Η Συνευωχία ξανά στο Διαδίκτυο
το κόμμα, φύσεως απομονωτικό, καθάπερ και εν τη γραμματική ρητώς διασαφηνίζεται....ούτως και εν τη πολιτική... και επειδή "όλοι δικοί μας είμαστε", θυμοσοφών ο Νιόνιος προυδιεγράφει σοφώς, περί πολιτικής πάνυ γε ο λόγος, ουχί δε παρωπιδικός...έστιν ουν, βγάλτε τα ομματογιάλια σας και συζητείστε ευρύτερα και ελεύθερα...
Moderator: Μαρκήσιος de Karampa.
Replies: 0
Views: 13,242
Replies: 1
Views: 14,314
Replies: 1
Views: 13,847
Replies: 0
Views: 13,094
Replies: 1
Views: 15,197
Replies: 0
Views: 13,116
Replies: 1
Views: 15,042
Replies: 6
Views: 17,262
Replies: 0
Views: 13,497
Replies: 0
Views: 16,917
Replies: 0
Views: 18,093
Replies: 2
Views: 18,150
Replies: 2
Views: 24,910
Replies: 1
Views: 13,906
Poll
Moved Topic
Locked Topic
Sticky Topic
Topic you are watching