Η Συνευωχία ξανά στο Διαδίκτυο
το κόμμα, φύσεως απομονωτικό, καθάπερ και εν τη γραμματική ρητώς διασαφηνίζεται....ούτως και εν τη πολιτική... και επειδή "όλοι δικοί μας είμαστε", θυμοσοφών ο Νιόνιος προυδιεγράφει σοφώς, περί πολιτικής πάνυ γε ο λόγος, ουχί δε παρωπιδικός...έστιν ουν, βγάλτε τα ομματογιάλια σας και συζητείστε ευρύτερα και ελεύθερα...
Moderator: Μαρκήσιος de Karampa.
Replies: 0
Views: 13,285
Replies: 1
Views: 14,367
Replies: 6
Views: 17,300
Replies: 3
Views: 15,093
Replies: 1
Views: 13,943
Replies: 1
Views: 14,252
Replies: 0
Views: 14,345
Replies: 4
Views: 16,270
Replies: 6
Views: 16,937
Replies: 0
Views: 14,677
Replies: 0
Views: 14,372
Replies: 1
Views: 15,069
Poll
Moved Topic
Locked Topic
Sticky Topic
Topic you are watching