρατικό συνδικαλισμό\", ο συνδικαλισμός του δημόσιου τομέα. Αυτά τα πολύ βασικά, τα πελώρια, τα στοιχειώδη προβλήματα η πολιτική επί δεκαετίες και με διαφορετικές κυβερνήσεις δεν μπορεί να τα λύσει. Από εκεί και πέρα τα πράγματα παίρνουν έναν χαρακτήρα ανεξέλεγκτο. Θα πρέπει να σας ομολογήσω ότι αυτό που με πανικοβάλλει στην κυριολεξία δεν είναι τα όσα συμβαίνουν, είναι τα όσα λέγονται\".

\"Αυτό που γίνεται αυτό τον καιρό στα τηλεοπτικά κανάλια, στον Τύπο και γενικά στον δημόσιο λόγο είναι εφιαλτικό. Τέτοια σύγχυση, τέτοιες παρανοήσεις, τέτοιες διαστροφές της πραγματικότητας, τέτοια τέλεια απουσία αξιολογικών ιεραρχήσεων.... Ας πάρουμε ένα παράδειγμα, πιθανώς το πιο κραυγαλέο: Το πανό που ανέβηκε στον βράχο της Ακρόπολης έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από τη συνολική καταστροφή της οικονομίας που συνέβη στα αστικά κέντρα με τις πυρπολήσεις των καταστημάτων, διότι δείχνει πλέον ότι είμαστε εθελόδουλοι. Είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε μια κατοχή οποιασδήποτε ιδεολογικής μειονότητας η οποία κατορθώνει να απαντλήθεί με την βία. Θυμίζει μέρες του 1933 στην Γερμανία\".

\"Υπάρχει συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα και συγκεκριμένη ιδεολογική παράταξη που συμπεριφέρεται στην Ελλάδα σήμερα με νοοτροπία Ναζί, πρέπει να το πούμε έξω από τα δόντια. Πέστε μου ποιος άλλος θα τολμούσε να κρεμάσει αφίσες στο Βράχο της Ακρόπολης, να μπει μέσα στον σταθμό της τηλεόρασης και να βγάλει πανό την ώρα των ειδήσεων; Δεν υπάρχει πια τίποτα, καμία αντίσταση κοινωνική σε αυτά τα φαινόμενα\".

\"... Η παραποίηση και η αλλοτρίωση της πραγματικότητας τρομάζει. Λέμε (και βάζουμε στο μυαλό των παιδιών) ότι πρόκειται για εξέγερση της νεολαίας, πράγματα που τα παιδιά ούτε υποψιάζονται να τα σκεφτούν... Διαβάζουν άραγε σήμερα τα παιδιά των 15 και 16 χρονών εφημερίδα; Έχουν ιδέα από τη διάλυση του πολιτικού συστήματος, την κατάρρευση του; Έχουν επίγνωση της πραγματικότητας που συντελείται εδώ και μερικά χρόνια στον Ελλαδικό δημόσιο χώρο; Αλλά επιτέλους εάν ήταν εξέγερση - που πραγματικά θα την ευχόμουν με όλη μου την καρδιά-, αυτή η εξέγερση θα πήγαινε πριν από κάθε τι άλλο στα γραφεία των κομμάτων και θα τα θρυμμάτιζε. Θα έμπαινε μέσα στην Βουλή και θα την θρυμμάτιζε, όχι στα μαγαζιά των ανθρώπων οι οποίοι δουλεύουν να βγάλουν το ψωμί τους. Δεν είπε ούτε ένας άνθρωπος ότι πίσω από κάθε τέτοιο μαγαζί υπάρχουν δύο, πέντε, δέκα, σαράντα άνθρωποι βιοπαλαιστές όχι ιδιοκτήτες. Οι εργαζόμενοι, οι υπάλληλοι χάνουν το ψωμί τους και δε μιλάει κανείς. Συνεπώς για ποια εξέγερση μιλάμε; Ας πούμε για περίπατο να κάνουμε το χαβαλέ μας! Γιατί αυτή η ευκολία να σπάσουμε το κάθε τι; Το αυτοκίνητο του φουκαριάρη, του μεροκαματιάρη που το απέκτησε ποιος ξέρει πως, να του το κάψουμε και να θρυμματίσουμε την βιτρίνα και να λεηλατήσουμε το εμπόρευμά του;\"

\" Λέω το αυτονόητο: Εάν λειτουργούσε κράτος, θα έπρεπε να προστατευτεί η περιουσία των πολιτών και η δημόσια τάξη. Αλλά δεν υπάρχει κράτος. Η ανικανότητα της κυβέρνησης είναι ανατριχιαστική. Αλλά ας μη μιλάμε μόνο για ανικανότητα. Γιατί η ανικανότητα είναι το άλλο μισό της ασυνειδησίας της λεγόμενης αντιπολίτευσης. Όταν μπροστά σε μια τέτοια κοινωνική κατάσταση η αντιπολίτευση δεν κοιτάει τίποτα άλλο, δεν μπορεί να συζητήσει τίποτα άλλο παρά μόνο την επανεκλογή της, ή την άνοδό της στην εξουσία έμμεσα με εκλογικές συνεργασίες. Όταν ακόμα και μέσα σε αυτή την κατάσταση τα μικρά κόμματα προβάλουν ως Αριστερά την πλέον αντικοινωνική και ριζικά αντικοινωνική πολιτική. Εγώ ξέρω- αν δεν έχω παραφρονήσει-, ότι Αριστερά σημαίνει κοινωνιοκεντρικές προτεραιότητες, αντίσταση στην ατομική αυθαιρεσία του κέρδους της ιδιοτέλειας, αντίσταση στην πλεονεξία των οργανωμένων συμφερόντων των συνδικάτων του συμφέροντος\".

\"Δεν είναι θέμα δεοντολογίας τι πρέπει να κάνει η Αριστερά. Πρέπει να κάνει αυτό που είπε ο κ. Κύρκος. Να πάψει να λέγεται Αριστερά. Δεν έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί αυτό το όνομα. Αριστερά σημαίνει μια ανιδιοτέλεια, ακραία ανιδιοτέλεια που έφερε τους ανθρώπους μέχρι να στηθούν στον τοίχο για τα ιδανικά τους. Αριστερά δεν σημαίνει η προστασία κάθε γκρουπούσκουλου, το οποίο οργανώνεται για να υπερασπίσει τα συμφέροντά του ή για να κάνει επιτέλους το χαβαλέ του ή το κομμάτι του. Αριστερά δεν σημαίνει να χαϊδεύουμε τα αυτιά της βίας. Εδώ πέρα πρόκειται για ένα φαινόμενο για το οποίο δεν φταινε κάποιοι περιθωριακοί, το φαινόμενο αυτό εμπνέεται από τις δηλώσεις των πολιτικών, συγκεκριμένων πολιτικών, συγκεκριμένων κομμάτων και η κοινή γνώμη δεν τα αποδοκιμάζει\".

\"Σήμερα η πλειοψηφία των ανθρώπων αισθάνεται ότι έχει μεταβληθεί σε μειοψηφία, ότι βρίσκεται υπό κατοχή. Υπάρχουν δυναμικές μειοψηφίες οι οποίες επιβάλλουν την θέλησή τους με το έτσι θέλω. Δεν λειτουργεί πουθενά όρος και αρχή δημοκρατίας, να μπορεί να εκφραστεί ο κόσμος. Βέβαια αυτά είναι το αποτέλεσμα της κατάρρευσης των δυο μεγάλων κομμάτων, δηλαδή ενός πολιτικού αδιεξόδου εμφανέστατου και αν αυτή τη στιγμή η κυβερνητική παράταξη δεν αφυπνιστεί να θέσει θέμα αρχηγού, να δηλώσει την ανικανότητα που επέδειξε μέχρι τώρα η κυβέρνηση και να αναζητήσει εσωτερική της ανασυγκρότηση στον ένα χρόνο που της μένει τότε αυτή η μειονότητα που σήμερα εμφανίζεται σαν στρατός κατοχής θα αποτελέσει την μόνη πρόταση. Εάν καταρρεύσει η σημερινή κυβέρνηση, που έχει ήδη καταρρεύσει, χωρίς δυνατότητα εναλλακτική, εσωτερική μέσα από αυτό το κόμμα που κυβερνά όποιο και αν είναι ας είναι σάπιο, εάν δεν δείξει ικανότητες εσωτερικής ανασυγκρότησης θέτοντας θέμα αρχηγού, τότε το παιχνίδι είναι χαμένο για πολλές δεκαετίες\".

\"Και τα δύο μεγάλα κόμματα κατέστρεψαν την παιδεία αυτού του τόπου. Σε αυτά που συμβαίνουν σήμερα με τα σχολιαρόπαιδα τα 10χρονα που πετροβολάνε \"μπάτσους, γουρούνια δολοφόνους\", αυτό είναι η κατάληξη μιας συγκεκριμένης εκπαιδευτικής πολιτικής η οποία ξεκίνησε από πολύ συγκεκριμένα μέτρα δήθεν εκσυγχρονισμού της παιδείας και κατέληξε σε αυτό το μπάχαλο που ζούνε σήμερα τα σχολειά. Το σχολείο έχασε πλέον τον ασκητικό του χαρακτήρα. Έμαθε αυτά τα παιδιά ότι στο σχολειό δεν ετοιμάζεσαι να γίνεις πολίτης, δεν μετέχεις ως άσκηση σε μια κοινότητα όπου εκπαιδεύεσαι να μετάσχεις αύριο κρίσεως και αρχής, αλλά είσαι αυτόνομος πολίτης ήδη, είσαι μαθητικό κίνημα. Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για το έγκλημα να βιάζεις και να ασελγείς τις ψυχές των παιδιών, διαστρέφοντας τη συνείδησή τους ότι από τα δέκα τους χρόνια είναι συνδικαλισμένα σε κίνημα; Αυτά είναι εγκλήματα κοινωνικά πελώρια, ανατριχιαστικά\".

\"Να σας θυμίσω πόσο χλευάστηκε η κατάργηση της ομοιόμορφης ενδυμασίας... Και δεν εννοώ βέβαια ούτε κουρέματα, ούτε στολές, ούτε πηλίκια. Εννοώ ένα ίδιο πουλόβερ και ένα ίδιο παντελόνι... Είναι η ισχυρότερη εμφάνιση δημοκρατίας μέσα στα σχολειά. Το κατάργησαν το ΠΑΣΟΚ και άρχισαν αμέσως τα παιδιά να συναγωνίζονται ποιο θα φορέσει το τάδε σινιέ ρούχο και το τάδε σινιέ παπούτσι...\".

\"...Σήμερα το πλήθος των γονιών, η συντριπτική πλειοψηφία των γονιών δεν μπορεί να μιλήσει για τα σχολειά. Μιλάνε οι συνδικαλισμένες μειονότητες και επιβάλλουν ετσιθεληκά. Το παιδί να νιώθει ότι το σχολειό είναι αντίπαλος, εχθρός και να κάνει κατάληψη στο σχολειό του, στον χώρο της ζωής του κάθε μέρα. Και αυτό το ίδιο παιδί βγαίνει και κλείνει, αποκλείει τους κεντρικούς δρόμους και εκβιάζει βασανιστικά τους πολίτες για να πετύχει το αίτημά του\".

\"Χρειαζόμαστε έναν Πούτιν. Χρειαζόμαστε έναν άνθρωπο ο οποίος να είναι ηγέτης και να βγει να μιλήσει με πόνο σε αυτό τον λαό. Να καταλάβει ο λαός ότι υπάρχει επιτέλους ένας άνθρωπος ο οποίος πονάει αυτό τον τόπο, ο οποίος θέλει να υπηρετήσει αυτό τον τόπο από όπου και αν είναι, από όπου και αν προέρχεται αλλά να είναι ανιδιοτελής και να επιστρατεύσει κοινωνικές δυνάμεις και να στήσει μια κυβέρνηση για να διακονήσει το λαό\".

* Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του κ. Χρήστου Γιανναρά στον Άρη Πορτοσάλτε στις 19 Δεκεμβρίου 2008
Ρωμ. ε΄6-10

diabaths

Xαίρομαι που η συνέχεια της συζήτησης είναι η παράθεση ενος άρθρου που υπήρχε σε σύνδεσμο......
\"Στην καρδιά σου βάλαν φρένα
  Το μυαλό σου παίρνει βύσμα
  Για χιλιάδες σαν κι εσένα
  Θα αρκέσει μια μπρίζα. \"
                                   Ν. Άσιμος

staboz

Αγαπητέ diabaths, το έβαλα αυτούσιο, διότι διευκολύνει να το έχει κανείς μπροστά του και να παρακολουθεί τις συζητήσεις, παρά να χρησιμοποιεί συνεχώς έναν σύνδεσμο για να καταλάβει τί ακριβώς συζητείται.
Άλλωστε το έγραψα αυτό:
QuoteΝομίζω αξίζει να διαβαστεί από όλους μας, γι᾿ αυτό και το μεταφέρω και εδώ αυτούσιο και χωρίς σύνδεσμο
Μην ενοχλείσαι από αυτό. Άλλωστε το κείμενο του Γιανναρά απαντάει από μόνο του σε αρκετές από τις αντιρρήσεις σου. Αλλά βέβαια ο καθένας μας έχει δικαίωμα να διαφωνεί και με τον Γιανναρά και με οποιονδήποτε άλλο.
Και κρίμα! Αν δεν αναγνωρίζεις στον Πούτιν το στοιχειώδες ότι παρέλαβε μια χώρα ερείπιο και την ανέδειξε και πάλι ισόρροπη υπερδύναμη, τρομάζοντας τους υπερφίαλους Αμερικανούς... τότε... τί να πώ;
Ρωμ. ε΄6-10

diabaths

Δεν εχω απαντηση δυστυχώς. Μονο διαχωρίσε την ορθοδοξία απο την πολίτική και τους ηγέτες. Αν δεις τι γίνεται στην Τσετσενία θα καταλάβεις την υποκρισία ενος ανθρώπου που το παιζει χριστιάνος και πηγαίνει στην εκκλησία. Αλλα η Ρωσία είναι μια ανερχόμενη ξανα υπερδύναμη η οποία έιναι με το μέρος μας (Ελλάδα) οπότε δεν μας πειράζει που θα πάρει την θέση της Αμερικής στον παγκόσμιο χαρτη κυριαρχίας. Είναι μια χριστιάνικη υπερδύναμη. Τρομάρα μας...
Staboz περιμένω και τον αντίστοιχο ελληνα Πουτιν που θα μας παρει και θα μας αναδείξει σε ισσοροπημενη υπερδύναμη. Που θα μας κανει να κυριαρχήσουμε στα Βαλκάνια μετα στην Ευρώπη και γιατι οχι και σε ολοκληρο τον κόσμο με οποιοδήποτε ηθικό κόστος. Μου αρέσει αυτή η αποψη....
Και στην συζήτηση staboz επειδή δεν συμετέχει ο ίδιος ο Γιανναράς αν θές μπορέις να πεις τη δική σου γνώμη και να σχολίασεις οτιδήποτε και οπως θές εσύ. Είναι καλύτερο απο το να παραθέτεις το ίδιο αρθρο που υπαρχει στο σύνδεσμο. Η στο κατω κάτω κανε και τα δύο μαζί.
\"Στην καρδιά σου βάλαν φρένα
  Το μυαλό σου παίρνει βύσμα
  Για χιλιάδες σαν κι εσένα
  Θα αρκέσει μια μπρίζα. \"
                                   Ν. Άσιμος

Ratsas

Quote from: diabaths\"Να σας θυμίσω πόσο χλευάστηκε η κατάργηση της ομοιόμορφης ενδυμασίας… Και δεν εννοώ βέβαια ούτε κουρέματα, ούτε στολές, ούτε πηλίκια.
Εννοώ ένα ίδιο πουλόβερ και ένα ίδιο παντελόνι... Είναι η ισχυρότερη εμφάνιση δημοκρατίας μέσα στα σχολειά. Το κατάργησαν το ΠΑΣΟΚ και άρχισαν αμέσως τα παιδιά να συναγωνίζονται ποιο θα φορέσει το τάδε σινιέ ρούχο και το τάδε σινιέ παπούτσι...\".
Ναι αυτός έιναι ο λόγος για την αλλοτρίωση των σχολείων...Αυτός είναι και ο λογος που προκάλεσε την υπερκαταναλωση στην εποχή μας. Σίγουρα.

\"Και αυτό το ίδιο παιδί βγαίνει και κλείνει, αποκλείει τους κεντρικούς δρόμους και εκβιάζει βασανιστικά τους πολίτες για να πετύχει το αίτημά του.\"
Ναι για αυτο βγαίνουν στους δρόμους, για να εκβιάσουν ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΑ τους πολίτες....
Οι λόγοι όπως καταλαβαίνεις δεν είναι μόνο αυτοί, ίσως αποτελούν αφορμές.
Πάντως μην κολλάς σε παραδείγματα που χρησιμοποιεί υπονοώντας ένα σύνολο αλλαγών...

Quote from: diabaths\"Το πανό που ανέβηκε στον βράχο της Ακρόπολης έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από τη συνολική καταστροφή της οικονομίας που συνέβη στα αστικά κέντρα με τις πυρπολήσεις των καταστημάτων, διότι δείχνει πλέον ότι είμαστε εθελόδουλοι. Είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε μια κατοχή οποιασδήποτε ιδεολογικής μειονότητας η οποία κατορθώνει να απαντλήθεί με την βία. Θυμίζει μέρες του 1933 στην Γερμανία.\"
Κατοχή ιδεολογικής μειονότητας το πανό... Κατοχή ειναι τοτε και τα συνθήματα στους τοίχους. Ασε ρε... Δεν είναι καθαρος τρόπος σκέψης αυτός.
diabaths φαντάζομαι για να μας πείσεις, δε θα μας στείλεις ιό(pop-up παράθυρο) με τις απόψεις σου, απλά θα τις αναγράψεις στο forum... Τουλάχιστον εσύ ξέρεις τι γράφεις, ενώ οι \"στρατιώτες\" που πήραν διαταγή και ομόρφυναν την ακρόπολη ίσως να μην ήξεραν ούτε τι γράφει το πανό...

Quote from: diabathsΤο συγκεκριμένο αρθρο ratsas δεν νομίζω οτι εχει γραφτεί για τα γεγονότα που συνέβησαν και συμβάινουν. Είναι απλά μια συνέχεια της απόψής του για ιδεολογική αλλοτρίωση της Αριστεράς και \"καταργηση\" συριζα και κκε οπως αναφέρει στο σχετικά πρόσφατο αρθρο στην καθημερινη
http://dexiesidees.blogspot.com/2008/05 … _9524.html (τυχαία και οχι εσκεμμένα το βρήκα σε blog που ονομάζεται δεξιές ιδέες...).Είναι περισσότερο συναισθημάτικη κριτική και αρα κριτική χωρις καθαρή λογικη. Δεν ξέρω κατα πόσο εγω μπορω να κατηγορήσω τον Γιανναρά για μη καθαρή λογική, αλλα προτιμω και συμφωνω με το παρακατω αρθρο http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art … 008_296054
Έχει γραφτεί με αφορμή τα γεγονότα. Για του λόγου το αληθές ξαναδιάβασέ το με καθαρή σκέψη...
Και δεν είναι απλά μια συνέχεια αλλά μια δυναμική κατάθεση άποψης ενός ανθρώπου (το λιγότερο) με πείρα. Και ναι είναι μια συναισθηματική κριτική με συναίσθημα αγάπης, πόνου, αίσθημα ευθύνης που εμείς ίσως δεν έχουμε.

Η γνώμη-σχόλιο αν είναι σαν αυτή
Quote from: diabathsΚαι στην συζήτηση staboz επειδή δεν συμετέχει ο ίδιος ο Γιανναράς αν θές μπορέις να πεις τη δική σου γνώμη και να σχολίασεις οτιδήποτε και οπως θές εσύ. Είναι καλύτερο απο το να παραθέτεις το ίδιο αρθρο που υπαρχει στο σύνδεσμο. Η στο κατω κάτω κανε και τα δύο μαζί.
καλό είναι να μην γράφεται καθόλου. Επίσης όταν η γνώμη μου συμπίπτει π.χ. με του Γιανναρά σε παραπέμπω σε αυτόν, τα λέει και τα γράφει καλύτερα...
πάγια τακτική, έχε την υπόψη σου.

Τέλος diabaths να κάνω δυο γενικές παρατηρήσεις.
Πρώτον δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να διαφωνήσεις σε μια διαφορετική άποψη, η έστω ελαφρά ειρωνεία... ,διακρίνω και μια αρνητική προδιάθεση αντιπαράθεσης που μου θυμίζει την επαγγελματική \"δημοσιογραφία\" της τηλεόρασης...
Δεύτερον το πιο εύκολο είναι να διαφωνείς με όλους, να κρίνεις τα λεγόμενα τους και να μένεις εκεί (όπως κάνουν αρκετοί \"παντογνώστες\"). Το ωφέλιμο στον δημοκρατικό διάλογο είναι να διαφωνείς καταθέτοντας την δική σου πρόταση.
Όπως θα παρατήρησες ο Γιανναράς σχολιάζει κάνοντας προτάσεις, έστω σε θεωρητικό επίπεδο...
Όταν ένας τυφλός στηρίζει έναν κουτσό ασφαλώς και μπορούν να φθάσουν, στον προορισμό τους...

diabaths

Quote from: RatsasΟι λόγοι όπως καταλαβαίνεις δεν είναι μόνο αυτοί, ίσως αποτελούν αφορμές.
Πάντως μην κολλάς σε παραδείγματα που χρησιμοποιεί υπονοώντας ένα σύνολο αλλαγών...
Aν οι λόγοι ratsas δεν έιναι μόνο αυτοι και υπονοούν ενα σύνολο αλλαγών τότε οι συγκεκριμένοι που αναφέρονται είναι εντελώς άκυροι. Γιαυτό και τους σχολίασα με αυτό τον τρόπο. Επίσης η απάντησή σου το \"μην κολλάς...\" είναι μια απάντηση που έδωσες απλά για να δώσεις επειδή ξέρεις και εσύ ο ίδιος οτι έιναι άκυροι.

Quote from: Ratsasdiabaths φαντάζομαι για να μας πείσεις, δε θα μας στείλεις ιό(pop-up παράθυρο) με τις απόψεις σου, απλά θα τις αναγράψεις στο forum... Τουλάχιστον εσύ ξέρεις τι γράφεις, ενώ οι \"στρατιώτες\" που πήραν διαταγή και ομόρφυναν την ακρόπολη ίσως να μην ήξεραν ούτε τι γράφει το πανό...
Δεν θα σου στείλω ιο ratsas γιατί αυτό είναι προσωπικό. Θα το καταδίκαζα όπως καταλαβαίνεις αν όλους μας μας \"σπάμαραν\" στο mail μας η μας έστελναν γράμματα με το σύνθημα που γράφτηκε στην ακρόπολη. Αλλα εχει τεράστια διαφορά ένα πανό η ένα σύνθημα γραμμένο στον τοίχο. Η αυτό που μας πείραξε έιναι το ότι ανέβηκε στην ακρόπολη. Σιγά μωρε το τρομερό πρόβλημα. Είναι το τελευταίο που μπορώ να καταλογίσω σε καποιους η να συζητήσω. Είναι απο τις ποιό φτηνές δικαιολογίες -οχι μόνο η αναφορά στο πανό αλλα είδικα το σχόλιο περι κατοχής απο ιδεολογική μειονότητα- που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να καταδικάσουμε οτι εγινε τις προηγούμενες μέρες. Οσον αφορά τώρα τους \"στρατιώτες\" κτλ. όσοι κατέβηκαν στους δρόμους για τις ταυτότητες επι Χριστόδουλου ήξεραν ακρίβώς το λόγο που κατεβαίνουν? Και οι περισσότεροι απο αυτούς στρατιώτες ήταν. Η θα μου πείς στρατιώτες Χριστού. Δεν έιναι έτσι ratsas. Ας μην κρίνουμε θετικά οτι εκδήλωση σχετίζεται με τα του οίκου μας και αρνητικά ολα τα υπόλοιπα. Δεν προκειται ποτέ ετσι να κρίνουμε σωστα.



Quote from: RatsasΈχει γραφτεί με αφορμή τα γεγονότα. Για του λόγου το αληθές ξαναδιάβασέ το με καθαρή σκέψη...
Και δεν είναι απλά μια συνέχεια αλλά μια δυναμική κατάθεση άποψης ενός ανθρώπου (το λιγότερο) με πείρα. Και ναι είναι μια συναισθηματική κριτική με συναίσθημα αγάπης, πόνου, αίσθημα ευθύνης που εμείς ίσως δεν έχουμε.
Καταρχάς, δυστυχώς ratsas αλλοι δεν το διαβάζουν με καθαρό μυαλό...
Επίσης κάνεις λες και σου έθιξα συγγενή σου η τον αγαπημένο σου συγγραφέα. Κάνεις λες και κολάς σε πρόσωπα. Αναριωτιέμαι γιατι δεν οτι έιναι μια συναισθηματική κριτίκη με συναίσθημα πόνου κτλ κτλ και για το άλλο αρθρο που ανέβασα σε σύνδεσμο. Απο εκεί συμπεραίνω το οτι κανεις λες και κολάς σε πρόσωπα. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΟΧΙ ΔΟΓΜΑ. Οι αντιδράσεις σας μου δίνουν να καταλαβω οτι το εχετε δογματοποιήσει.... Οτι βρήκατε το αρθρο που αγγιξε την καρδια σας που σας εκανε να εκφράσετε οτι δεν ειχατε εκφράσει μέχρι τώρα. Αν συζητάγαμε τώρα για άλλα άρθρα του Γιανναρά δεν ξέρω αν θα μου έλεγες τα ίδια.  


Quote from: RatsasΗ γνώμη-σχόλιο αν είναι σαν αυτή
Quote from: diabathsΚαι στην συζήτηση staboz επειδή δεν συμετέχει ο ίδιος ο Γιανναράς αν θές μπορέις να πεις τη δική σου γνώμη και να σχολίασεις οτιδήποτε και οπως θές εσύ. Είναι καλύτερο απο το να παραθέτεις το ίδιο αρθρο που υπαρχει στο σύνδεσμο. Η στο κατω κάτω κανε και τα δύο μαζί.
καλό είναι να μην γράφεται καθόλου. Επίσης όταν η γνώμη μου συμπίπτει π.χ. με του Γιανναρά σε παραπέμπω σε αυτόν, τα λέει και τα γράφει καλύτερα...
πάγια τακτική, έχε την υπόψη σου.
Θεωρείς ασχημη την γνώμη σχολίο μου. Και εγω θεωρώ ασχημο το να βάζεις εσύ ένα αρθρο, να έρχεται μετα κάποιος αλλος να το σχολιάζει θελοντας να κανει κουβέντα και μετα να έρχεται καποιος 3ος ο οπόιος να λέει: ευχαριστούμε ratsas. To αρθρο είναι πολύ ωράιο και πρέπει όλοι να το διαβάσουμε και να το παραθέτει ξανα ολόκληρο. Τι λές δεν μοιάζει λίγο ειρωνικό, εγωιστικό η όπως αλλιώς θές. Ακριβώς λοιπόν εξαιτίας της συμπεριφοράς αυτής προκλήθηκε και η δική μου γνωμη-σχόλιο. Μοιάζει κατι σαν οφθαλμός αντι οφθαλμου ναι το παραδέχομαι.
Αλλα αν δεν σου αρέσει το οφθαλμός αντι οφθαλμού μην το κάνεις ούτε και εσυ. Γιατί σε τέτοιο τόνο έιναι γραμμένη και η δική σου απάντηση. Με τον staboz κουβεντιάζω, νομίζω μπορεί να μου απαντήσει. Συγγενείς είστε?? [Οφθαλμός αντί οφθαλμού :D ]
Οσο για την παραπομπη σε αυτον που γράφεις αν είναι ετσι να μιλάμε μέσω αρθρα τρίτων και να μην λέμε τπτ εμεις.


Quote from: RatsasΤέλος diabaths να κάνω δυο γενικές παρατηρήσεις.
Πρώτον δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να διαφωνήσεις σε μια διαφορετική άποψη, η έστω ελαφρά ειρωνεία... ,διακρίνω και μια αρνητική προδιάθεση αντιπαράθεσης που μου θυμίζει την επαγγελματική \"δημοσιογραφία\" της τηλεόρασης....
Στο ξαναλέω δεν διαφώνησα με διαφορετική άποψη. Διαφώνησα με τον τρόπο που εκφράστηκε.

Quote from: RatsasΔεύτερον το πιο εύκολο είναι να διαφωνείς με όλους, να κρίνεις τα λεγόμενα τους και να μένεις εκεί (όπως κάνουν αρκετοί \"παντογνώστες\"). Το ωφέλιμο στον δημοκρατικό διάλογο είναι να διαφωνείς καταθέτοντας την δική σου πρόταση...
Νομίζω οτι εγραψα που διαφώνησα με το άρθρο και πόσταρα άλλο ένα που σου έιπα οτι συμφωνω περισσότερο. (μια προταση δικιά μου...) Σε μια κανονική συζήτηση θα σχολιάζονταν αυτα που εγώ σχολίασα και στη συνέχεια το αρθρο που παρέθεσα. Αλλα δεν πρόλαβε να γίνει η συζήτηση γιατι μου την πεσατε οντας έτοιμοι να πεθάνετε υπερασπίζοντας μέχρι θανάτου το αρθρο σας. Ασε που παίζει το αρθρο που παρέθεσα να μην το διάβασε και κανένας σας.

Quote from: RatsasΤο ωφέλιμο στον δημοκρατικό διάλογο είναι να διαφωνείς καταθέτοντας την δική σου πρόταση...
Μα προσπάθησα να φιμώσω τον Γιανναρά??? Θεωρεις δλδ οτι εγω έιμαι κατα τις διαφωνίας η οτι έιμαι κατα του Γιανναρά που έγραψε αυτό το άρθρο, η λέω: δεν επρεπε αυτός ο χαζός να γράψει αυτό το ηλίθιο αρθρο κτλ κτλ? Κριτική εκανα στο αρθρό του.
Στοιχειώδες αγαπητέ μου ratsas, οπως θα έλεγε και ο Σέρλοκ Χολμς.

Οι δικίές σου προτάσεις ratsas φαντάζομαι συμπίπτουν με του Γιανναρά. Οπότε απο αυριο θα παρω όλες τις εφημερίδες που εχει αρθρογραφήσει και τα βιβλία που έχει γράψει για να τις βρω.... [Οφθαλμός αντί οφθαλμού ratsas :D :lol:]

A και κάτι τελευταίο. ΈΙΜΑΙ ΕΔΩ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΜΕ ΦΑΤΕ...
Υ.Γ. Μην ξεκινήσετε το επόμενο μην λέγοντας; Δεν θέλουμε να σε φάμε αγαπητέ diabaths =|
\"Στην καρδιά σου βάλαν φρένα
  Το μυαλό σου παίρνει βύσμα
  Για χιλιάδες σαν κι εσένα
  Θα αρκέσει μια μπρίζα. \"
                                   Ν. Άσιμος

Ξένια

Quote from: diabathsΈΙΜΑΙ ΕΔΩ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΜΕ ΦΑΤΕ...
Υ.Γ. Μην ξεκινήσετε το επόμενο μην λέγοντας; Δεν θέλουμε να σε φάμε αγαπητέ diabaths =|
Nηστεύουμε και είσαι αρτήσιμος :) Αυτό ήταν καλύτερο να το αφήσω?
Αντί για φαγητό πάρε αυτό καλύτερα :flowers:
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με τρείς τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ. (Καντ Ι.)

diabaths

Χα χα χα χα :laugh: Ευχαριστώ για το λουλούδι! Μυρίζει πολύ όμορφα :lol: :clap2:
\"Στην καρδιά σου βάλαν φρένα
  Το μυαλό σου παίρνει βύσμα
  Για χιλιάδες σαν κι εσένα
  Θα αρκέσει μια μπρίζα. \"
                                   Ν. Άσιμος

Ξένια

Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με τρείς τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ. (Καντ Ι.)