News:

Η Συνευωχία ξανά στο Διαδίκτυο

Main Menu

Recent posts

#61
Quote from: staboz on 04 December, 2007, 02:46:30 PM
Πραγματικά το επίτευγμα του αγιογράφου στο Αρχιμανδρειό είναι απίστευτο. Μπόρεσε με πρωτότυπο και μοναδικό τρόπο να εκφράσει με την εικονογραφία αυτό που αποτελεί την ουσία του μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας. Ότι δηλαδή η κίνηση - κίνηση υπέρτατης αγάπης - γίνεται από τον Κύριο και Θεό μας, και όχι από μάς. Αυτός λοιπόν είναι που ποθεί  να κοινωνήσουμε το Σώμα και το Αίμα Του. Αυτός σκύβει, σπεύδει, κυριολεκτικά δεν μπορεί να συγκρατηθεί, προκειμένου να μας προσφέρει τον Εαυτό του και να ενωθεί μαζί μας αιώνια.
Και εμείς μένουμε όρθιοι, ακίνητοι. Είναι τόσο λίγη και μικρή η αγάπη μας μπροστά στην άπειρη δική Του. Και μιλάμε για των Αποστόλων την αγάπη!
Όσο για μάς τους άλλους, τί να πεί κανείς! Αλλού βρίσκεται η καρδιά μας. Άλλα επιθυμεί. Σε άλλα προσφέρεται.

Βλέποντας κανείς αυτό το έργο δεν μπορεί παρά να θυμηθεί τα λόγια του Χριστού κατα τον Μυστικό Δείπνο: \"Επιθυμία επεθύμησα τούτο το πάσχα φαγείν μεθ᾿ ημών πρό τού με παθείν\"! Επιθυμία δυνατή, μεγάλη, φλογίζει την καρδιά του Δημιουργού να ενωθεί με τα πλάσματά Του!

Επιθυμία επεθύμησα!
«"Αυτός ημών ηράσθη πρώτος. Ημών εχθρών και πολεμίων υπαρχόντων. Και ουκ ηράσθη μόνον, αλλά και ενεπαίχθη και εμαστίχθη και εραπίσθη και εν νεκροίς ελογίσθη και δια πάντων τούτων τον περί ημάς αυτού παρέστησεν έρωτα\" (Ιερού Φωτίου... Το παραθέτω από μνήμης).
Αυτός μας ερωτεύτηκε πρώτος!
Τί φοβερός λόγος!

Να τί πέτυχε να εκφράσει με σχήματα και χρώματα ο αγιογράφος του Αρχιμανδρειού.
Εμένα αυτή η εικόνα με συνεκλόνισε. και κάθε φορά που ήμουν μέσα στο ιερό του Αρχιμανδρειού δεν χόρταινα να την κοιτάζω με έκσταση, θαυμασμό και πόνο. Έκσταση και θαυμασμό για την αγάπη του Θεού.
Και πόνο αφόρητο για τη δική μου αδιαφορία, ψυχρότητα και αναισθησία.

Άς είναι αναπαυμένη η μακαρία ψυχή του άγνωστου αγιογράφου, και άς απολαμβάνει αιώνια την αγάπη του Δημιουργού μας, που τόσο παραστατικά ζωγράφισε προς χάρη μας!
                        Στ.

Ἱεροῦ Φωτίου... Αὐτὸς ἡμῶν ἠράσθη πρῶτος...
«Αὐτὸς ἡμῶν ἠράσθη πρῶτος. καὶ τότε τίνων; ἐχθρῶν καὶ πολεμίων ὑπαρχόντων. εἶδες ὑπερβολήν, εἶδες πόσον τὸ χρέος. πρόσθες καὶ τὸ ἔτι μεῖζον• οὐκ ἠράσθη μόνον ἀλλὰ καὶ ἠτιμάσθη ὑπὲρ ἡμῶν καὶ ἐρραπίσθη καὶ ἐσταυρώθη καὶ ἐν νεκροῖς ἐλογίσθη. διὰ τούτων ἁπάντων τὸν περὶ ἡμᾶς αὐτοῦ παρέστησεν ἔρωτα. ὦ ἔρωτος ἀγγέλους καταπλήξαντος, ἀνθρώπους εἰς οὐρανοὺς ἀνυψώσαντος, καὶ δαιμόνων τυραννίδα καταργήσαντος. τίς ἐραστὴν τοιοῦτον οὐ φιλεῖ; μᾶλλον δὲ τίς τί πράξας ἄξιον τοῦ τηλικούτου ἔρωτος ἐπιτελέσει, ἢ κἂν βραχὺ γοῦν τοῦ χρέους ἀποτίσει; κἂν γὰρ μυριάκις ἀποθάνοι, οὐ μέγα εἰσήνεγκεν• ὑπὲρ γὰρ εὐεργέτου, ὑπὲρ ἐραστοῦ, ἀλλ᾽ οὐχ ὑπὲρ ἐχθρῶν καὶ πολεμίων ὡς ἐκεῖνος ἔπαθεν, καὶ ἡμῶν ἕκαστος πάσχει».
Αὐτὸς μᾶς ἐρωτεύτηκε πρῶτος. Καὶ μάλιστα τότε, ποὺ τί εἴμαστε; Ἐχθροὶ καὶ πολέμιοι. Εἶδες πόσο ὑπερβολικὴ εἶναι ἡ ἀγάπη Του; Εἶδες πόσο εἶναι τὸ χρέος μας; Πρόσθεσε καὶ τὸ ἀκόμη μεγαλύτερο· δὲν μᾶς ἐρωτεύθηκε μόνον ἀλλὰ καὶ ἀτιμάσθηκε γιὰ μᾶς καὶ χαστουκίστηκε καὶ σταυρώθηκε καὶ πέθανε. Μὲ ὅλα αὐτὰ φανέρωσε τὸν ἔρωτά Του γιὰ μᾶς. Ὦ, ἔρωτας ποὺ κατέπληξε τοὺς ἀγγέλους, ἀνύψωσε τοὺς ἀνθρώπους στὸν οὐρανό, , κατάργησε τὴ τυραννικὴ ἐξουσία τῶν δαιμόνων. Ποιὸς δὲν ἀγαπάει ἕναν τέτοιο ἐραστή; Ἢ μᾶλλον ποιὸς μπορεῖ νὰ κάνει κάτι ἀντάξιο τοῦ τόσο μεγάλου ἔρωτος, ἢ ἔστω καὶ ἐλάχιστο ἀπὸ τὸ χρέος νὰ πληρώσει; Ἀκόμα κι ἂν μύριες φορὲς πεθάνει, τίποτε μεγάλο δὲν προσέφερε. Διότι πάσχει καὶ ὁ καθένας μας γιὰ τὸν εὐργέτη, γιὰ τὸν ἐραστή, ὄχι γιὰ ἐχθροὺς καὶ πολεμίους ὅπως Ἐκεῖνος ἔπαθε.
(Σχόλια στὴν πρὸς Ρωμαίους 493.34 - 494.5) 
#62
Για να μιλάμε για αποδείξεις σχετικά τις θεωρίες, περί Big Bang και εξέλιξης, που σκαρφίστηκε
η «επιστήμη», πρέπει να αποδειχθεί πρώτα το αν ξέρει να χρονολογεί,
μιας και η «επιστήμη» έχει συνδυάσει τις θεωρίες αυτές, με την παρέλευση εκατομμυρίων και δισεκατομμυρίων ετών.

Εδώ: http://www.acrobase.eu/showpost.php?p=815781&postcount=2
υπάρχει ένα ανθολόγιο με χρονολογικές ασυναρτησίες
που έχει εκφράσει το παράγωγο του αποκεκομμένου
από την Επιστήμη «πανεπιστήμιου»: http://www.acrobase.eu/showpost.php?p=855159&postcount=4
= η «επιστήμη».

Αν η «επιστήμη» είχε σε απόλυτη εκτίμηση τα είδη χρονομέτρησης που χρησιμοποιούσε,
δια των οποίων π.χ. αποφάνθηκε ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι 8 δισεκατομμύρια χρόνια,
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΗ.

Όταν η «επιστήμη», από τη μία λέει ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι 8 δισεκατομμύρια χρόνια,
εννοεί ότι το σύμπαν έχει αρχή.

Όταν από την άλλη λέει ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι άπειρη, εννοεί ότι το σύμπαν δεν έχει αρχή.

Με απλά ελληνικά είναι σαν να λέει η «επιστήμη»: Μη δίνετε σημασία στη χρονολόγηση που σας είχα πει,
περί του ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι 8 δισεκατομμύρια χρόνια,  διότι είναι άκυρη.

Με το που εκφράζει η «επιστήμη» τη θέση της περί του ότι η ηλικία του σύμπαντος
είναι 8 δισεκατομμύρια χρόνια, απορρίπτει η ίδια η «επιστήμη» την άλλη θέση της,
περί του ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι άπειρη.

Και με το που εκφράζει η «επιστήμη» τη θέση της περί του ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι άπειρη,
απορρίπτει η ίδια η «επιστήμη» την άλλη θέση της, περί του ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι 8 δισεκατομμύρια χρόνια.

Αυτό που εξάγεται είναι ότι η ίδια η «επιστήμη» απέρριψε και τις δύο επάνω θέσεις της.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΕΙ.

Και ως είναι επόμενο, ισχύουν τα εξής αυτονόητα συμπεράσματα:

Η «επιστήμη», λόγω των χρονολογικών ασυναρτησιών που εξέφραζε,
ως ήταν φυσικό αυτοπαγιδεύθηκε, με συνέπεια να αναγκασθεί 
τελικά να αυτοκαταργηθεί, καθώς αναγνώρισε
ότι ΟΛΑ τα είδη χρονομέτρησης που χρησιμοποιούσε είναι εντελώς άχρηστα.

Αυτό σημαίνει ότι η ίδια η «επιστήμη» απέρριψε τις θεωρίες της,
περί παρέλευσης εκατομμυρίων και δισεκατομμυρίων ετών.

Επίσης σημαίνει ότι το ίδιο το παράγωγο του αποκεκομμένου
από την Επιστήμη «πανεπιστήμιου» = η «επιστήμη»
απέρριψε τις θεωρίες της, περί Big Bang και εξέλιξης,
μιάς και τις συνδύαζε με την παρέλευση εκατομμυρίων και δισεκατομμυρίων ετών.

Λοιπόν, ας μη τρέφει κανείς χίμαιρες.

Ένας αυτοκαταργημένος φορέας, 
δηλαδή το παράγωγο του αποκεκομμένου από την Επιστήμη «πανεπιστήμιου» = η «επιστήμη»,
καθώς έχει παραδεχθεί ότι γενικά δεν ξέρει να χρονολογεί, Δεν μπορεί να κλονίσει
την χρονολογική θέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ούτε και τις άλλες κοσμογονικές θέσεις της,
τις οποίες απέδειξε αληθείς η Επιστήμη: http://www.acrobase.eu/showpost.php?p=815782&postcount=3 
#63
Τώρα θα τεθεί ένας προβληματισμός, ο οποίος κονιορτοποιεί τη θεωρία της εξέλιξης.

"Γιατί και ορισμένα άλλα είδη ζώων (εννοούνται, ζώα εκτός
των διαφόρων κατηγοριών: πιθήκων, χιμπατζήδων,
ουρακοτάγκων κλπ. όμοιά τους), δια της εξελικτικής οδού,
με την διαφορετική τους μορφή,
δεν έφτασαν στον απαραίτητο βαθμό πολυπλοκότητας,
ώστε να αναπτύξουν και αυτά λογική και ομιλία,
της ίδιας ακριβώς ποιότητας με αυτήν που ανάπτυξε ο άνθρωπος;"

Κάθε νοήμον άνθρωπος, εκτιμώντας τη μοναδική εξαίρεση του ανθρώπου,
σε σχέση με ΟΛΗ την υπόλοιπη ζωντανή ύπαρξη, ευνόητο είναι, να συμπεράνει,
ότι πίσω από το φαινόμενο της ζωής υπάρχει Σχέδιο. Και αφού υπάρχει Σχέδιο,
φυσικό είναι να υπάρχει και ο Σχεδιαστής = ο Θεός.

Διότι διαφορετικά, αν δεν υπήρχε Σχέδιο και ο Σχεδιαστής Θεός, οπωσδήποτε θα συνέβαινε το εξής:

Όπως βλέπουμε όντα διαφορετικής μορφής, έχοντα όμως κοινό γνώρισμα μιας χαμηλής
στάθμης διανόησης και επικοινωνίας (= τα ζώα), έτσι, θα βλέπαμε, και ορισμένα άλλα όντα
(= ορισμένα εξελιγμένα ζώα) με διαφορετική μορφή μεταξύ τους και με τον άνθρωπο,
έχοντα όμως τα ίδια ακριβώς εξέχοντα προσόντα (διανοητικά και επικοινωνίας) όπως έχει ο άνθρωπος.
Συμβαίνει αυτό; Όχι βέβαια.

Συμπέρασμα: Η εξελικτική θεωρία, μη έχουσα καμία σχέση με την εμφανιζόμενη
μπροστά στα μάτια μας πραγματικότητα, έχει απορριφθεί από την αποδεδειγμένη
μπροστά στα μάτια μας, περιγραφή της Αγίας Γραφής.

Η απλησίαστη διαφορά που έχει ο άνθρωπος από την υπόλοιπη ζωντανή ύπαρξη,
οφείλεται οφθαλμοφανώς, στον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο έχει δημιουργηθεί από το Θεό.

Δηλαδή: Ο τελείως διαφορετικός τρόπος με τον οποίο δημιούργησε ο Θεός τον άνθρωπο,
συνετέλεσε ώστε να έχει τα τελείως διαφορετικά και ΜΟΝΑΔΙΚΑ χαρακτηριστικά του.
Με αποτέλεσμα να κυριαρχεί σε ΟΛΗ την υπόλοιπη ζωντανή ύπαρξη, σύμφωνα με την αποδειχθείσα πρόρρηση του Θεού:

Quote«καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων• αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν καὶ κατακυριεύσατε
αὐτῆς καὶ ἄρχετε τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ πάντων τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς
καὶ πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπὶ τῆς γῆς.» (Γεν. 1,28)

Το ρεζουμέ: Γεγονός αποδεδειγμένο λοιπόν, μπροστά στα μάτια μας,
οι μεταφερόμενες από την Επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία περιγραφές της Αγίας Γραφής.
#64
Ενδιαφέρον εμφανίζει και η θέση του Μεγάλου Βασιλείου,
σχετικά όχι μόνο με τη θεωρία της εξέλιξης, αλλά και με τις άλλες
«επιστημονικές» κοσμογονικές θεωρίες.

Ο Μέγας Βασίλειος, οποιαδήποτε «επιστημονική» θεωρία, συγκρινόμενη
με τις αποδεδειγμένες περιγραφές της Αγίας Γραφής, τη χαρακτηρίζει «μωρανθείσαν σοφίαν». Ιδού:

«Δι' αυτήν λοιπόν την αιτίαν να θεωρήσω τα λόγια του Πνεύματος κατώτερα από την μωρανθείσαν σοφίαν;...
Αυτό νομίζω δεν το αντελήφθησαν μερικοί, και επεχείρησαν να προσδώσουν
εις το κείμενο (της Γραφής) κάποιαν δήθεν «σοβαρότητα» προερχομένη από την διάνοιάν των,
και να χρησιμοποιήσουν σειράς παραγωγικών αποδείξεων και αλληγορικάς ερμηνείας.
Αλλ' αυτό σημαίνει ότι θεωρεί κανείς τον εαυτόν του σοφώτερον από τα λόγια του Πνεύματος,
και με το πρόσχημα της εξηγήσεως παρεισάγει τας δικάς του αντιλήψεις. Επομένως να εννοούνται όπως εγράφησαν.»
(Εξαήμερος, τόμος 4ος, Θ΄4. Μετάφραση Στέργιου Σάκκου).

Βεβαίως, το: «Αυτό νομίζω δεν το αντελήφθησαν μερικοί, και επεχείρησαν να προσδώσουν
εις το κείμενο (της Γραφής) κάποιαν δήθεν «σοβαρότητα» προερχομένη από την διάνοιάν των»,
προσαρμόζεται και σε ορισμένους σημερινούς, που υποστηρίζουν, ότι τάχα μπορούν να συμβαδίσουν,
ως «σοβαρή» εξήγηση της περιγραφής της Αγίας Γραφής, οι «επιστημονικές» θεωρίες,
περί παρέλευσης εκατομμυρίων και δισεκατομμυρίων ετών, Big Bang και εξέλιξης!!!

Σαφέστατη λοιπόν η θέση του Μεγάλου Βασιλείου:

Η ασφαλής ενημέρωσή μας για το πως δημιουργήθηκε ο άνθρωπος, όλη η ζωντανή ύπαρξη και γενικά,
για το πως, και σε πόσο χρόνο κτίσθηκε ο κόσμος, προέρχεται ΜΟΝΟ,
από την κατά γράμμα ερμηνεία των αποδεδειγμένων περιγραφών της Αγίας Γραφής = «να εννοούνται όπως εγράφησαν».

"να εννοούνται όπως εγράφησαν" = να παραδεχόμαστε τα της κοσμοποιΐας κατά γράμμα.
Άλλωστε αυτό έμπρακτα το απέδειξε. Προς επίρρωση παραθέτω τα εξής:

"Ελέχθη λοιπόν το «εν αρχή εποίησε», δια να διδαχθώμεν, ότι ο κόσμος εδημιουργήθη
χωρίς παρέλευσιν χρόνου, αμέσως μόλις εξεφράζετο η βούλησις του Θεού."
(Εξαήμερος, τόμος 4ος, Α΄ 25. Μετάφραση Στέργιου Σάκκου)

Σαφέστατη η θέση του Μεγάλου Βασιλείου. Δεν αφήνει περιθώρια σε αστείες ερμηνείες,
ότι η κάθε ημέρα από τις 6 ημέρες της δημιουργίας ήταν τάχα μεγάλα χρονικά διαστήματα.
#65
Quote from: Nikrom on 02 May, 2008, 08:31:14 AM

αποδείξεις της Εξέλιξης

Για να μιλάμε για αποδείξεις σχετικά τη θεωρία της εξέλιξης που σκαρφίστηκε η «επιστήμη»,
πρέπει να αποδειχθεί πρώτα το αν ξέρει να χρονολογεί, μιας και συνδυάζει τη θεωρία της εξέλιξης
με την παρέλευση εκατομμυρίων και δισεκατομμυρίων ετών.

Εδώ: http://www.acrobase.gr/showpost.php?p=815781&postcount=2
υπάρχει ένα ανθολόγιο με χρονολογικές ασυναρτησίες που έχει εκφράσει
το παράγωγο του αποκεκομμένου από την Επιστήμη «πανεπιστήμιου»: http://www.acrobase.eu/showpost.php?p=855159&postcount=4
= η «επιστήμη».

Αν η «επιστήμη» είχε σε απόλυτη εκτίμηση τα είδη χρονομέτρησης που χρησιμοποιούσε,
δια των οποίων π.χ. αποφάνθηκε ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι 8 δισεκατομμύρια χρόνια,
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΗ.

Όταν η «επιστήμη», από τη μία λέει ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι 8 δισεκατομμύρια χρόνια,
εννοεί ότι το σύμπαν έχει αρχή.

Όταν από την άλλη λέει ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι άπειρη, εννοεί ότι το σύμπαν δεν έχει αρχή.

Με απλά ελληνικά είναι σαν να λέει η «επιστήμη»: Μη δίνετε σημασία στη χρονολόγηση που σας είχα πει,
περί του ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι 8 δισεκατομμύρια χρόνια,  διότι είναι άκυρη.

Με το που εκφράζει η «επιστήμη» τη θέση της περί του ότι η ηλικία του σύμπαντος
είναι 8 δισεκατομμύρια χρόνια, απορρίπτει η ίδια η «επιστήμη» την άλλη θέση της,
περί του ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι άπειρη.

Και με το που εκφράζει η «επιστήμη» τη θέση της περί του ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι άπειρη,
απορρίπτει η ίδια η «επιστήμη» την άλλη θέση της, περί του ότι η ηλικία του σύμπαντος είναι 8 δισεκατομμύρια χρόνια.

Αυτό που εξάγεται είναι ότι η ίδια η «επιστήμη» απέρριψε και τις δύο επάνω θέσεις της.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΕΙ.

Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι αυτονόητο:

Η «επιστήμη», λόγω των χρονολογικών ασυναρτησιών που εξέφραζε,
ως ήταν φυσικό αυτοπαγιδεύθηκε, με συνέπεια να αναγκασθεί 
τελικά να αυτοκαταργηθεί, καθώς αναγνώρισε
ότι ΟΛΑ τα είδη χρονομέτρησης που χρησιμοποιούσε είναι εντελώς άχρηστα.

Αυτό σημαίνει ότι η ίδια η «επιστήμη» απέρριψε τις θεωρίες της,
περί παρέλευσης εκατομμυρίων και δισεκατομμυρίων ετών.

Επίσης σημαίνει ότι το ίδιο το παράγωγο του αποκεκομμένου
από την Επιστήμη «πανεπιστήμιου» = η «επιστήμη»
απέρριψε τις θεωρίες της, περί Big Bang, εξέλιξης και δεινόσαυρων
μιάς και τις συνδύαζε με την παρέλευση εκατομμυρίων και δισεκατομμυρίων ετών.

Λοιπόν, ας μη τρέφει κανείς χίμαιρες.

Ένας αυτοκαταργημένος φορέας,
δηλαδή το παράγωγο του αποκεκομμένου από την Επιστήμη «πανεπιστήμιου» = η «επιστήμη»,
καθώς έχει παραδεχθεί ότι γενικά δεν ξέρει να χρονολογεί,
Δεν μπορεί να κλονίσει την χρονολογική θέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας,
την οποία απέδειξε αληθή η Επιστήμη. 

Επιστέγασμα:

Η Επιστήμη, καθώς απέδειξε αληθείς τις βάσει των περιγραφών της Αγίας Γραφής
κοσμογονικές θέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας: http://www.acrobase.eu/showpost.php?p=815782&postcount=3
ως είναι φυσικό απέρριψε τις θεωρίες, περί παρέλευσης εκατομμυρίων
και δισεκατομμυρίων ετών, Big Bang, εξέλιξης και δεινόσαυρων.
#66

Στην ταινία «Tully», η Σαρλίζ Θερόν πρωταγωνιστεί στον ρόλο μιας παντρεμένης γυναίκας με δυο παιδιά, και έγκυος στο τρίτο, που με μισή καρδιά δέχεται το καλοπροαίρετο δώρο του αδελφού της για «νυχτερινή νταντά», με την ελπίδα να ελαττώσει λίγο το στρες της καθημερινότητας της. Η «νυχτερινή νταντά» φτάνει με την μορφή μιας όμορφης, ανεξάρτητης φοιτήτριας πανεπιστημίου που θα την βοηθήσει όχι μόνο να βρει περισσότερο χρόνο να ξεκουραστεί, αλλά αλλάζοντας εντελώς τη ζωή της με τον πιο απρόσμενο τρόπο.

Σκηνοθεσiα: Τζέισον Ράιτμαν
Με τους: Σαρλίζ Θερόν, Μακένζι Ντέιβις
#67
Quote from: Ξένια on 21 June, 2010, 02:15:53 PM
Να είσαι καλά, μένει ο καθένας στον κόσμο του και είμαστε όλοι χαρούμενοι!

Ξαναδιαβάζω διάφορα εδώ.. και αναρωτιέμαι... τί ληγμένα έπαιρνα εκείνη την εποχή? Α ρε φουκαρά Ίασπι τί τράβηξες...
#68
Αυτή τη φώτο προφίλ kristo την είχε και ένα μέλος εδώ του φόρουμ.
#69
Μουσική / Απ: Σαμιώτισσα! Καταπληκτικό!
Last post by kristo - 11 August, 2018, 05:01:34 AM
Η Ελλάδα μας βρίσκεται παντού!!
#70
Πραγματικά υπέροχη φωτογραφία! Οι ασπρόμαυρες εικόνες προσδίδουν μια μοναδική νοσταλγία!