Η Συνευωχία ξανά στο Διαδίκτυο
το κόμμα, φύσεως απομονωτικό, καθάπερ και εν τη γραμματική ρητώς διασαφηνίζεται....ούτως και εν τη πολιτική... και επειδή "όλοι δικοί μας είμαστε", θυμοσοφών ο Νιόνιος προυδιεγράφει σοφώς, περί πολιτικής πάνυ γε ο λόγος, ουχί δε παρωπιδικός...έστιν ουν, βγάλτε τα ομματογιάλια σας και συζητείστε ευρύτερα και ελεύθερα...
Moderator: Μαρκήσιος de Karampa.
Replies: 0
Views: 13,937
Replies: 1
Views: 14,028
Replies: 0
Views: 13,193
Replies: 0
Views: 13,177
Replies: 2
Views: 14,471
Replies: 0
Views: 13,472
Replies: 0
Views: 13,483
Replies: 1
Views: 13,886
Replies: 0
Views: 13,553
Replies: 2
Views: 14,026
Replies: 2
Views: 14,202
Replies: 1
Views: 14,246
Replies: 0
Views: 13,539
Replies: 0
Views: 13,993
Replies: 0
Views: 13,907
Replies: 4
Views: 15,869
Poll
Moved Topic
Locked Topic
Sticky Topic
Topic you are watching