News:

Η Συνευωχία ξανά στο Διαδίκτυο

Main Menu

Παιχνίδι γνώσεων, για περάστε

Started by quality, 14 December, 2008, 10:15:47 PM

Previous topic - Next topic

quality

Πρόκειται για ένα παιχνίδι γνώσεων βεβαίως βεβαίως...!

Πώς παίζεται:

> Θα βάζω διάφορες ερωτήσεις όπως π.χ. ερωτήσεις αθλητικές, ερωτήσεις επιστημονικές κ.ά.
>Θα δίνω τρεις πιθανές απαντήσεις
>Σωστή απάντηση θα είναι ΜΙΑ.
> Αν δω ότι έχει περάσει καιρός χωρίς σωστή απάντηση θα σας την λέω εγώ!
> Προς αποφυγή προβλημάτων με τις απαντήσεις θα σας παρακαλέσω να τις δίνετε με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι
με λατινικούς!
> Ενημέρωση στο παιχνίδι θα γίνεται όσο πιο συχνά μπορώ.
>Προτείνω επίσης να παραθέτουμε στοιχεία εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος μετά από κάθε απάντηση για να μάθουμε και κάτι...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!
[b]Τη ζωή μου μηδενίζω,πάει να πει πως ξαναρχίζω...[/b]

quality

[font face=Times New Romanl][font size=2]Πότε γεννήθηκε ο σπουδαίος μαθηματικός Καρλ Φρίντριχ Γκάους;[/fonts]

α)1779
β)1778
γ)1777[/fontf]
[b]Τη ζωή μου μηδενίζω,πάει να πει πως ξαναρχίζω...[/b]

Αρτέμης

1777.Να σου πω την αμαρτία μου το έψαξα στο wikipedia!βρες καμιά πιο δύσκολη όπως π.χ ποιος είναι ο χημικός τύπος της xyz ουσίας?βέβαια και αυτό μπορείς να το βρεις στο ίντερνετ αλλά θέλει πιο πολύ ψάξιμο.Άλλες ερωτήσεις, τι να σου πω...από το αντικείμενο του ο καθένας μπορεί να βρει κάτι σπάνιο
Ακόμα και τα χαλασμένα ρολόγια,2 φορές την μέρα δείχνουν την σωστή ώρα..

Αρτέμης

Καλύτερα βάλε προβλήματα που θέλουν χαρτί και μολύβι ή απλά σκέψη και ως εναλλακτικές βάλε αριθμητικά αποτελέσματα.Σίγουρα δεν θα τα έχει στο wikipedia!
Ακόμα και τα χαλασμένα ρολόγια,2 φορές την μέρα δείχνουν την σωστή ώρα..

Βασιλείου Μάριος

Quote from: ΑρτέμηςΚαλύτερα βάλε προβλήματα που θέλουν χαρτί και μολύβι ή απλά σκέψη και ως εναλλακτικές βάλε αριθμητικά αποτελέσματα.Σίγουρα δεν θα τα έχει στο wikipedia!
Συμφωνό γιατί τα άλλα με googling βρίσκονται
[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]

quality

Το θέμα είναι ο καθένας από εμάς να μην μπει στο πειρασμό να ψάξει στο google.Εδώ δεν παίζουμε για να κερδίσουμε,σιγά.
Όπως και να \'χει παραθέτω μερικά στοιχεία για τον πρίγκιπα των μαθηματικών.

Γεννήθηκε στό Braunschweig τής Γερμανίας στίς 30 Απριλίου 1777, από πάμπτωχους γονείς.
Θεωρείται – καί ήταν – άν όχι ο μεγαλύτερος, σάν ένας από τούς μεγαλύτερους Μαθηματικούς πού υπήρξαν ποτέ.
Ο μικρός Carl φανέρωσε τήν σπάνια ικανότητά του στούς μαθηματικούς υπολογισμούς από πολύ μικρός, όταν σέ ηλικία μόλις τριών ετών, παρατήρησε πώς τό αποτέλεσμα τού αθροίσματος, πού είχε εξάγει ο πατέρας του, σέ ένα κατάλογο μισθοδοσίας ήταν λανθασμένο, δίνωντας ταυτόχρονα τό σωστό αποτέλεσμα. Αποκαλύφθηκε έτσι ότι γνώριζε τό νόημα τών αριθμών καί τίς πράξεις τής αριθμητικής χωρίς νά τού τίς έχει δείξει κανείς!
Τό επόμενο καταγεγραμμένο ιστορικά, κατόρθωμά του ήταν όταν σέ ηλικία επτά ετών, όντας ό μικρότερος μαθητής στήν πρώτη τάξη τής Αριθμητικής, βρήκε τό αποτέλεσμα ενός αθροίσματος τής μορφής , εκπλήσσωντας τόν δάσκαλό του, πού ήθελε απλώς νά βασανίσει τούς μαθητές του, δίνωντάς τους – κατ' ουσίαν - νά υπολογίσουν τό άθροισμα όρων αριθμητικής προόδου, χωρίς νά έχουν ακούσει τίποτα γιά αυτήν!
Πολύ γρήγορα αναγνωρίσθηκε ότι ο μικρός Gauss ήταν πέρα από κάθε μέτρο σύγκρισης καί κατά τήν διάρκεια τής φοίτησής του στό Collegium Carolinum – μεταξύ 14 καί 18 ετών – είχε ήδη μελετήσει καί κατείχε τίς εργασίες τών Euler καί Lagrange, καθώς καί τό Principia τού Newton, ενώ είχε ήδη κάνει τίς πρώτες σπουδαίες ανακαλύψεις του στήν Αριθμητική καί τήν Γεωμετρία.
Η αγάπη του γιά τά φιλολογικά μαθήματα ήταν εξίσου μεγάλη καί στά 18 του, γιά κάποιο διάστημα, ταλαντεύονταν ώς πρός τήν επιλογή τών μελλοντικών σπουδών του καί τής σταδιοδρομίας. Τότε ήταν πού απέδειξε ότι τό κανονικό 17-γωνο δέν είναι κατασκευάσιμο μέ κανόνα καί διαβήτη.
Αυτό ήταν η αιτία τής οριστικής του απόφασης νά γίνει Μαθηματικός, άν καί μάλλον επρόκειτο γιά τήν παραδοχή, από μέρους του, ότι ήταν ήδη Μαθηματικός.
Εν τούτοις, μέχρι εκείνη τήν στιγμή, είχε επινοήσει τήν μέθοδο τών ελαχίστων τετραγώνων, τούς ισοϋπόλοιπους ακεραίους, είχε αποδείξει μερικά σημαντικά θεωρήματα τής Θεωρίας Αριθμών, είχε σκεφτεί γιά μιά μη-Ευκλείδεια Γεωμετρία καί είχε αντιμετωπίσει μέ τήν απαιτούμενη αυστηρότητα, θέματα όπως η σύγκλιση δυναμοσειρών, αλλάζωντας ριζικά αυτό πού εθεωρείτο, έως τότε, «απόδειξη» στά Μαθηματικά καί εγκαινιάζωντας μιά νέα περίοδο γιά τήν Ανάλυση.
Σπούδασε στό Πανεπιστήμιο τού Gottigen γιά τρία χρόνια καί η διακτορική του διατριβή ήταν η απόδειξη τού «Θεμελιώδους Θεωρήματος τής Άλγεβρας». Σ' αυτήν τήν περίοδο ( 1795 – 1798 ) ολοκληρώνει τό μνημιώδες αριστούργημά του «Disquisitiones Arithmitecae» (Αριθμητικές Έρευνες), πού είχε αρχίσει σέ ηλικία 17 ετών. Τό «Disquisitiones» θεωρείται σάν ένα από τά σημαντικότερα μαθηματικά συγγράμματα όλων τών εποχών καί αποτέλεσε επανάσταση όχι μόνο γιά τήν Θεωρία Αριθμών καί τήν Άλγεβρα, μιάς καί πραγματεύεται θέματα αυτών τών περιοχών, αλλά όλων τών Μαθηματικών, εξ αιτίας τού νέου, επαναστατικού καί μεγαλοφυούς τρόπου πού αντιμετώπισε τά εν λόγω θέματα. Εκδόθηκε τό 1801.


Ο Gauss ήταν αυτός πού διερεύνησε τούς μιγαδικούς αριθμούς, δίνωντάς τους τήν μορφή καί τήν «άλγεβρά τους» όπως τήν γνωρίζουμε σήμερα. Η γεωμετρική παράσταση τών μιγαδικών αριθμών σέ ένα καρτεσιανό σύστημα συντεταγμένων στό επίπεδο επινοήθηκε από αυτόν, σ' αυτά τά πρώτα χρόνια τής σταδιοδρομίας του.
Σέ αυτήν τήν περίοδο (1796 – 1800) ο Gauss κατακλύζονταν από τόσες πολλές μαθηματικές ιδέες, ώστε νά μήν μπορεί νά τίς τιθασσεύσει καί νά τίς βάλει σέ μιά τάξη. Αυτό πρέπει νά ήταν η κύρια αιτία γιά τό ότι ενώ είχε ανακαλύψει Μαθηματικά ικανά «νά εκτινάξουν στήν κορυφή μισή ντουζίνα Μαθηματικούς», δημοσίευσε ελάχιστα από αυτά, ενώ τά περισσότερα έμειναν «θαμμένα στά συρτάρια του» καί στό μικρό του ημερολόγιο. Κάποιο ρόλο έπαιξε γι' αυτό καί η απόφασή του νά δημοσιεύει τίς εργασίες του μόνο αφού τίς είχε «δουλέψει» τόσο ώστε νά είναι απέριττες καί μεστές Μαθηματικά. Αγαπημένο του motto ήταν «pauca sed matura» (λίγα αλλά ώριμα).

Φέξε μου και γλίστρησε αν τα διαβάσει κανείς!Εδώ κρυφοκοιτάτε στο Google.
[b]Τη ζωή μου μηδενίζω,πάει να πει πως ξαναρχίζω...[/b]

quality

Quote from: qualityΤο θέμα είναι ο καθένας από εμάς να μην μπει στο πειρασμό να ψάξει στο google.Εδώ δεν παίζουμε για να κερδίσουμε,σιγά.
Όπως και να \'χει παραθέτω μερικά στοιχεία για τον πρίγκιπα των μαθηματικών.

[font face=arial black]Γεννήθηκε στό Braunschweig τής Γερμανίας στίς 30 Απριλίου 1777, από πάμπτωχους γονείς.
Θεωρείται – καί ήταν – άν όχι ο μεγαλύτερος, σάν ένας από τούς μεγαλύτερους Μαθηματικούς πού υπήρξαν ποτέ.
Ο μικρός Carl φανέρωσε τήν σπάνια ικανότητά του στούς μαθηματικούς υπολογισμούς από πολύ μικρός, όταν σέ ηλικία μόλις τριών ετών, παρατήρησε πώς τό αποτέλεσμα τού αθροίσματος, πού είχε εξάγει ο πατέρας του, σέ ένα κατάλογο μισθοδοσίας ήταν λανθασμένο, δίνωντας ταυτόχρονα τό σωστό αποτέλεσμα. Αποκαλύφθηκε έτσι ότι γνώριζε τό νόημα τών αριθμών καί τίς πράξεις τής αριθμητικής χωρίς νά τού τίς έχει δείξει κανείς!
Τό επόμενο καταγεγραμμένο ιστορικά, κατόρθωμά του ήταν όταν σέ ηλικία επτά ετών, όντας ό μικρότερος μαθητής στήν πρώτη τάξη τής Αριθμητικής, βρήκε τό αποτέλεσμα ενός αθροίσματος τής μορφής , εκπλήσσωντας τόν δάσκαλό του, πού ήθελε απλώς νά βασανίσει τούς μαθητές του, δίνωντάς τους – κατ' ουσίαν - νά υπολογίσουν τό άθροισμα όρων αριθμητικής προόδου, χωρίς νά έχουν ακούσει τίποτα γιά αυτήν!
Πολύ γρήγορα αναγνωρίσθηκε ότι ο μικρός Gauss ήταν πέρα από κάθε μέτρο σύγκρισης καί κατά τήν διάρκεια τής φοίτησής του στό Collegium Carolinum – μεταξύ 14 καί 18 ετών – είχε ήδη μελετήσει καί κατείχε τίς εργασίες τών Euler καί Lagrange, καθώς καί τό Principia τού Newton, ενώ είχε ήδη κάνει τίς πρώτες σπουδαίες ανακαλύψεις του στήν Αριθμητική καί τήν Γεωμετρία.
Η αγάπη του γιά τά φιλολογικά μαθήματα ήταν εξίσου μεγάλη καί στά 18 του, γιά κάποιο διάστημα, ταλαντεύονταν ώς πρός τήν επιλογή τών μελλοντικών σπουδών του καί τής σταδιοδρομίας. Τότε ήταν πού απέδειξε ότι τό κανονικό 17-γωνο δέν είναι κατασκευάσιμο μέ κανόνα καί διαβήτη.
Αυτό ήταν η αιτία τής οριστικής του απόφασης νά γίνει Μαθηματικός, άν καί μάλλον επρόκειτο γιά τήν παραδοχή, από μέρους του, ότι ήταν ήδη Μαθηματικός.
Εν τούτοις, μέχρι εκείνη τήν στιγμή, είχε επινοήσει τήν μέθοδο τών ελαχίστων τετραγώνων, τούς ισοϋπόλοιπους ακεραίους, είχε αποδείξει μερικά σημαντικά θεωρήματα τής Θεωρίας Αριθμών, είχε σκεφτεί γιά μιά μη-Ευκλείδεια Γεωμετρία καί είχε αντιμετωπίσει μέ τήν απαιτούμενη αυστηρότητα, θέματα όπως η σύγκλιση δυναμοσειρών, αλλάζωντας ριζικά αυτό πού εθεωρείτο, έως τότε, «απόδειξη» στά Μαθηματικά καί εγκαινιάζωντας μιά νέα περίοδο γιά τήν Ανάλυση.
Σπούδασε στό Πανεπιστήμιο τού Gottigen γιά τρία χρόνια καί η διακτορική του διατριβή ήταν η απόδειξη τού «Θεμελιώδους Θεωρήματος τής Άλγεβρας». Σ' αυτήν τήν περίοδο ( 1795 – 1798 ) ολοκληρώνει τό μνημιώδες αριστούργημά του «Disquisitiones Arithmitecae» (Αριθμητικές Έρευνες), πού είχε αρχίσει σέ ηλικία 17 ετών. Τό «Disquisitiones» θεωρείται σάν ένα από τά σημαντικότερα μαθηματικά συγγράμματα όλων τών εποχών καί αποτέλεσε επανάσταση όχι μόνο γιά τήν Θεωρία Αριθμών καί τήν Άλγεβρα, μιάς καί πραγματεύεται θέματα αυτών τών περιοχών, αλλά όλων τών Μαθηματικών, εξ αιτίας τού νέου, επαναστατικού καί μεγαλοφυούς τρόπου πού αντιμετώπισε τά εν λόγω θέματα. Εκδόθηκε τό 1801.
Ο Gauss ήταν αυτός πού διερεύνησε τούς μιγαδικούς αριθμούς, δίνωντάς τους τήν μορφή καί τήν «άλγεβρά τους» όπως τήν γνωρίζουμε σήμερα. Η γεωμετρική παράσταση τών μιγαδικών αριθμών σέ ένα καρτεσιανό σύστημα συντεταγμένων στό επίπεδο επινοήθηκε από αυτόν, σ' αυτά τά πρώτα χρόνια τής σταδιοδρομίας του.
Σέ αυτήν τήν περίοδο (1796 – 1800) ο Gauss κατακλύζονταν από τόσες πολλές μαθηματικές ιδέες, ώστε νά μήν μπορεί νά τίς τιθασσεύσει καί νά τίς βάλει σέ μιά τάξη. Αυτό πρέπει νά ήταν η κύρια αιτία γιά τό ότι ενώ είχε ανακαλύψει Μαθηματικά ικανά «νά εκτινάξουν στήν κορυφή μισή ντουζίνα Μαθηματικούς», δημοσίευσε ελάχιστα από αυτά, ενώ τά περισσότερα έμειναν «θαμμένα στά συρτάρια του» καί στό μικρό του ημερολόγιο. Κάποιο ρόλο έπαιξε γι' αυτό καί η απόφασή του νά δημοσιεύει τίς εργασίες του μόνο αφού τίς είχε «δουλέψει» τόσο ώστε νά είναι απέριττες καί μεστές Μαθηματικά. Αγαπημένο του motto ήταν «pauca sed matura» (λίγα αλλά ώριμα).[/fontf]
Φέξε μου και γλίστρησε αν τα διαβάσει κανείς!Εδώ κρυφοκοιτάτε στο Google.
[b]Τη ζωή μου μηδενίζω,πάει να πει πως ξαναρχίζω...[/b]

Αρτέμης

Να μας συγχωρείς κ.quality,αλλά από την στιγμή που δεν το ήξερα ή έπρεπε να περιμένω να το πεις εσύ(δηλαδή μετά από αρκετό διάστημα) ή να το ψάξω να το βρω μόνος μου.Ε,και προτίμησα το δεύτερο!Σ\'ευχαριστώ που μας έβαλες τουλάχιστον την φωτιά ν\'ασχοληθούμε με τον τύπο αυτό και όσο για το τελευταίο που γράφεις μάλλον δεν ισχύει για όλους γιατί μόλις το διάβασα.Και πάλι ευχαριστούμε και να μας συγχωρείς
Ακόμα και τα χαλασμένα ρολόγια,2 φορές την μέρα δείχνουν την σωστή ώρα..

quality

Μ\'άρεσε πάντως που γράφεις ότι αν περίμενες από εμένα να σου πω την απάντηση θα περίμενες για καιρό!
Μην το παίρνεις προσωπικά.Απλώς δεν έχω υπομονή και βαριέμαι να χτυπάω σε κλεισμένες πόρτες.Δεν αναφέρομαι σε κανέναν από εδώ μέσα,ούτε σε σένα.
[b]Τη ζωή μου μηδενίζω,πάει να πει πως ξαναρχίζω...[/b]

Αρτέμης

κάθε άλλο δεν το παίρνω προσωπικά..ν βρεις και άλλα τέτοια στείλε μπας και μάθουμε τίποτα παραπάνω!
Ακόμα και τα χαλασμένα ρολόγια,2 φορές την μέρα δείχνουν την σωστή ώρα..

quality

Κάτι πιο δύσκολο.
\"Εκείνοι που μας παίδεψαν βαραίνουν μέσα μας πιο πολύ...\"
Σε ποιον ανήκει η παραπάνω φράση η οποία είναι κομμάτι από ποίημα;
Στον:
α)Τάσο Λειβαδίτη
β)Ντίνο Χριστιανόπουλο
γ)Γιάννη Κοντό
[b]Τη ζωή μου μηδενίζω,πάει να πει πως ξαναρχίζω...[/b]

Βασιλείου Μάριος

Quote from: qualityΚάτι πιο δύσκολο.
:muahahaha:


Quote from: qualityβ)Ντίνο Χριστιανόπουλο
[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]

quality

Έλεος ρε Μάριε!
Να σου πω,μπορείς να σβήσεις λιγάκι το μεγάλο κείμενο που έχει μαύρα τα γράμματα;Το ξαναπέρασα με κόκκινα.
[b]Τη ζωή μου μηδενίζω,πάει να πει πως ξαναρχίζω...[/b]

Βασιλείου Μάριος

Quote from: qualityΝα σου πω,μπορείς να σβήσεις λιγάκι το μεγάλο κείμενο που έχει μαύρα τα γράμματα;Το ξαναπέρασα με κόκκινα.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΙΟ ΛΕΣ. ΠΑΤΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΣΒΗΣΩ.
[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]