Μέγα θαύμα της ΠΑΝΑΓΙΑΣ στην Συρία

Started by Βασιλείου Μάριος, 12 September, 2007, 01:19:10 PM

Previous topic - Next topic

Βασιλείου Μάριος

ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΝ
ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ
ΙΕΡΑ ΑΓΙΟΤΑΦΙΤΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ
Ιερά Μονή των ποιμένων
"Δόξα έν υψίστοις Θεώ" έν Μπετσαχούρ.
Πρωτοσ. Ιγνάτιος ηγούμενος


Το Δεκεμβριο του 2004 βγήκε απ' τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ένας Σαουδάραβας μουσουλμάνος, βαθύπλουτος. (Απ' τη Σαουδική Αραβία) και διηγήθηκε το εξής ζωντανό, συγκλονιστικό γεγονός που έζησε και του άλλαξε όλη του τη ζωή: (το είπε από την τηλεόραση, ραδιόφωνο και κυκλοφόρησε και σε εφημερίδες , περιοδικά και φυλλάδια σε όλη τη Σαουδική Αραβία, Συρία, Παλαιστίνη και προφανώς όλες τις γειτονικές χώρες.

Παντρεύτηκε πριν από χρόνια μια κοπέλα πλούσια μουσουλμάνα αλλά στείρα. Οπότε πέρασαν τα χρόνια και δεν μπορούσαν να αποκτήσουν παιδιά, παρόλο που είχαν πολλά χρήματα και πήγαν σε πολλούς γιατρούς. Οι γονείς του, του έλεγαν να παντρευτεί και δεύτερη γυναίκα, και να κρατήσει και την πρώτη, αφού ο νόμος τους τούς επιτρέπει να έχουν μέχρι και τέσσερις γυναίκες. Εκείνος κουρασμένος και αρκετά στεναχωρημένος, πήρε τη σύζυγό του να πάνε ταξίδι αναψυχής στην γειτονική μας από το Ισραήλ, Συρία για να ξεκουραστούν και να ξεχαστούν για λίγο.

Στη Συρία νοίκιασε λιμουζίνα με ξεναγό-ξένο να τους πάει σε όλα τα κοσμικά αξιοθέατα της Συρίας. Ο οδηγός πρόσεξε στο ζευγάρι που ξεναγούσε μια πικρία, πόνο και θλίψη στα πρόσωπά τους. Αφού λοιπόν γνωρίστηκαν καλά, πήρε το θάρρος και τους ρώτησε γιατί δεν φαινόντουσαν ευχαριστημένοι, μήπως άραγε έφταιγε ο ίδιος και δεν τους άρεσε κάτι στην ξενάγηση του, στην περιήγηση που τους έκανε;

Εκείνοι του ανοίχθηκαν και του εξήγησαν το πρόβλημα της ατεκνίας. Ο μουσουλμάνος λοιπόν οδηγός τους είπε ότι εδώ στη Συρία οι Χριστιανοί και μάλιστα οι Ορθόδοξοι έχουν το μοναστήρι της Παναγίας της Σεϊδανάγιας (Δέσποινα – Κυρία) και πολλοί άτεκνοι καταφεύγουν στη Θαυματουργική της εικόνα. Εκεί λοιπόν τους δίνουν από το φυτίλι του καντηλιού της εικόνας αυτής και το τρώνε, το καταπίνουν, και τότε η "Μαρία" των Χριστιανών, τους δίδει κατά την προώρεσή τους και την πίστη τους.

Ενθουσιασμένος λοιπόν ο Σαουδάραβας και η γυναίκα του.......... Πήγαινε μας του λέει εκεί στην Σεϊδανάγια 'την Δέσποινα των Χριστιανών' και αν γίνει το ποθούμενο, αν αποκτήσουμε παιδί, τότε θα ξαναρθώ και θα σου προσφέρω 20.000$ στο μοναστήρι. Πήγαν λοιπόν στη Μονή, έκαναν ότι έπρεπε και γυρίζοντας αργότερα στη Χώρα τους η γυναίκα του βρέθηκε έγκυος. Σε μερικούς μήνες γέννησε ένα χαριτωμένο αγοράκι υγιέστατο και πανέμορφο. Θαύμα της Παναγίας μας.

Μόλις γέννησε η σύζυγός του, ο Σαουδάραβας γύρισε αμέσως να εκπληρώσει, να πραγματοποιήσει, το τάμα που είχε κάνει. Τηλεφώνησε λοιπόν στον οδηγό εκείνον να τον παραλάβει από το αεροδρόμιο της Δαμασκού. Ο οδηγός όμως πανούργος και κακός ειδοποίησε άλλους δύο φίλους του για να πάνε μαζί στο αεροδρόμιο να παραλάβουν τον πλούσιο και κατόπιν δολίως να τον σκοτώσουν και να λάβουν όσα χρήματα θα είχε μαζί του. Πράγματι έτσι κι έγινε. Τον παρέλαβαν από το αεροδρόμιο. Καθ' οδόν χωρίς ο άμοιρος να γνωρίζει τι θα συναίβαινε, τους είπε ότι από την χαρά του, θα έδινε και στους φίλους του οδηγού – ταξιτζή στον καθένα από 10.000 δολ. Αυτοί άλλαξαν πορεία και αντί να πάνε στο Μοναστήρι, πήγαν σε ερημικό μέρος, τον έσφαξαν κόβοντας του πρώτα το κεφάλι καθώς και τα υπόλοιπα μέρη του σώματος του , χέρια και πόδια σε κομμάτια. Τους τύφλωσε όμως το πάθος, από αυτήν την φοβερή εγκληματική τους ενέργεια και αντί να τον πετάξουν εκεί, τον έβαλαν στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αφού του πήραν χρήματα, ρολόι και ότι είχε, ξεκίνησαν να πάνε σε άλλο χώρο ερημικό για να τον πετάξουν.

Στον εθνικό δρόμο όμως τους χάλασε το αυτοκίνητο και στάθηκαν να δουν τι συνέβεινε, γιατι σταμάτησε η μηχανή. Ένας περαστικός τους είδε και από μόνος του, σταμάτησε να τους βοηθήσει. Εκείνοι όμως φοβούμενοι μήπως και γίνουν αντιληπτοί για το φοβερό έγκλημα που είχαν διαπράξει, προσποιήθηκαν ότι δεν θέλουν βοήθεια. Ο περαστικός οδηγός όμως , φεύγοντας παρατήρησε να στάζει αίμα πίσω από το κάτω μέρος του πορ μπαγκάζ και πιο κάτω ειδοποίησε την αστυνομία να πάει να εξιχνιάσει τι συνέβαινε γιατί αυτοί οι τρεις του φάνηκαν ύποπτοι.

Έφτασε η αστυνομία, είδαν οι αστυνομικοί το αίμα στο οδόστρωμα και δίνουν διαταγή να ανοίξουν το καπό. Μόλις άνοιξαν το πορ μπαγκαζ, συκώνεται και βγαίνει έξω ο Σαουδάραβας, υγιείς, ολοζώντανος, με αίματα βέβαια, αλλά ραμμένος!!! Μόλις τώρα τους είπε......"η Παναγία τελείωσε και τις τελευταίες βελονιές, ραφές του λαιμού μου εδώ μπροστά...." Δείχνοντας ο ίδιος το σημείο μπροστά στο καρύδι του λαιμού του....." αφού μου έραψε όλο το σώμα πρώτα "

Ο κακοποιός εγκληματίας ταξιτζής και οι συνεργοί του, έχασαν τα λογικά τους, τρελάθηκαν και με χειροπέδες τους οδήγησαν στις Ψυχιατρικές φυλακές . Φώναζαν σαν δαιμονισμένοι .... "εμείς σε σκοτώσαμε , εμείς σε κομματιάσαμε σου κόψαμε το κεφάλι, πώς εσύ ζείς;!!!
Ο Σαουδάραβας πήγε για πιστοποίηση του λαμπρού θαύματος. Τον είδαν ιατροδικαστές, εμπειρογνώμονες, αστυνομικοί και πιστοποίησαν με υπογραφές το θαύμα..... Το ράψιμο ήταν και είναι φανερό. Φαινόταν φρεσκοσυναρμολογημένος. Διακήρυτε δε και ομολογούσε τρανώς....ότι η Παναγία με έραψε και με ανέστησε η δύναμη του Υιού της. Κατόπιν ο αναστηθείς κάλεσε τηλεφωνικώς όλους τους δικούς του και ήλθαν στη Συρία.

Πήγαν στο Μοναστήρι ,ευχαρίστησαν την Θεοτόκο και πρόσφεραν δεήσεις και δοξολογίες, και αντί του ποσού των 80.000 δολλαρίων που ήταν το τάξιμο, πρόσφεραν στη Μονή το ποσό των 800.000 δολλαρίων για τη μεγάλη ευεγερσία που του πρόσφερε η Παναγία μας. Ο ίδιος σήμερα αφηγείτε συνεχώς το συγκλονιστικό αυτό θαύμα και αρχίζει πάντοτε λέγοντας:

"Όταν ήμουν μουσουλμάνος, μου συνέβει αυτό....κι αυτό, δηλώνοντας ότι δεν είναι πλέον μουσουλμάνος, ούτε αυτός, ούτε η οικογένειά του...."

Το θαύμα αυτό ετάραξε τις Αραβικές, μουσουλμανικές χώρες και όλη τη Μέση Ανατολή, δημιούργησε σάλο και φοβερή ενόχληση.

" Ζεί, Κύριος ο Θεός ημών, ο Θεός των Δυνάμεων ".


Π. Ιγνάτιος- Ηγούμενος
Ι. Μονής των ποιμένων
Μπετσαχούρ – Βηθλεέμ.



Το πρότυπο κείμενο μπορείτε να το βρείτε εδώ σε μορφή εικόνων:
http://www.pigizois.gr/thaumata/01.htm
[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]


Βασιλείου Μάριος

Quote from: geof1i see dead people
Τι κόλλημα είναι αυτο?
[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]

geof1

den xerw apla auth h istoria einai pio fantastikh kai apo ton arxonta twn daxtylidiwn.

Βασιλείου Μάριος

[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]

geof1

einai pio eukolo na dw enan ourouk xai h ton saruman ston dromo para enan rammeno saoudarava na mou pei pws ton erapse i panagia.

Βασιλείου Μάριος

[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]

staboz

Σημειώνω κάποιες σκέψεις μου και εδώ.
Υπάρχουν, νομίζω, δύο βασικά ζητήματα. Το ένα είναι το συγκεκριμένο θαύμα και το άλλο γενικότερο για τα θαύματα των αγίων.
Για το πρώτο, αν είναι πραγματικά έτσι ή δεν είναι, κανείς μας δεν το γνωρίζει. Το έχω ακούσει και διαβάσει και εγώ από παλαιότερα, αλλά φυσικά κρατάω τις επιφυλάξεις μου. Κάθε τι που κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο δεν σημαίνει ότι είναι και γεγονός Σήμερα υπάρχει ένα ιδιαίτερα αναπτυγμένο εμπόριο οραμάτων και θαυμάτων, και σίγουρα δεν έχω καμμία διάθεση να μετάσχω σ᾿ αυτό.

Έρχομαι λοιπόν στο δεύτερο ζήτημα που είναι το αν γίνονται θαύματα και αν πράγματι θαυματουργούν οι άγιοι της Εκκλησίας μας και μάλιστα η Παναγία.
1. Τα θαύματα στη ζωή της Εκκλησίας είναι καθημερινή πραγματικότητα. Όμως δεν γίνονται παραδεκτά από τους πολλούς, οι οποίοι τα θεωρούν αποτελέσματα αυθυποβολής ή δημιουργήματα εξημμένης φαντασίας. Αναμφιβόλως υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις. Όμως θαύματα αληθινά γίνονται. Για τους ανθρώπους που δεν τα δέχονται έχω μια πολύ εύκολη και απλή λύση: Να παρατηρήσουν θαύματα του διαβόλου! Διότι και ο διάβολος κάνει θαύματα και μάλιστα περισσότερα από τα θαύματα του Θεού. Μάγοι και μάγισσες και άλλοι πλανεμένοι κάνουν συνεχώς θαύματα, που μπορεί εύκολα να τα παρατηρήσει κανείς, διότι γίνονται και κατά παραγγελία, ενω τα θαύματα του Θεού είναι πάντοτε κάτι απροσδόκητο, μια έκπληξη! Γιατί ο Θεός ενεργεί με τέτοιο τρόπο; Ενεργεί έτσι, διότι δεν θέλει να παραβιάσει την ελευθερία του ανθρώπου.
2. Οι άγιοι αναμφιβόλως θαυματουργούν. Θαυματουργούν, διότι είναι ζωντανοί και αγαπούν τους πιστούς και παρακολουθούν τον αγώνα τους. Όμως δεν θαυματουργούν με δική τους δύναμη. Ο Θεός τους δίνει χάρη και δύναμη για να θαυματουργήσουν.
Και γιατί θαυματουργεί μέσω των αγίων ο Θεός και όχι άμεσα ο Ίδιος;
Θαυματουργεί άμεσα και ο Ίδιος. Δίνει όμως και στους αγίους τη δύναμη να θαυματουργούν για δύο λόγους: Πρώτον διότι εμείς τους αγίους τους αισθανόμαστε πιο κοντά μας, αφού είναι άνθρωποι σαν και μας. Και δεύτερον, διότι ο Θεός θέλει να δοξάσει τους αγίους, σύμφωνα με τον λόγο που είπε ότι \"τους δοξάζοντάς με αντιδοξάσω\". Επειδή λοιπόν οι άγιοι με τον τρόπο της ζωής τους δόξασαν τον Δημιουργό τους, γι᾿ αυτό και Εκείνος τους αντιδοξάζει με τη δύναμη των θαυμάτων και όχι μόνον με αυτήν βέβαια.

Τέλος να σημειώσω ότι τα θαύματα μέσα στην Εκκλησία δεν γίνονται για να κάνουν τους ανθρώπους να πιστέψουν. Το αντίθετο συμβαίνει. Τα θαύματα είναι αποτελέσματα της πίστεως του ανθρώπου. Προηγείται η πίστη και ακολουθεί το θαύμα, όχι αντίστροφα.
                                     Στ.
Ρωμ. ε΄6-10

Ξένια

QuoteΤα θαύματα είναι αποτελέσματα της πίστεως του ανθρώπου.Προηγείται η πίστη και ακολουθεί το θαύμα, όχι αντίστροφα
Αυτό λίγο με προβληματίζει... Σκέφτομαι ας πούμε την περίπτωση του Θωμά: Ο Θωμάς δεν είπε \"εαν μη ίδω, ου μη πιστεύσω\"? Δείχνει σαν να πίστεψε αφού είδε και όχι πριν.
Και δεύτερον ο ίδιος ο Χριστός.. Νομίζω κανένας από τους μαθητές του δεν είχε πιστέψει στο θαύμα της Ανάστασης ούτε όταν το είχε προφητεύσει ο ίδιος, ούτε όταν οι Μυροφόρες τους το ανήγγειλαν. Είχαν κρυφτεί δια τον φόβο των Ιουδαίων. Άρα  μπορείτε να με βοηθήσετε να το καταλάβω? Διότι εδώ δείχνει σαν να προηγείται το θαύμα, της πίστεως.
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με τρείς τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ. (Καντ Ι.)

staboz

Η Ανάσταση του Κυρίου δεν ήταν ένα συνηθισμένο θαύμα και βέβαια δεν εξηρτάτο από την πίστη των μαθητών. Εδώ μιλάμε για τα θαύματα που έρχονται ως αποτέλεσμα της πίστεως των ανθρώπων, σύμφωνα με τα λόγια του Κυρίου: \"εάν έχητε πίστιν ως κόκκον σινάπεως, ερείτε τω όρει τούτω· μετάβηθι εντεύθεν εκεί, και μεταβήσεται\". Σπανίως, όταν ο Θεός προγνωρίζει την καλή διάθεση κάποιου ανθρώπου, μπορεί να τον καλέσει με θαύμα, όπως έκανε με τον απόστολο Παύλο κ.τ.λ.
Το συνηθισμένο όμως είναι να έρχεται το θαύμα ως αποτέλεσμα της πιστεύουσας ψυχής.
                 Στ.
Ρωμ. ε΄6-10

Ξένια

Άρα αν κατάλαβα καλά το θαύματα είναι αποτέλεσμα πίστεως πρωτίστως και καλής διαθέσεως μετά.
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με τρείς τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ. (Καντ Ι.)

ρωμηός

Στην Καινή Διαθήκη δεν αναφέρεται η λέξη θαύμα αλλά η λέξη σημείο. \"Πολλά σημεία εποίησεν ο Ιησούς\" κ.ο.κ.! Υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφορά μεταξύ σημείου και θαύματος?

staboz

1. Σωστά, Ξένια!
2. Καλή η παρατήρηση, Ρωμιέ! Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφορά μεταξύ σημείου και θαύματος. Σίγουρα η λέξη σημείον είναι περισσότερο πολυσήμαντη και, προκειμένου περί της σημασίας της ως θαύματος, περιέχει και την έννοια του νοήματος που περικλείει το θαύμα.
            Στ.
Ρωμ. ε΄6-10

ρωμηός

Και δεν θυμάμαι αν εμπεριέχεται και η ίδια η λέξη θαύμα μέσα στην Αγία Γραφή... Πάντως σίγουρα η λέξις σημείον επικρατεί...

Πάντως αίσθησή μου είναι πως η Ανάσταση για παράδειγμα μπορεί να χαρακτηρισθεί ως θαύμα, όμως για όλα τα υπόλοιπα ταιριάζει περισσότερο ο χαρακτηρισμός \"σημείον\" (\"σημαίνων\" κάτι, επισημαίνει ίσως την πίστη του δεχομένου το θαύμα ανθρώπου, έχει κάτι δηλαδή σαν σκοπό, σαν στόχο και το σημείο αυτό αναδεικνύει... )

staboz

Η λέξη θαύμα υπάρχει και στην Καινή (Αποκάλυψις 1ζ΄ 6) και στην Παλαιά σε πολλά σημεία, κυρίως με την έννοια του θαυμασμού. Και η Ανάσταση δεν παύει να είναι σημείον. Δεν νομίζω να προσφέρει κάτι ένας τέτοιος διαχωρισμός.
Ρωμ. ε΄6-10