Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Ιωάννα

Σελίδες: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15
101
Παράθεση από: ΙΩΑΝΝΗΣ
[font face=Garamond][font size=4]Σιγά ντέ ένας-ένας να γράφει!! Δέν σας προλαβαίνω!![/fonts][/fontf]
χα, χα! ἤλπιζες λόγῳ θέματος συνωστισμό;

102
Ἀφιερωμένο :P μὲ πολὺ ἀγάπη  :)


ἀγαπημένο μου videaki

103
Γιαν-νά-κιιιιιι!

σοῦ \'ρχεταιιιιιι.............

104
Παράθεση από: MariosV
Δεν μπορώ να σε διαφωτίσω εξ αποστάσεως αν έχεις ιο. Για τις συντομεύσεις στο word (Copy, Paste, Cut κτλ ) δεν νομίζω να μπορείς να τις αλλάξεις γιατί είναι ίδιες σε όλα τα προγράμματα. Ίσως να είναι και ιός.

Για το Windows live messenger μια απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση, μπορεί να διορθώσει το πρόβλημα.
Δηλ. δὲν πρόκειται νὰ ξαναλειτουργήσουν αὐτὲς οἱ συντομεύσεις παρὰ μόνο ἄν ἀπεγκαταστήσω καὶ ἐπανεγκαταστήσω τὸ office;

ὅσο γιὰ τὸν messenger καὶ ἀπεγκατάσταση καὶ ἐπανεγκατάσταση ἔκανα μερικὲς φορὲς, ἀλλὰ τὰ ἴδια...

105
\"καὶ ἀνέκλινεν αὐτὸν ἐν φάτνῃ,
διότι οὐκ ἦν αὐτοῖς τόπος ἐν τῷ καταλύματι\" (Λουκᾶ β΄ 6-7).


σ\' αὐτὲς, τὶς εὑρυχωρες καρδιὲς κατοικεῖ..

Καλὰ Χριστούγεννα σὲ ὅλους μας!

106
Ημερολόγιο καθημερινότητας / Τὶ εἶναι ἐχθρὸς;
« στις: 17 Δεκεμβρίου, 2010, 05:01:27 μμ »
Ὁπου νάναι θὰ μπεῖ ὁ Δημήτρης, ποὺ θὰ συμφωνήσει :P, καὶ πάνω στὴ συμφωνία ἴσως καταλάβω κι ἐγὼ κάτι! :)

ἐδῶ, δυσκολευόμαστε νὰ κατανοήσουμε τὸν ἑαυτό μας, πόσο μᾶλλον τοὺς ἄλλους!

107
Ημερολόγιο καθημερινότητας / Ἐπανάσταση στὴν Παιδεία
« στις: 16 Δεκεμβρίου, 2010, 12:34:14 μμ »
Παράθεση
[align=center]Παιδεία, Άνθρωπος, Δημοκρατία[/align]
[align=center]Του Γιώργου Παύλου*[/align]


“Παιδεία είναι το ξύπνημα στην περιοχή της άπειρης και ανυποχώρητης νοσταλγίας του είναι και του όλου των όντων των εφήμερων και ανύπαρκτων. Παιδεία είναι να κατοικείς στα όρια του χώρου και του χρόνου αναμένοντας όλα τα χαμένα και ανύπαρκτα, αυτά για τα οποία κανείς λογικός και καθώς πρέπει άνθρωπος δεν νοιάζεται. Παιδεία σημαίνει να μπορείς να ακούς όλο το βουβό κλάμα του κόσμου του εφήμερου και του περιβάλλοντος, αφήνοντας στην άκρη την δική σου θλίψη ή χαρά. Παιδεία σημαίνει να θλίβεσαι για τον άλλο, τον κάθε άλλον, τον όλο Άλλον. Παιδεία σημαίνει να ζείς και να αγαπάς, να πεθαίνεις και να αγαπάς και, αν ξαναγεννηθείς, πάλι να αγαπάς. Παιδεία σημαίνει να τα θέλεις όλα, να τα παντρεύεσαι όλα, να πάσχεις για όλα και να μην τα λησμονάς.”



Η Παιδεία σημαίνει δύο πράγματα και δύο αρχές, Γνώση και Ήθος. Το ένα, μάλιστα, ενισχύει το άλλο. Διότι η απόκτηση γνώσης σε βάθος απαιτεί κόπο, υπομονή, επιμονή και έρωτα της αλήθειας σε κάθε γνωσιακό επίπεδο ή κατεύθυνση. Δηλαδή, ήθος ανθρώπου ελεύθερου καθ’ όλα και όχι στείρα δουλεία σε θρησκείες, ιδεολογίες και καταναλωτισμούς. Γνώση της φύσης, γνώση της τέχνης και του πολιτισμού, γνώση του ανθρώπου, γνώση του κόσμου.

Ο Αϊνστάιν έγραφε και έλεγε ότι στον ναό της επιστήμης έχουμε τις κολώνες και τα αναρριχητικά ή διακοσμητικά φυτά. Κολώνες είναι οι ιδιαίτερες εκείνες ανθρώπινες υπάρξεις του ναού της επιστήμης που εμφορούνται από έρωτα για την αλήθεια, την ομορφιά και την καλοσύνη. Αυτοί χτίζουν την νέα γνώση και ανοίγουν νέους δρόμους στην επιστήμη και στην τεχνολογία, όπως οι μεγάλοι δημιουργοί στην τέχνη όπως ο Μότσαρτ, οι μεγάλοι πολιτικοί άνδρες όπως ο Γκάντι, οι μεγάλοι ασκητές του πνεύματος, όπως χαρακτηριστικά μιλάει γι’ αυτούς στα έργα του ο Καζαντζάκης και άλλοι συγγραφείς. Τα αναρριχητικά φυτά στον ναό της επιστήμης είναι άνθρωποι με δυνατή διάνοια που παράγουν κάποιο έργο ίσως σημαντικό, εκμεταλλευόμενοι τις κολώνες. Ο ίδιος ο Αϊνστάιν έγραφε στα αυτοβιογραφικά του σημειώματα ότι ποτέ δεν τον έθελξαν η εξουσία, το κέρδος και η ηδονή.

Σήμερα, η Ελλάδα αποδομείται ως οικονομία και ως κοινωνία. Υπεύθυνοι γι’ αυτό είμαστε εμείς, οι μεταπράτες της γνώσης, της εξουσίας και της οικονομίας. Εμείς όλοι, επιστήμονες, πολιτικοί, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες και κάθε μορφής ιερατείο που υποτάσσει τα πάντα στο στενά εννοούμενο ατομικό-ιδιωτικό όφελος, ερήμην του κοινού καλού και του κοινού οφέλους. Εμείς όλοι που δεν μπορούμε, δεν αντέχουμε και δεν θέλουμε να υπηρετήσουμε το όλον. Εμείς που έχουμε ξεχάσει να κατανοούμε και να ενδιαφερόμαστε για την ποιότητα σε κάθε επίπεδο, επιστημονικό, κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό, καλλιτεχνικό, πνευματικό.

Η Ελλάδα που γνωρίσαμε καθίσταται παρελθόν, αφού όλοι εμείς, από τους επώνυμους μέχρι τους ανώνυμους κάθε περιοχής, υποκαταστήσαμε την ποιότητα με την ποσότητα. Ενώ η παιδεία που θα έπρεπε να υπηρετούμε ως Έλληνες είναι η παιδεία του όλου ανθρώπου που τον καθιστά εραστή της πόλης και όχι της εξουσίας. Εραστή της μοναδικότητας κάθε ανθρώπου και όχι υποτελή σε κάθε μορφή αγελοποίησης φυλετικής, θρησκευτικής, κομματικής, πολυπολιτισμικής, ή ό,τι άλλο. Όπως επισημαίνει ο Μάρξ στα νεανικά του κείμενα, αληθινή παιδεία είναι αυτή που καθιστά τον άνθρωπο ικανό να αντιλαμβάνεται ως μέγιστο πλούτο του τον άλλο άνθρωπο, τον κάθε άλλον και τον όλο Άλλο, σύμφωνα και με τον δικό μας Κωστή Μοσκώφ.

Μικρό παιδί θυμάμαι τις γεύσεις στην ντομάτα, στο ροδάκινο, στο καρπούζι, οι οποίες σε έκαναν ποιητή και αισθαντικό άνθρωπο, σε εξανθρώπιζαν, σε ευαισθητοποιούσαν. Σήμερα, η τροφή έγινε ανόητη ποσότητα, που δεν τρέφει ούτε το σώμα ούτε την ψυχή. Θυμάμαι τον άθεο και διαρκώς επαναστάτη καθηγητή μου στην γεωμετρία, Γιάννη Ντάνη. Και μόνο όταν χάραζε ως θεός κύκλους και σχήματα στον πίνακα, σου ενέπνεε πρωτοφανή και μυστικό έρωτα για την γνώση, την ομορφιά και την επιστήμη. Ποια αμοιβή και ποια ηδονή μπορεί να αναμετρηθεί με τούτη την χαρά της μάθησης;

Το ίδιο αργότερα στο Πανεπιστήμιο, ο νεαρός καθηγητής μου Δημήτρης Χριστοδούλου, σήμερα κάτοχος βραβείου στα μαθηματικά, αντίστοιχου με το Νόμπελ. Αναγκάστηκαν οι συνάδελφοί του να τον διώξουν από την Ελλάδα, διότι δεν άντεχαν αυτός ο εικοσάχρονος να είναι από μόνος του ένα Princeton, ένα Caltec, μια Οξφόρδη, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ενώ ήταν θεωρητικός φυσικός, ταυτοχρόνως συνέδεε με μοναδικό τρόπο τη φυσική θεωρία με τους μεγάλους φιλοσόφους τόσο της αρχαίας Ελλάδας όσο και της νεώτερης Ευρώπης, γνωρίζοντας και τα λογικά και κοσμολογικά κείμενα του Παρμενίδη, του Ηρακλείτου, του Αριστοτέλη, του Πλάτωνα και πολλών άλλων, που μας απήγγειλε στην αρχαία Ελληνική.

Ήθος και γνώση είναι τα συστατικά της Δημοκρατίας. Γλώσσα, Ιστορία, Φιλοσοφία, Τέχνη, Άθληση, Λογική, Φυσική, Μαθηματικά, είναι ο σκληρός πυρήνας της Παιδείας. Όταν πριν από μερικά χρόνια ζητήθηκε από την Γαλλική Κυβέρνηση να γίνει έρευνα σχετικά με το γιατί τα τελευταία χρόνια η Γαλλία δεν παράγει μεγάλους μαθηματικούς, ο Ρενέ Τόμ και άλλοι παγκοσμίου φήμης Γάλλοι μαθηματικοί εντόπισαν ως την κύρια αιτία, την μη επαρκή διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας.

Η Ελλάδα του σήμερα οδηγείται βήμα προς βήμα σε ένα πρωτόγνωρο και πολυ-επίπεδο χάος, φτωχαίνει και μεταλλάσσεται σε κάτι το τραγικά αστείο, διότι οι Έλληνες ομιλούν μηχανικά και ξύλινα ελληνικά των χιλίων το πολύ λέξεων. Η Δημοκρατία δεν μπορεί να υποστηριχθεί από ανθρώπους με επιφανειακή παιδεία. Η απλή εκπαίδευση χωρίς ουσιαστική εμβάθυνση στα βασικά γνωστικά πεδία των φυσικομαθηματικών ή των ανθρωπιστικών επιστημών αλλά και πραγματική βιωματική μύηση στις τέχνες και την άθληση, δεν μπορεί παρά να οδηγήσει σε υποβιβασμό του δημοκρατικού, κοινοτικού και κοινωνικού αισθήματος.

Η εργαλειακή εκπαίδευση μηχανοποιεί και «ρομποτοποιεί» τον άνθρωπο, φονεύοντας το πνεύμα του. Παράγει ανθρώπους ανίκανους να δημιουργούν για τους άλλους σε υλικό, κοινωνικό και πνευματικό επίπεδο. Παράγει νάνους ανθρώπους, ικανούς να κλέβουν χωρίς αιδώ το δημόσιο χρήμα, να ζουν πολυτελώς αυτοί και οι δικοί των, ερήμην των ανθρώπων που πεινούν, που ζουν εξαθλιωμένοι στο κοινωνικό περιθώριο και που χάνουν κάθε ανθρώπινη αξιοπρέπεια χάριν του απάνθρωπου και τερατόμορφου κερδοσκοπισμού, με όποιο προσωπείο, εθνικιστικό, θρησκευτικό ή παγκοσμιοποιητικό και άσοφα πολυ-πολιτισμικό.

Η εργαλειακή εκπαίδευση είναι χωρίς πνεύμα και είναι η αιτία για την φθορά του φυσικού περιβάλλοντος και τον υποβιβασμό των λαών, των πόλεων και των κοινωνιών σε εξαθλιωμένη ανθρωπομάζα, ανίκανη να σκεφθεί, να πράξει και να αντιδράσει. Έτσι, καταργούμε την πόλη, τους πολίτες και την Δημοκρατία, σε τοπικό ή παγκόσμιο επίπεδο.

Η εργαλειακή εκπαίδευση δεν είναι παιδεία αλλά δολοφονία του ανθρώπινου πνεύματος, της δημοκρατίας και της ανθρωπιάς. Η εργαλειακή εκπαίδευση οδηγεί στο μηχανικό ζην και υπάρχειν, δηλαδή στον οικονομικό, κοινωνικό, πολιτιστικό και πνευματικό θάνατο.
* Ὁ Γεώργιος Παῦλος εἶναι Ἀναπλ. Καθηγητὴς Πολυτεχνείου Ξάνθης Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.

 

ΠΗΓΗ: Ξάνθη, Παρασκευὴ 19 Νοεμβρίου 2010, http://www.gpavlos.gr/article.php?p=13&id=34

108
Ημερολόγιο καθημερινότητας / Τὶ εἶναι ἐχθρὸς;
« στις: 16 Δεκεμβρίου, 2010, 12:19:53 μμ »
δηλ. μαθαίνοντας τὴν ἀγάπη ἔχουμε λύση τὸ θέμα ἐχθρός;

109
Ημερολόγιο καθημερινότητας / Τὶ εἶναι ἐχθρὸς;
« στις: 14 Δεκεμβρίου, 2010, 06:06:59 μμ »
Ἕνα παράδειγμα;

110
Ημερολόγιο καθημερινότητας / Τὶ εἶναι ἐχθρὸς;
« στις: 14 Δεκεμβρίου, 2010, 03:40:09 μμ »
Κύριε Σωτήρη, θὰ ἐπανέλθω ἀργότερα, εὐελπιστῶ λόγῳ κούρασης νὰ μὴν καταλαβαίνω τὰ παραπάνω.

111
Μήπως σὲ συνδιασμὸ μὲ τὸ παρακάτω μήνυμα στὸν messenger (ποὺ δὲν λειτουργεῖ βέβαια) ἔχουμε ἐνδείξεις γιὰ ἰό;

Παράθεση
C:\\Program Files\\Windows Live\\Messenger\\msnmsgr.exe
\"Ἡ ἐφαρμογὴ ἀπέτυχε νὰ ξεκινήσει ἐπειδὴ ἡ ρύθμιση παραμέτρων σὲ παράθεση δὲν εἶναι σωστή. Γιὰ περισσότερες λεπτομέρειες ἀνατρέξτε στὸ ἀρχεῖο καταγραφῆς συμβάντων\"
Πῶς γίνεται πάλι αὐτό; :slap:

112
Παράθεση από: MariosV
- Δες λίγο στις ρυθμίσεις του word μήπως είναι απενεργοποιημένες.
- Μπορεί να έχεις κάποιο spyware (κάτι σαν ιο).
Μάλλον δὲν ξέρω ποῦ νὰ ψάξω γιὰ τὶς ρυθμίσεις.

Τὸ word κολλάει...  Τὸ Avira δὲν βρίσκει spyware. Καμία πρόταση;

113
Ημερολόγιο καθημερινότητας / Τὶ εἶναι ἐχθρὸς;
« στις: 13 Δεκεμβρίου, 2010, 06:44:08 μμ »
Παράθεση από: υιος+ασωτος
Περί ανεξικακίας ...

Όσο φέρνουμε διαρκώς στο νου μας τα κακά που τυχόν μας προξένησαν οι αδελφοί μας, έλεγε ο Όσιος Μακάριος, τόσο απομακρύνουμε τον Θεό απ\' αυτόν. Όταν τα λησμονούμε παρευθύς, δεν τολμούν οι δαίμονες να μας πειράξουν.
Ὅταν ἦμουν παιδὶ
ἄνοιγα διάπλατα τὰ μάτια μου μὲ ἔκπληξη, κάθε φορὰ ποὺ ἄκουγα:
\"πρέπει νὰ συγχωροῦμε καὶ νὰ ἀγαπάμε τοὺς ἐχθρούς μας\".
Ἀφοῦ δὲν εἶχα ἐχθρούς!!
Καὶ δὲν ἔβρισκα καὶ λόγο νὰ ἔχω!
Μήπως δὲν ὑπήρχαν παιδικὲς ἀντιπαλότητες, τσακωμοί, παρεξηγήσεις, κι ἕνα σωρὸ ἄλλα στὴν παιδογειτονιά; ὑπήρχαν, βέβαια.
τότε;
τὰ παιδιὰ ἔχουν τὸ χάρισμα νὰ μὴν \"κρατᾶνε\". Ἔγινε τὸ \"κακό\"; ξεχάστηκε τὸ ἐπόμενο λεπτό!
τὸ κακὸ εἶναι μία στιγμιαῖα ἄτυχη ἐπιλογή  ποὺ ἔκανε τὸ πρόσωπο.
πῶς, λοιπὸν, νὰ προσδώσουν σὲ κάποιον τὴν ἰδιότητα τοῦ ἐχθροῦ;

Ἅραγε μήπως ἐχθρὸς δὲν εἶναι ἐκείνος
ποὺ ἀντικειμενικὰ καὶ μὲ τὴν ἐπαναλαμβανόμενη συμπεριφορά του μᾶς προξενεῖ κακό,
ἀλλὰ ἐκεῖνος
ποὺ ἐμεῖς θυμόμαστε τὸ κακὸ ποὺ μὰς ἔχει κάνει; ἐκεῖνος ποὺ τὸν ἔχουμε τοποθετήσει μὲσα μας \"διαφορετικά\" καὶ τοῦ συμπεριφερόμαστε \"ἀνάλογα\";

ΥΓ Ἦθελα ἀπὸ καιρὸ νὰ παραθέσω μερικὲς σκέψεις ἀλλὰ δὲν εἶχα χρόνο. Ἐλπίζω νὰ συνεχιστεῖ ἡ συζήτηση γιὰ τὸ καίριο αὐτὸ θέμα.

114
Παράθεση από: ΙΩΑΝΝΗΣ
[font size=3]Μαζί σωθήκαμε!! Χί,χί,χί,χί:laugh:[/fonts]
ὡραῖα ἰστοσελίδα μὲ μαθήματα πολυτονικοῦ ἀλλὰ καὶ ἀσκήσεις:
http://www.polytoniko.org/mathi5.php?newlang=el&font=Palatino+Linotype&right=no
ρίχνοντας πάλι μιὰ ματιὰ κατάλαβα ὅτι πρέπει συστηματικὰ νὰ τὴν ἐπισκέπτομαι!

115
Παράθεση από: ΙΩΑΝΝΗΣ
[font size=3]διόρθωνέ με σέ παρακαλῶ...[/fonts]
ὡραῖα ἰστοσελίδα μὲ μαθήματα πολυτονικοῦ ἀλλὰ καὶ ἀσκήσεις:
http://www.polytoniko.org/mathi5.php?newlang=el&font=Palatino+Linotype&right=no
ρίχνοντας πάλι μιὰ ματιὰ κατάλαβα ὅτι πρέπει συστηματικὰ νὰ τὴν ἐπισκέπτομαι!

116
Ιδεο-γκράφιτι! / Ὁ Καζαντζάκης σὲ καιροὺς ΔΝΤ...
« στις: 13 Δεκεμβρίου, 2010, 12:19:16 πμ »
φοβερό!!

117
ἅγιος ἄνθρωπος, κύριε Σωτήρη!
πνευματικὸς μὲ διάκριση καὶ φωτισμό!
καὶ ἡ ἀείμνηστη Μαρία, ἡ κόρη του, παιδικὴ ψυχή!

118
Παράθεση από: ΙΩΑΝΝΗΣ
[font size=3]Ἐάν βλέπεις πουθενά κανένα λάθος, διόρθωνέ με σέ παρακαλῶ...[/fonts]
σώθηκες! :)

119
Εθνικά Θέματα / Διαβούλευση για την Κάρτα του Πολίτη
« στις: 12 Δεκεμβρίου, 2010, 10:39:33 μμ »
Παράθεση από: giannis
Έστειλα κι εγώ και αναμένω...
Ναί ἀμέ! περιμένουμε νὰ φανεῖ! :happy2:


12 Δεκεμβρίου 2010, 23:35 | Ἰωάννα
Στήνεται ἕνα σύστημα συλλογῆς καὶ καταγραφῆς προσωπικῶν πληροφοριῶν, ἕνας χῶρος καταγραφῆς δεδομένων ποὺ ὁ καθένας τὸν φέρει μαζί του, χωρὶς νὰ μπορεῖ νὰ τὶς διαβάσει, νὰ ἐπιβεβαιώσει ἢ νὰ ἀρνηθεῖ!
Ποιά εἶναι τὰ προβλήματα ποὺ θά λύσει; Τὴν παρανομία; Μήπως τὴν κλοπή; Τὸ ἠλεκτρονικὸ ἔγκλημα δὲν διευκολύνει; Μήπως τὴν γραφειοκρατία; Τεράστιο ὄμως τὸ τίμημα!
Τι μεθοδεύει; Τὸν Ἔλεγχο!
Ὁ μεγάλος ἀδελφὸς εἶναι ἤδη πάνω ἀπὸ τὰ κεφάλια μας
Σκεφτεῖτε μόνο ποιός μπορεῖ νὰ πάρει τὴ θέση του… καὶ τότε ποιᾶ θὰ εἶναι ἡ δική μας…

ΥΓ Ἄν καὶ γνωρίζω προσωπικῶς πὼς ἀρκετὲς ἀπόψεις δὲν δημοσιεύτηκαν, ἐπιμένω νὰ δηλώνω τὴν ἀντίθεσή μου στὴν καθιέρωση τῆς κάρτας τοῦ πολίτη ἀκόμα καὶ σὲ ὤτα μή ἀκούοντα



Το Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή.

120
Παράθεση από: ΙΩΑΝΝΗΣ
[font size=5]

Τα κατάφερα! Εὐχαριστῶ Ἰωάννα μου!

[/fonts]
Χαίρομαι!!

121
Ἀκολούθησες καὶ τὶς συμπληρωματικὲς ὁδηγίες τοῦ Μάριου; (πάνω ἀπὸ τὶς ὁδηγίες γιὰ vista)

τουτἔστιν:
Πίνακας Ἐλέγχου->
Τοπικὲς Ρυθμίσεις καὶ Ρυθμίσεις Γλώσσας->
Πληκτρολόγια καὶ γλῶσσες->
Ἀλλαγὴ πληκτρολογίων->
καρτέλα: \"Γενικά\"->
ἐπιλογή:\"Ἐλληνικὰ (Ἐλλάδας)-Ἐλληνικὰ Πολυτονικά\"

Στὴ γραμμὴ ἐργασιῶν ἐμφανίζεται τὸ εἰκονίδιο τοῦ πληκτρολογίου;
Τὸ πατᾶς καὶ ἐπιλέγεις: \"Ελληνικά πολυτονικά\"

123
Μάριε, στὸ ofiice 2007: προβολή-μακροεντολές-προβολὴ μακροεντολῶν
στὴ συνέχεια τί πρέπει νὰ κάνω;

124
Ἐνῶ  οἱ παραπάνω συντομεύσεις λειτουργοῦν σὲ ἄλλα προγράμματα π.χ. Opera, Excel,
στὸ Word ὄχι.

Ὡστόσο στὸ Word λειτουργοῦν οἱ παρακάτω συντομεύσεις:
Οpen, Νew, Undrln, Bold, Italic, Print, στοίχιση ἀριστερά-δεξιά

Μπορεῖ νὰ γίνει κάτι γιὰ νὰ λειτουργοῦν ὅλες;
Τὸ λειτουργικὸ σύστημα εἶναι Vista.

125
Ἐσπεριδοειδῆ σὰν τὰ πορτοκάλια εἶναι τὰ μαντολίνια, ἀλλὰ πιὸ μικρὰ καὶ μὲ φλούδα ποὺ βγαίνει εὔκολα. (Γυμνάσιο Ἀθήνας)

Ἡ ἐπετηρίδα εἶναι αὐτὸ ποὺ βγάζουμε στὰ μαλλιά μας ἄμα δὲν λουζόμαστε συχνά. (Γυμνάσιο Πάτρας)

Ὁ μισογύνης εἶναι τέρας μυθολογικόν, μισὸς γυναίκα καὶ μισὸς ἄλλο πράμα, ἀπερίγραπτης ἀσχήμιας καὶ τελείως ἐξαγριωμένος μὲ τὴν κατάστασή του. (Γυμνάσιο Θεσπρωτίας)

Ὁ Κωνσταντίνος Καντάφης ἤτανε Ἕλληνας ποιητὴς ποὺ γεννήθηκε στὴ Λιβύη τῆς Ἀλεξάνδρειας. (Γυμνάσιο Ἀθήνας)

Στὴν ἅρχαία ἐποχὴ δὲν ὑπῆρχαν ξένες χῶρες, γι΄ αὐτὸ δὲν ἔχουν βρεῖ οἱ ἁρχαιολόγοι ἁρχαῖα διαβατήρια. (Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)

Ὁ Λεωνίδας καὶ οἱ Τριακόσιοί του ἠττήθηκαν, γιατὶ οἱ Θερμοπύλες ἤτανε πολυπληθέστεροι σὲ ἀριθμό. (Γυμνάσιο Ἀθήνας)

Τὴν Ὀδύσσεια τὴν ἔγραψε ὁ Ὀδυσσέας. Τὴν Ἰλιάδα, ὁ Ἠλιάδης. (Γυμνάσιο Λαμίας)

Τὰ Χερουβεὶμ καὶ Σεραβεὶμ ἦταν μικρὰ ἀγγελάκια ποὺ πετοῦσαν δεξιά-ἀριστερὰ στὸ πλάι τῶν μεγάλων ἀγγέλων. Τὰ Χερουβεὶμ χερούβιζαν (δεξὶ πέταγμα) καὶ τὰ Σεραβεὶμ σερούβιζαν (ἀριστερὸ πέταγμα). Στὴν ἀνάγκη ὑπήρχαν καὶ τὰ Πτερουβεὶμ γιὰ πέταγμα κατευθείαν στὴ μέση. (Γυμνάσιο Κορίνθου)

Πρωτεύουσα τῆς Κεϋλάνης εἶναι ἡ Λίπτον-Τί. (Γυμνάσιο Ἀθήνας)

Τὸ τετράγωνο τῆς Ὑποτίνουσας ἰσοῦται, ἀλλὰ ὄχι πάντοτε. (Γυμνάσιο Καλαμάτας)

Ἡ κυριότερη αἰτία τῆς ἐξάτμισης εἶναι ἡ φωτιὰ κάτω ἀπὸ τὸ κατσαρολάκι. (Γυμνάσιο Κορίνθου)

Ὁ πρατήρας εἶναι λέξη δυσανόητη, δηλ. μὲ δύο ἔννοιες. Μιὰ ὅταν εἶναι σὲ ἠφαίστειο καὶ μιὰ ὅταν δουλεύει σὲ πρατήριο. (Γυμνάσιο Ἀθήνας)

Ἐνεργητικὴ φωνή: Κυνηγάω τὸν λαγό.
Παθητικὴ φωνή: Ὁ λαγὸς μὲ κυνηγάει. (Γυμνάσιο Κορίνθου)

Οἱ βιταμίνες βρίσκονται ἀκριβῶς ἀνάμεσα ἀπὸ τὶς ἀλφαμίνες καὶ τὶς γαμαμίνες. (Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)

Τὂ ἀκριβῶς ἀντίθετο τῆς Ἁγίας Τριάδας εἶναι ἡ Διαβολικὴ Τριάδα, πῦρ σὺν γυναιξὶ καὶ θάλασσα. Πράγματα τοῦ Σατανά. (Λύκειο Ξάνθης)

Ἡ μπανάνα στὰ ἑλληνικὰ γράφεται ὅπως καὶ στὰ ἀγγλικά, δηλ. μὲ ἕνα \"μπὰ\" καὶ δύο \"νά\". (Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης)

Τὰ 6 χαρακτηριστικότερα ζώα τοῦ Βορείου Πόλου εἶναι 3 ἀρκοῦδες και 3 φώκιες. (Γυμνάσιο Ἀθήνας)

Ἐρώτηση: \"Τί γνωρίζετε γιὰ τὶς εἰκονομαχίες;\"
Ἀπάντηση: \"Εἰκονομαχίες ἦταν οἱ μάχες ποὺ ἔκαναν οἱ λαοὶ γιὰ τὶς εἰκόνες. Ὅποιος κέρδιζε τὴ μάχη κέρδιζε καὶ τὶς εἰκόνες\" (Γυμνάσιο Ἀθήνας)

Ὁ Ἐ. Λύτης καὶ ὁ Σ. Ἐφέρης εἶναι καὶ οἱ δύο Ἕλληνες ποιητὲς κατηγορίας \"νόμπελ\". (Γυμνάσιο Ἀργοστολίου)

Οἱ Δέκα Ἐντολὲς γράφτηκαν ἀπὸ τὴν Σινὰ καὶ παραδόθηκαν στὸν Μωυσὴ στὴν Πλάκα. Ἦταν ὅλες πέτρινες, ἀλλὰ σαφέστατες. (Γραπτὸ ὑποψηφίου γιὰ τὴ Σχολὴ Ἀστυνομίας)

Ὁ Κουστὼ εἶναι σύγχρονος Ὀδυσσέας, ἀλλὰ ποὺ δὲν κατοικοῦσε στὴν Ἰθάκη, καὶ γιὰ τὸ λόγο αὐτὸ οἱ περιπέτειές του δὲν λέγονται Ὀδύσσειες ἀλλὰ Κουστωδίες. (Γραπτὸ ὑποψηφίου γιὰ τὴ Σχολὴ Ἀστυνομίας)

Ὁ Κορινθιακὸς Κόλπος εὑρίσκεται τελείως κατὰ μῆκος. (Γυμνάσιο Πάτρας)

Τὸ φοβερότερο ὅπλο τῶν ἁρχαίων Ἀράβων ἦταν ὁ Εὐνοῦχος

Οἱ Ἕλληνες ἐφεύρεσαν τὴ γεωμετρία γιὰ νὰ ἀποφύγουνε τὴν ἄλγεβρα ποὺ ἤτανε ἀράπικη.

Ἡ βαρύτητα εἶναι πιὸ δυνατὴ τὸ Φθινόπωρο. Τότε βλέπουμε τὰ μήλα νὰ πέφτουν ὁμαδικά.


φιλικὴ συμμετοχὴ ἕνα χθεσινὸ γραπτό:
Οἱ Φαναριώτες συμμετεῖχαν στὸν ἐθνικοαπελευθερωτικὸ ἀγώνα: ἔπαιρναν φαγητὸ καὶ ὀπλισμὸ ἀπὸ τοὺς Τούρκους καὶ τὰ ἔδιναν στοὺς Ἕλληνες κρατῶντας φανάρι.

Σελίδες: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15