Η Συνευωχία ξανά στο Διαδίκτυο
το κόμμα, φύσεως απομονωτικό, καθάπερ και εν τη γραμματική ρητώς διασαφηνίζεται....ούτως και εν τη πολιτική... και επειδή "όλοι δικοί μας είμαστε", θυμοσοφών ο Νιόνιος προυδιεγράφει σοφώς, περί πολιτικής πάνυ γε ο λόγος, ουχί δε παρωπιδικός...έστιν ουν, βγάλτε τα ομματογιάλια σας και συζητείστε ευρύτερα και ελεύθερα...
Moderator: Μαρκήσιος de Karampa.
Replies: 2
Views: 14,162
Replies: 1
Views: 15,199
Replies: 2
Views: 13,993
Replies: 1
Views: 17,798
Replies: 1
Views: 13,906
Replies: 0
Views: 18,093
Replies: 0
Views: 13,499
Replies: 3
Views: 17,209
Replies: 4
Views: 15,820
Replies: 1
Views: 17,708
Replies: 1
Views: 18,590
Replies: 0
Views: 17,482
Replies: 4
Views: 16,224
Replies: 0
Views: 15,388
Replies: 0
Views: 16,942
Replies: 0
Views: 14,620
Replies: 0
Views: 16,870
Poll
Moved Topic
Locked Topic
Sticky Topic
Topic you are watching