Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - pistos

Σελίδες: [1] 2
1
Για όσους είναι απροκατάληπτοι και αφανάτιστοι, θα δώσω και τις παρακάτω ιστοσελίδες όπου στην μια είναι τα μεγαλειώδη έργα του. Στην άλλη μεγάλες προσωπικότητες της Θεολογίας και της Εκκλησίας μιλάνε για τον π.ΙΩΑΝΝΗ ΡΩΜΑΝΙΔΗ, η μνήμη του οποίου ας είναι ΑΙΩΝΙΑ , εις πείσμα των συκοφαντών του και των θελόντων να σπιλώσουν την ιερή του μνήμη.

Επικήδειοι: http://www.romanity.oodegr.com/parartima.html

και τα έργα του:http://www.romanity.org/conte.htm

2
Παράθεση από: staboz
3. Τελικά όντως η επίθεσή μου, όπως ονομάζει την κριτική μου για τον Ρωμανίδη ο pistos, υπήρξε άδικη. Διότι δεν φανέρωσα όλο το μέγεθος των εκτροπών του, κορυφαία από τις οποίες υπήρξε η προδοτική υπογραφή του των ΚΟΙΝΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ με τους Μονοφυσίτες, σε κατά μέτωπον αντίθεση με τις Οικουμενικές Συνόδους. Μια υπογραφή που έχει τρομερό βάρος, διότι αυτός παρέσυρε και τους άλλους Ορθοδόξους αντιπροσώπους να υπογράψουν! Αυτός πρωτοστάτησε και αυτός παρεπλάνησε τους υπόλοιπους, βεβαιώνοντάς τους ότι έχουμε την ίδια πίστη με τους αιρετικούς και επωμιζόμενος έτσι την τρομερή ευθύνη της προδοσίας. Αλλά θα χρειαζόταν πολύ περισσότερος χώρος για να αναφερθώ εκτενέστερα στο μεγάλο αυτό θέμα.
Αυτό θέλει ιδιαίτερη επεξεργασία και ανάλυση. Για το τώρα έχω να πώ τα εξης. Ακόμα και αν έγινε αυτό έτσι όπως το παρουσιάζει ο κ.staboz, o π.Ιωάννης δεν κινήθηκε από προδοτική διάθεση ούτε από οικουμενιστικό πνεύμα. Ο π. Ιωάννης πίστευε ότι παρεξηγήσεις και μόνο μας χωρίζουν με τους Μονοφυσίτες. Δηλαδή οι Μονοφυσίτες πιστεύουν Ορθόδοξα αλλά δεν εκφράζονται σωστά, και δεν εννοούν σωστά αυτά που λέμε εμείς. Με λίγα λόγια από σύγχυση των εννοιών των λέξεων βρισκόμαστε σ\' αυτή την διάσταση. Κατα το πνευμα λοιπόν οι μονοφυσίτες, πίστευε ο π.Ιωάννης μέσα στην αγαθότητα του, είναι ορθόδοξοι. Και μόνο έτσι υπέγραψε, αυτή την κοινή δηλωση.

Αρα δεν μπορούμε να τον κατηγορήσουμε ούτε για αιρέση, ούτε για θεολογική πλάνη, ούτε για προδοσία. Μέσα στην καλή θέληση του ενδεχομένως να έσφαλλε.

Επειδή δεν είναι τόσο απλά όσο τα νομίζουν κάποιοι, οι οποίοι με περισσή αναίδεια σηκώνουν το μικρό αναστημα τους και καταφέρονται κατα του γίναντος της Ορθοδοξης Θεολογίας π. Ιωάννου Ρωμανίδη με τέτοιο τρόπο.

Ας διαβάσουν όσοι έχουν φυσικά κάποια θεολογική εξοικείωση την απάντηση του π.Ιωάννου, στην κατηγορία ότι αυτός φταίει που διακινδυνεύτηκε η ακεραιότητα της Ορθόδοξης Εκκλησίας, στην Μικτή Επιτροπή Αντιχαλκηδόνιων και Ορθοδόξων, την σελίδα: http://www.romanity.org/htm/rom.e.22.oi_antixalkidonoi_den_isan_kai_den_einai_orthodoxoi.htm

Εκεί αναφέρει στο τέλος αφού έχει παραθεσεί την ισχυρή θεολογική επιχειρηματολογία του για τις θέσεις του, με βάση πατερικά κείμενα, ότι:
<<Μεγάλην εντύπωσιν προκαλεί το γεγονός ότι οι γράψαντες τα ανωτέρω ασχολούνται μόνον με το πρόσωπόν μου και με κανένα άλλο μέλος του εν λόγω εν Aarhus της Δανίας διαλόγου του 1964, όπως π.χ. των αειμνήστων Ιωάννου Καρμίρη, Γεωργίου Φλωρόφσκυ, Γερασίμου Κονιδάρη, John Meyendorff, κτλ.>>
Και τελειώνει με τρόπο πολύ ταπεινό που αναιρεί τις φαντασίες του staboz, ότι δήθεν καλλιεργούσε για τον εαυτό του υπερήφανες ιδέες  <<Εν πάση περιπτώσει εάν η Μικτή Επιτροπή Διαλόγου μεταξύ Ορθοδόξων και Ανατολικών Ορθοδόξων Εκκλησιών εις τινά σημεία εκινδύνευσεν την ακεραιότηταν της Ορθοδόξου ημών πίστεως και εάν ο μοναδικός υπεύθυνος είναι ο συγγράφων ταύτα ευπρόσδεκτη είναι κάθε αδελφική καλοπροαίρετος παραίνεσις>>.

3
Παράθεση από: staboz
2. Ότι ο Ρωμανίδης «μας έβγαλε από την βαβυλώνια αιχμαλωσία της σχολαστικής θεολογίας» πάει πολύ να το υποστηρίζουμε σήμερα. Φυσικά οι ναρκωμένοι ακόμα από τη Ρωμανίδεια σκέψη το θεωρούν αυτό αδιαπραγμάτευτο. Οι Γιανναρικοί πάλι θεωρούν απελευθερωτή μας τον Δημήτρη Κουτρουμπή, οι Ζηζιουλικοί τον Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη Ζηζιούλα και πάει λέγοντας. Όμως όλοι υπερβάλλουν και μεγαλοποιούν τα ινδάλματά τους και βέβαια κάνουν λάθος. Υπήρξαν πολλές και πολύ μεγάλες μορφές που συνετέλεσαν ώστε η θεολογία μας να αποδεσμευτεί από την πρόσδεσή της στη δυτική θεολογική οπτική, ανάμεσα στους οποίους κορυφαίος φαντάζει ο μέγας θεολόγος π. Γεώργιος Φλωρόφσκυ.
Η ιστορία ωστόσο δεν τελειώνει εδώ. Διότι η αποδέσμευση αυτή συνοδεύτηκε από νέα, χειρότερη, υποδούλωση. Την υποδούλωση κατά κράτος στο κοσμικό πνεύμα. Η νέα θεολογία είναι πέρα ως πέρα πατερική εξωτερικά, με πλήθος παραπομπές στα πατερικά συγγράμματα. Είναι όμως παντελώς ξένη προς το πνεύμα των Πατέρων.
Το θέμα αυτό το έχω διαπραγματευτεί εκτενέστερα στην εργασία «ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΖΩΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ», απ᾿ όπου παραθέτω εδώ ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα, που βασικά περιέχει τις αντίστοιχες διαπιστώσεις του Σμέμαν. Έγραφα εκεί τα εξής:............
Οι ναρκωμένοι από τον σχολαστικισμό της Δύσεως και έχοντας την έπαρση που δίνει η σχολαστική θεολογία, μπορούν να λένε ό,τι θέλουν για τον π.Ρωμανίδη. Στοιχεία όμως αρνούνται να μας δώσουν. Αρκούνται μόνο σε γενικόλογα του τύπου <<παντελώς ξένη από το πνεύμα των Πατέρων>>.

Όσο για τον π.Φλωρόφσκυ, συμφωνώ ότι και αυτός συντέλεσε, όπως και ο π.Ρωμανίδης στην λύτρωση μας από την βαβυλώνεια αιχμαλωσία του σχολαστικισμού. Ας γνωστοποιήσουμε όμως στον πολύξερο κ.staboz, ότι οι δύο αυτοί επι πολύ καιρό έμεναν στο ίδιο διαμέρισμα στην Αμερική, και ο καθένας ωφελήθηκε και ανδρώθηκε θεολογικά βοηθούμενος από τον άλλο. Και ας του γνωστοποιήσουμε επίσης την αδελφική σχέση του ενός προς τον άλλον, ώστε όταν διώξανε τον ένα (π.Φλωρόφσκυ) από την Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού (στην Αμερική) παραιτήθηκε ο άλλος (π.Ρωμανίδης).

Το τί γράφετε στην εργασία σας δεν μας ενδιαφέρει. Πολλοί λαμβάνουν άσχετα αποσπασματα από μεγάλους θεολόγους για να εντυπωσιάσουν.

Παράθεση από: staboz
Την εκκοσμίκευση αυτή την φανέρωσε και αυτός ο Ρωμανίδης με την όλη πολιτεία του, αφού, όντας ιερεύς, κυκλοφορούσε χωρίς ράσα (γι᾿ αυτό και ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης δεν του επέτρεπε να λειτουργεί) και επιπλέον, όπως σημείωσα και αλλού, κατέβηκε στην πολιτική ως υποψήφιος βουλευτής ακροδεξιού κόμματος, πράγμα πρωτοφανές στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας, και το οποίο οι οπαδοί του, μη μπορώντας με τίποτε να το χωνέψουν, προσπαθούν να το μπαλώσουν με γελοίες υποθέσεις και δικαιολογίες επιπέδου νηπιαγωγείου.
Αυτά είναι τα μοναδικά στοιχεία που μας δίνει.
Το ότι αρκετές φορές δεν φορούσε ράσα. Αυτό είναι από τα μειονεκτήματα του. Το οποίο δεν είναι και τόσο ουσιώδες. Όμως ήθελε να τονίσει ότι οι εξωτερικοί τύποι (γένια, και ράσα) όταν δεν συνοδεύονται από ορθόδοξο αληθινά φρόνημα είναι χωρίς σημασία. Τι να το κάνουμε να έχει ο άλλος ράσα, γένια, και έχει προτεσταντικό ή παπικό πνεύμα; Δεν αρκούν ούτε τα γένια ούτε τα ράσα για να κάνουν κάποιον ορθόδοξο.

Για το ότι κατέβηκε ως υποψήφιος βουλευτής ας ακούσουμε τις <<γελοίες υποθέσεις και δικαιολογίες επιπέδου νηπιαγωγείου>> από τον staboz, να δούμε τί εννοεί.

Πάντως και το ένα και το άλλο δεν αφορούν το ορθόδοξο πατερικό πνεύμα αλλά εξωτερικές εκδηλώσεις που κάτι ήθελαν να τονίσουν στην κάθε μια περίπτωση. Δεν είναι ουσιαστικά αυτά για να χαρακτηριστεί κανείς ως λαοπλάνος.

4
Παράθεση από: staboz
Και φυσικά τότε είδα λάθη και πλάνες και αυθαιρεσίες
Να τις ακούσουμε. Συγκεκριμένα. Όχι αοριστίες.

Παράθεση από: staboz
Αυτή είναι η προϊστορία μου. Έτσι εξηγείστε και το γεγονός ότι τώρα μιλάω με τέτοιον τρόπο για τον Ρωμανίδη. Απλά κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι ήταν ένας λαοπλάνος στο χώρο της θεολογίας, και αυτό δεν μπορώ να το αντέξω και να το αντιμετωπίσω ήρεμα.
Αν δεν μπορείτα να αντιμετωπίζετε τα πράγματα με νηφαλιότητα και δεν μπορείτε να ηρεμήσετε, δεν σας φταίει ούτε ο π.Ιωάννης ούτε εμείς να άκούμε τις συκοφαντίες σας. Πηγαίνετε σε κανένα ερημικό μέρος κάντε προσευχή και βρείτε τα με τον εαυτό σας. Δεν είναι σωστό να πληρώνουμε εμείς τα δικά σας σπασμένα. Δηλ. τα συμπλέγματα σας. Ούτε τα ψυχολογικά σας τραύματα που ο ίδιος προκαλέσατε με τον εγωισμό σας, στον εαυτό σας.



 
Παράθεση από: staboz
Ο Ρωμανίδης όμως το σχηματοποίησε και το συστηματοποίησε παρεμβάλλοντας συνδετικούς κρίκους σε ασύνδετα γεγονότα, συμπληρώνοντας με τη φαντασία του τα κενά, παραβλέποντας και αποσιωπώντας τα αντίθετα στοιχεία και παρουσιάζοντας στο τέλος ένα σύνολο συναρπαστικότατο του τύπου «Κώδικας Ντα Βίντσι».
Να μας πείτε συγκεκριμένα τί αντίθετα στοιχεία αποσιώπησε. Μεχρι τώρα δεν έχω ακούσει κανένα να καταφέρεται κατά του π.Ρωμανίδη ή να μιλάει για αποσιώπηση στοιχείων. Αντίθετα ο π.Ιωάννης ήταν μεγάλης ολκής πανεπιστημιακός διδάσκαλος που δύσκολα θα φθάσουν στο νυχάκι του, οι διάφοροι εμπαθείς θεολόγοι, που έχουν μεταβάλλει την θεολογία σε αφηρημένο φιλοσοφικό στοχασμό!


Παράθεση από: staboz
Ο Ρωμανίδης καλλιέργησε συστηματικά αυτή την εικόνα για τον εαυτό του. Παρουσιαζόταν ως ο μέγας μύστης της αληθινής θεολογίας που ήρθε να ελευθερώσει την αιχμάλωτη Ορθοδοξία.
Αποδείξτε μας αυτό που λέτε με στοιχεία. Διαφορετικά είναι δική σας αυθαίρετη άποψη. Πότε μίλησε για τον εαυτό του; Με ποιές ενέργειες καλλιέργησε όπως λέτε αυτή την εικόνα για τον εαυτό του; Εκτός αν εννοείται το γεγονός ότι με δυναμισμό υποστήριζε τις (πατερικές) απόψεις του και πολεμούσε τον σχολαστικισμό. Αν είναι έτσι τότε να καταδικάσουμε καθένα που υποστηρίζει τις απόψεις του και να δεχόμαστε άκριτα ότι λέει ο κ.staboz!!


Παράθεση από: staboz
Σε όσους αμφισβητούσαν το αλάθητό του ήταν αμείλικτος. Τους ύβριζε και τους διέσυρε με απίστευτη μανία. Κάποτε το έκανε αυτό για όλη τη Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης, επειδή ενέκρινε μια διατριβή που ερχόταν σε αντίθεση με δικές του θέσεις! Όποιος διαβάσει το μανιακό κείμενό του στο περιοδικό «Θεολογία», κυριολεκτικά θα φρίξει!
Πότε είπε ότι ήταν αλάθητος;
Ποιές βρισιές χρησιμοποίησε και εναντίον ποιών;
Και ποιά στοιχεία το αποδεικνύουν;
Τι εννοείται διασυρμό;
Φέρτε μας ένα θύμα του διασυρμού του π.Ιωάννη και αποδείξτε μας την μανία του.
Δώστε μας το μανιακό κείμενο να το διαβάσουμε και εμεις για να ...φρίξουμε


Μιλήστε συγκεκριμένα και με στοιχεία. Όχι με ανόητα γενικόλογα, που μόνο τους άσχετους μπορούν να κοροϊδέψουν.

5
Παράθεση από: staboz
Ο Ρωμανίδης δεν είναι τυχαία προσωπικότητα. Εμφανίστηκε στο θεολογικό στερέωμα με ιδέες πρωτότυπες, συναρπαστικές και (κατά το φαινόμενο) παραδοσιακότατες και πατερικότατες. Εγώ, οφείλω να το ομολογήσω, υπήρξα φανατικός μελετητής και θαυμαστής του Ρωμανίδη. Διαβάζοντας πολλές φορές το βιβλίο του ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ έκλαιγα από τη συγκίνηση και τον ενθουσιασμό. Όντως αισθάνεται κανείς συγκλονισμένος μπροστά στο μεγαλειώδες όραμα της Ρωμιοσύνης που ξανοίγεται μπροστά του με τις σκέψεις του Ρωμανίδη. Επί πολλά χρόνια ήμουν σαγηνευμένος από το όραμα αυτό. Χρειάστηκε πολύς χρόνος και κόπος για να μπορέσω να αποδεσμευτώ από την μακάρια νάρκη στην οποία είχα περιέλθει. Διότι ο Ρωμανίδης αυτό επιτυγχάνει: Σε ναρκώνει με το υπέρτατο όραμα της Ρωμιοσύνης και παραδίνεσαι, παύεις πλέον να σκέφτεσαι έστω και στοιχειωδώς λογικά και θεολογικά. Είναι ουσιαστικά ένας μάγος· σε αιχμαλωτίζει, σε υπνωτίζει!
Αρκετοί παράγοντες συνετέλεσαν στο να ανανήψω κάποτε και να αρχίσω να διαβάζω με κριτικό βλέμμα τα κείμενά του. Στην ερώτηση: \"Αυτό γιατί είναι έτσι;\", έπαυσα να δίνω την στερεότυπη απάντηση: \"Επειδή το λέει ο Ρωμανίδης!\". Άρχισα πλέον να αναρωτιέμαι: \"Μα πραγματικά, είναι έτσι; Ας το ερευνήσουμε\". Έτσι ξέφυγα από τον ασφυκτικό κλοιό τού Ρωμανιδικού εντυπωσιασμού και προσπάθησα να σκέφτομαι με το δικό μου μυαλό και όχι με το δικό του.
Και φυσικά τότε είδα λάθη και πλάνες και αυθαιρεσίες που, όταν μου τις υπεδείκνυε κάποιος πριν, γινόμουν έξαλλος και τον απέριπτα με περιφρόνηση ως άγευστο νηπτικής, πατερικής, παραδοσιακής Ρωμαίικης θεολογίας.
Αυτή είναι η προϊστορία μου. Έτσι εξηγείστε και το γεγονός ότι τώρα μιλάω με τέτοιον τρόπο για τον Ρωμανίδη. Απλά κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι ήταν ένας λαοπλάνος στο χώρο της θεολογίας, και αυτό δεν μπορώ να το αντέξω και να το αντιμετωπίσω ήρεμα.

Ο Ρωμανίδης υπήρξε πράγματι μέγας λαοπλάνος. Παρουσίασε σε σύγχρονη εκδοχή το θαύμα της Βυζαντινής (Ρωμαίικης) αυτοκρατορίας και συνήρπασε τις καρδιές των όντως Ρωμιών με την ιδέα που είναι αληθινή και που πάντα βρίσκει απήχηση στον τόπο μας, ότι δηλαδή εδώ και αιώνες εξυφαίνεται σχέδιο εξαφανισμού της Ρωμιοσύνης από τους δυτικούς. Όντως υπάρχει τέτοιο σχέδιο. Ο Ρωμανίδης όμως το σχηματοποίησε και το συστηματοποίησε παρεμβάλλοντας συνδετικούς κρίκους σε ασύνδετα γεγονότα, συμπληρώνοντας με τη φαντασία του τα κενά, παραβλέποντας και αποσιωπώντας τα αντίθετα στοιχεία και παρουσιάζοντας στο τέλος ένα σύνολο συναρπαστικότατο του τύπου «Κώδικας Ντα Βίντσι».
Το κατόρθωμά του είναι μεγαλειώδες, αλλά βέβαια είναι μυθιστόρημα! Με πολλά αναμφιβόλως σωστά στοιχεία, αλλά και με πλήθος φανταστικά ή διαστρεβλωμένα. Τα σωστά στοιχεία και το προβαλλόμενο όραμα ξεγελούν τον αναγνώστη του και τον παρασύρουν σε έναν κόσμο φανταστικό, όπου η λογική παύει να λειτουργεί και όπου σκέφτεται κανείς μόνο με τη σκέψη του μεγάλου δάσκαλου, όπως οι Πυθαγόριοι με τον Πυθαγόρα: «Αυτός έφα»! (Το είπε αυτός, ο Πυθαγόρας δηλαδή. Άρα είναι σωστό!). Ο Ρωμανίδης καλλιέργησε συστηματικά αυτή την εικόνα για τον εαυτό του. Παρουσιαζόταν ως ο μέγας μύστης της αληθινής θεολογίας που ήρθε να ελευθερώσει την αιχμάλωτη Ορθοδοξία. Και αυτό το πέρασε ως αντίληψη στους οπαδούς του, οι οποίοι σαν τον φίλο μας θεωρούν ότι «μας έβγαλε από την βαβυλώνια αιχμαλωσία της σχολαστικής θεολογίας». Σε όσους αμφισβητούσαν το αλάθητό του ήταν αμείλικτος. Τους ύβριζε και τους διέσυρε με απίστευτη μανία. Κάποτε το έκανε αυτό για όλη τη Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης, επειδή ενέκρινε μια διατριβή που ερχόταν σε αντίθεση με δικές του θέσεις! Όποιος διαβάσει το μανιακό κείμενό του στο περιοδικό «Θεολογία», κυριολεκτικά θα φρίξει!
Σ\' όλο αυτό το μακροσκελές κείμενο που αποτελεί την 1η από τις 3 παραγράφους του staboz, τί μας λέει στην ουσία.
Στην ουσία μας λέει ότι ο ίδιος, -ο staboz-, πρώτα θαύμαζε τον π.Ρωμανίδη και μάλιστα φερόμενος σαν χαζός έλεγε όπως ο ίδιος ομολογεί <<αυτός έφα>>. Και στην συνέχεια -κάποτε, κάπου και για κάποιους λόγους- τον παράτησε και άρχισε να τον θεωρεί ως λαοπλάνο. Είναι λοιπόν αυτό απόδειξη τί; Τίποτα απολύτως δεν λέει, κανένα στοιχείο δεν προσκομίζει, και απλά μας λέει τις εντυπώσεις και τις περιπετειώδεις εμπειρίες του! Και εμείς τί θέλεις να κάνουμε; Να σε ακολουθήσουμε στον κατήφορό σου; Να αρχίσουμε να λέμε τον μεγάλο έλληνα Θεολόγο π. Ιωάννη Ρωμανίδη, ως λαοπλάνο; Δεν γίνεται! Τί να κάνουμε!
Άδικοι εμείς δεν γινόμαστε! Φέρε στοιχεία περισσότερα! Φέρε αποδείξεις! Μίλα συγκεκριμένα για να μας πείσεις.

Τελικά δεν ήταν ο π.Ρωμανίδης μάγος όπως τον χαρακτηρίζει συκοφαντικά. Απλά το κεφάλι του staboz -για κάποιους λόγους που μόνο ο Κύριος ξέρει- δεχόταν μαγικά τα λεγόμενα του π.Ρωμανίδη.
Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι όσοι τον υποστηρίζουν, τον υποστηρίζουν επειδή δέχονται άκριτα και μαγικά τα λεγόμενα του! Αν κάποιος δηλ. δέχεται μαγικά και χωρίς ερευνητική διάθεση τον ορθό λογισμό 1+1=2, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι λάθος το 1+1=2! Λίγη σοβαρότητα κ.staboz!
Αν εσείς ναρκωθήκατε, δεσμευθήκατε, μαγευθήκατε, συναρπαστήκατε, αιχμαλωτιστήκατε σαν χάνος, αυτό δεν σημαίνει ότι φταίει ο π.Ρωμανίδης;; Τόσοι και τόσοι με κριτικότατη σκέψη δέχονται και αποδέχονται την τεράστια συμβολή του π.Ιωάννου στην ανάνηψη της θεολογικής μας πορείας και στην στροφή της στην πατερικότητα της, και ποτέ δεν μετάνοιωσαν γι\' αυτή τους την άποψη. Λοιπόν; Επειδή εσάς σαν ξίνισε ίσως και επειδή δεν ταίριαζε με τις αγκυλώσεις σας τις πνευματικές, σημαίνει ότι φταίει ο π.Ιωάννης; Λίγη σύνεση!

6
Καλό θα ήταν επειδή είναι κληρικός της Ορθοδόξου Εκκλησίας να προσφωνείται όπως πρέπει να προσφωνείται δηλ. με το επίθετο πατήρ. Όπως και να το κάνουμε δεν είναι ούτε λαϊκός ούτε φίλος σας !

Ας μην αφήνουμε την εμπάθειά μας να τα ισοπεδώνει όλα. Ο σωστός τίτλος λοιπόν πρέπει να είναι: <<Ο π.Ρωμανίδης και η θεολογική του συμβολή>>. Αυτή ως πρώτη παρατήρηση κ.staboz...

7
Θα μπορούσα να μην γράψω τίποτα σ\' όλα τα παραπάνω. Τα έγραψα όμως για να δείτε ότι όταν ένας δεν μιλάει δεν σημαίνει ότι δεν έχει τί να πεί, αλλά ίσως δίνει τόπο στην οργή, ιδίως όταν δεν αφορούν σημαντικά θέματα. Λοιπόν λίγη αυτοσυγκράτηση δεν βλάπτει. Ας αφήσουμε τις ειρωνίες και ας σιώπουμε όταν δεν έχουμε να συνεισφέρουμε κάτι σημαντικό στη συζητηση.

Όμως τα θέματα που έγραψα στο πρώτο μου μήνυμα είναι πολύ βασικά και θα πρέπει να προσεχθούν από τους υπεύθυνους.

Πριν περάσω στην απάντηση στον staboz, θα ήθελα και εγώ να ζητήσω συγγνώμη αν αδίκησα κάποιον. Πάντως -αν έγινε- αυτό έγινε χωρίς να το θέλω.

Η απάντηση στον staboz, θα την δημοσιεύσω στην ακόλουθη σελίδα: http://www.punbb-hosting.com/forums/romios/viewtopic.php?id=1164

8
Παράθεση από: InNovaTor
Δεν έχω ασχοληθεί σχεδόν καθόλου με την εκκλησία και ούτε θέλω να ασχοληθώ.
Ωστε λοιπόν μετά από τόσα χρόνια επαφή με τους εδώ θεολόγους (staboz, romios) αυτό απεκόμισες; Συγχαρητήρια!...

Αν δεν σου το είπαν ποτέ, μάθε ότι η Εκκλησία είναι η ΜΟΝΗ κιβωτός της σωτηρίας. Πρότυπά της δεν είναι ο κάθε ανάξιος πιστός ή κληρικός αλλά οι Άγιοι που θαυματουργούν. Και χωρίς την Εκκλησία δεν υπάρχει σωτηρία.

9
Παράθεση από: InNovaTor
Αν ο τύπος ενδιαφερόταν, θα απαντούσε ή έστω θα έμπαινε να διαβάσει τις απαντήσεις μας!
Βλέπεις που δεν πρέπει να είσαι και τόσο σίγουρος;;

Αυτό που σου λέω ισχύει για πολλά θέματα. Και ιδίως για το παρακάτω που μόλις το είδα έφριξα!

10
Παράθεση από: Xenia
Σωστά...διότι ως γνωστόν άλλο Γιάννης και άλλο Γιαννάκης...
Εγώ προς το παρόν αφήνω το θέμα, γιατί δεν έχει νόημα να μιλάμε για κάποιον που δεν είναι παρών να απαντήσει.
Μάλλον λειτουργεί σαν τους κομάντος ο τύπος... χτυπάμε και φεύγουμε.
Μάλλον έπεσες έξω... Ως συνήθως!... Θα ήθελες να μην απαντούσα αλλά δεν σου έγινε βλέπεις το χατίρι!

11
Παράθεση από: staboz
Νομίζω αδίκως αρπαχτήκατε. Οι διατυπώσεις του φίλου μας μπορεί να είναι οξείες, δεν είναι όμως υβριστικές. Αλλοίμονο αν συμφωνούσαμε όλοι σε όλα και αλλοίμονο αν μιλούσαμε με το Σαβουάρ βίβρ στο Φόρουμ. Ο άνθρωπος έκρινε ότι έχουμε εκτραπεί από τον σωστό δρόμο και μας το είπε χωρίς περιστροφές. Δεν έβρισε κανέναν. Απλώς έκρινε. Αυστηρά μεν, νόμιμα δε.
Μπορώ να πω σε κάποιον: \"Αυτό που λες είναι πολύ μεγάλη βλακεία\". Δεν μπορώ να του πω όμως: \"Είσαι πολύ μεγάλος βλάκας\". Το πρώτο είναι νόμιμη κρίση, το δεύτερο είναι ύβρις.
΄

Συνυπογράφω και τονίζω κάποια ιδιαίτερα.

12
Παράθεση από: mistral
Πάνω που νόμιζα ότι με τις ζέστες χαλαρώνει ο κόσμος και με το κρύο τσιτώνει.. Γράψε λάθος

Φίλε μου pistos κατ\' αρχήν εδώ απ όσο θα κατάλαβες αν έψαξες λίγο το forum δεν είναι το forum της θεολογικής σχολής ούτε το forum του μαθήματος της δογματικής της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Είναι ένα forum που κρατάει ένα αξιοπρεπές επίπεδο - τουλάχιστον σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια - και επιπλέον γράφονται και σκέψεις και γίνονται και συζητήσεις περί θεολογικών θεμάτων. Γίνονται ΚΑΙ τέτοιες συζητήσεις αλλά το forum ΔΕΝ είναι ένα δογματικό forum και απ όσο θα το καταλάβαινες και σύ αν το  έψαχνες αφιερώνοντας λίγο περισσότερο απ τον πολύτιμο χρόνο σου εδώ γράφουν και νέοι άνθρωποι - ο γράφων όχι και τόσο - σε μια ηλικία μεταξύ 20 και 30 χρόνων και μιλάνε για τον Θεό, τον Χριστό, την Ορθοδοξία και γενικά για πνευματικά θέματα εκτός τών όποιων άλλων θεμάτων. Και αντί το λοιπόν να πείς ένα \"Δόξα τω Θεώ\" που υπάρχουν και τέτοια fora και υπάρχουν και νέοι άνθρωποι που συμμετέχουν σε αυτά - με τις όποιες θεολογικές τους ελλείψεις όπως και τις δικές μου και όλων μας - και συζητάνε τα προαναφερθέντα χτυπάς ένα πόστ και παίρνεις παραμάζωμα τους πάντες κατατάσσοντας μας μέσες άκρες στους πλανεμένους ή στους αιρετικούς. Εκτός βέταια και τέτοια fora τα βρίσκεις κάθε μέρα μπροστά σου στην ελληνική διαδυκτιακή πραγματικότητα που καταλαβαίνω πως την περιδιαβαίνεις ψάχνοντας για πλανεμένους και για να τους επαναφέρεις στον σωστό δρόμο κατακεραυνώνοντάς τους και το παρόν forum σου φάνηκε κάτι σαν πνευματικό λεπροκομείο. Μήπως λίγη παραπάνω διάκριση εκ μέρους σου δεν θα έβλαπτε ούτε εσένα και θα ήταν και ωφέλιμη για όλους μας; Απλώς αναρωτιέμαι..

Όσο για την Καλή Μετάνοια που μας ευχήθηκες προσωπικά σε ευχαριστώ και το παλεύω σύν Θεώ
Καλό θα είναι όμως να κάνεις και σύ το ίδιο μή και κηρύσσοντας στους άλλους φανείς ο ίδιος αδόκιμος.

Την διάκριση την μητέρα των αρετών να χαρίζει ο Πανάγαθος Θεός σε όλους μας
Αγαπητέ μου ΜΙΣΤΡΑΛ, το μηνυμά σου τελικά ήταν το καλύτερο και το πιο νηφάλιο και αντικειμενικό.Θα σου απαντήσω στις απορίες σου σύντομα.

Πράγματι συμφωνώ ότι το φόρουμ αυτό δεν είναι ούτε της διοικούσας Εκκλησίας ούτε Θεολογικής Σχολής.
Είναι λες ένα αξιοπρεπές φόρουμ. Το δέχομαι. Δεν είναι λες δογματικό φόρουμ. Και αυτό το δέχομαι. Γράφουν άνθρωποι νεαρής ηλικίας. Το δέχομαι και αυτό.

ΟΜΩΣ αγαπητέ μου, εφ\' όσον υπάρχουν σ\' αυτό το φόρουμ θεολόγοι υποτίθεται ορθόδοξοι, τότε πώς μπορούν να δικαιολογηθούν τόσα στραβά και αιρετικά; Πώς μπορεί να δικαιολογηθεί η παρουσίαση των ψυχοβλαβών βιβλίων του Γιάλομ; Πώς μπορεί να δικαιολογηθει η ύπαρξη αιρετικών κειμένων ή κειμένων αιρετικών ανθρώπων; Θα μου πεις μπορει κάποιοι θεολόγοι, μπορεί να μην τα ξέρουν όλα ή μέσα στις διάφορες πλάνες που υπάρχουν στους θεολογικούς κύκλους, να έχουν συγχύσει κάποια πράγματα. Μα ακριβώς γι\' αυτό έγινε η παρατήρηση μου. Για να διορθωθούν παρεξηγήσεις από τους καλοπροαίρετους και να εξαλειφθούν οι δηλητηριασμένες προτάσεις.

Ούτε φυσικά μπορούμε να αφήσουμε ασχολίαστη την σπίλωση του προσώπου του π.Ιωάννου Ρωμανίδου, από διάφορους τύπους, που δεν τον κατάλαβαν ποτέ ή διότι πάσχουν από αγκυλώσεις πνευματικές...

Φυσικά και δεν παίρνω σβάρνα τα όλα τα φόρουμ. Αλλά νόμιζα -ίσως και να έπεσα έξω!- ότι αυτό το φόρουμ άξιζε περισσότερης προσοχής. Αυτό το φόρουμ είχε κάποιες προϋποθέσεις μέσα από τον διάλογο να αποβάλλει τις σάπιες απόψεις.

Επίσης  αγαπητέ μου, να ξέρεις ότι δεν είναι το ίδιο αυτό το φόρουμ που έχει όπως λέγεται θεολόγους με ένα φόρουμ που είναι π.χ. αντίχριστο ή εντελώς κοσμικό. Μην ξεχνάς ότι ο κύριος συντελεστής, ο Παύλος Βαταβάλης εχει το όνομα ρωμιος, που σημαίνει ορθόδοξος έλληνας. Συνεπώς από ορθόδοξο που θέλει να προβάλλει και την Ορθοδοξία μέσα από την σελίδα του είναι απαράδεκτα το λιγότερο οι αιρετικές απόψεις και η προβολή πνευματικώς νοσούντων ανθρώπων, από την νόσο της αιρέσεως.
Όπως επίσης είναι πιο επικίνδυνο να υπάρχουν αιρετικές διδασκαλίες και διαφημίσεις σε πνευματικά σάπια βιβλία από ένα φόρουμ που το παίζει ορθόδοξο, σε σχέση με ένα άλλο που ρητά είναι κοσμικό ή και αντίχριστο. Το τελευταίο το καταλαβαίνει και ο πλέον απλός πιστός και δεν θα κινδυνεύσει να πλανηθεί. Να λοιπόν γιατί αυτό το φόρουμ χρειάζεται διόρθωση. Διότι αν έχει πλάνες περνάνε πιο εύκολα στους πιστούς επισκέπτες. Και να γιατί χρειάζεται την κριτική.

Επίσης θα ήθελα να μην γενικολογείς ούτε να λές πράγματα που δεν είπα.
α)Δεν μιλησα για λεπροκομείο, είναι δικά σου λόγια αυτά.
β)Δεν πήρα παραμάζωμα τους πάντες αλλά μίλησα για συγκεκριμένα θέματα και συγκεκριμένα πρόσωπα.
Ας είσαι πιο προσεκτικός λοιπόν στην γενικολογία.

Πάντως θεωρώ ότι κινείσαι από καλή προαίρεση και σε ευχαριστώ.

13
Θα σχολιάσω δύο-τρεία ακόμα μηνύματα που θεωρώ ως άξια σχολιασμού και θα περάσω στην απάντηση προς τον staboz.

Θα ήθελα να ευχηθώ στον Παύλο χρόνια πολλά με καλή αλλαγή πορείας στην σελίδα και στο φόρουμ του, χωρίς αιρετικά πράγματα, χωρίς σαρκικες και υλιστικες βιβλιοπαρουσιάσεις... Και αυτά απο αγάπη και μόνο, για να μην βαστάσει αυτός το κρίμα ψυχών που πλανώνται από τις σελίδες του.

14
Παράθεση από: Xenia
Το μόνο που έχω να πω είναι ότι ο Μάριος σου έβαλε τα γυαλιά φίλε piste με την ευγένειά του και το επίπεδό του!
Αλλά δεν φταις εσύ!! Καλά κάνεις και φέρεσαι θρασύτατα... Απλώς εκμεταλλεύτηκες το θάρρος που σου έδωσε ο staboz δίνοντάς σου \"άδικο δίκαιο\" και το μετέτρεψες εσύ σε θράσσος! (λάθος αυτό του staboz ας μου επιτρέψει να το πω εξάλλου έχει ακούσει και χειρότερα)... άντε άνθρωπέ μου πήγαινε στην ευχή του θεού... Και κράτα τις κρισεις για τον εαυτό σου, όπως κάνουμε και μεις...ο καθένας έχει τον πνευματικό του δε θα μας βάλεις εσύ στο σωστό δρόμο... όσο για το άσχετη δεν με πειράζει και τόσο αυτό που λες... εξάλλου δεν ήταν η  άγνοια αυτή που έβγαλε τους πρωτόπλαστους από τον παράδεισο, αλλά ή γνώση (του καλού και του κακού).
Πάνω σ\' αυτά, δίνω ως απάντηση τα παρακάτω επιγραμματικά.
1)Όταν δεν υπάρχουν ουσιαστικά επιχειρήματα και η αληθεια καίει, τότε οι άδικοι και οι εγωιστές ονομάζουν το θάρρος ως θράσος! Στην πραγματικότητα οι ίδιοι είναι θρασύτατοι και δεν δέχονται αμφισβήτηση στις σάπιες απόψεις τους.
2)Το ποιος έβαλε τα γυαλιά σε ποιόν, για να χρησιμοποιήσω την φράση σου, αυτό φαίνεται από τα επιχειρήματα... Όμως πάλι το θέμα δεν είναι να βάλει κάποιος τα γυαλιά στον άλλον αλλά να δούμε τις πλάνες και να τις διορθώσουμε.
3)Δεν μου έδωσε θάρρος κανένας staboz. Αυτά -τις απαντήσεις μου προς εσάς- θα τα έλεγα έτσι και αλλιώς. Είτε έπαιρνε το μέρος σας είτε ήταν δίκαιος. Απλά τον επαίνεσα εκεί που ήταν σωστός και αντικειμενικός. Και όφειλα. Τώρα αν εσύ παίρνεις θάρρος από αυτόν είναι δικό σου θέμα. Τον staboz εκεί που έπρεπε τον καυστηρίασα και θα τον καυστηριάσω.
4)Όποιος δεν έχει τί να πει, ως αδιάβαστος, που είχε το θάρρος -και συγχαρητήρια γι\' αυτό- και το ομολόγησε πριν, τότε λέει \"πήγαινε στην ευχή του Θεού\"!
5)Ο πνευματικός δεν είναι αλάθητος. Ο πνευματικός πρέπει να επιλέγεται προσεκτικά από τον πιστό, όπως και ο γιατρός. Ο πνευματικός δεν είναι γκουρού. Αν διαπιστώσουμε στην πορεία ότι πλανάται έχουμε δικαίωμα να τον αλλάξουμε.
6)Δεν τους έβγαλε η γνώση ω αστοιχείωτη! Αλλά τα πάθη με προεξάρχοντα τον εγωισμό. Η γνώση και μάλιστα του θελήματος και των αληθειών του Θεού και αναγκαία είναι και απαραίτητη για την σωτηρία.

Σου έδωσα πριν μια συμβουλή να λες λιγότερα. Δεν την άκουσες με αποτέλεσμα να εκτίθεσαι...

15
Παράθεση από: thanos
Πριν καληνυχτήσω θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη αν πρόσβαλα τον οποιοδήποτε. Αγαπητέ \"pistos\" ζητάω συγνώμη δεν είχα πρόθεση να σε προσβάλλω.
Φυσικά δεν διαφωνώ μαζί σου σε όλα, π.χ. δεν μου αρέσει η δράση του κ. Γιανναρά αλλά αύριο θα απαντήσω σε όλα.
Να απαντήσω μόνο στο εξής. Λέτε \"Ποιός;; Εσυ δεν είπες προηγουμενως ότι είναι θεολόγος;Φοβάσαι την συνέχεια;\" Δεν φοβάμαι τη συνέχεια, πιστεύω πως ο διάλογος θα είναι επικοδομητικός και θα συνεχίσω. Μίλησα για τη δική σας ιδιότητα και όχι του κ. staboz.
Εσύ νομίζω πως είσαι συνεννοήσιμος. Θα τα πούμε άλλη φορά.

Όσο για την ιδιότητα μου δεν χρειάζεται νομίζω να ασχοληθούμε. Αυτά που έχουν σημασία είναι τα επιχειρήματα να βασίζονται στους Αγίους Πατέρες και όχι τα πτυχία.

16
Παράθεση από: InNovaTor
Δεν έκανα οτι δεν υπήρχα, απλά δεν μπορώ να κατακρίνω τα θεολογικά γιατί ΔΕΝ ΞΕΡΩ. Τον ΤΡΟΠΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ όμως, μπορω να τον κατακρίνω και να τον σχολιάζω!
Δεν με έβαλε κανένας βραδιάτικα να σου τρώω το χρόνο, Τη δουλειά μου κάνω. Πρέπει δηλαδή από αυτά που έγραψες στο πρώτο μήνυμά σου, να σου βάλουμε τη φωτογραφία σου στο logo του forum και να σε έχουμε θεό που μας έσωσες;
Μήπως θέλεις να σου παραθέσω τις ειρωνίες σου και τους χλευασμούς σου; Θα το κάνω αλλά σε άλλη στιγμή.

Όμως έλαβες ακόμα και από τον staboz σου, την απάντηση ότι με αδικήσατε. Και όχι μόνο δεν ζητάτε συγγνώμη αλλά συνεχίζετε...

Δεν ξέρω αν σε έβαλε. Εγω πολλά μπορώ να υποθέσω...

Και την λέξη Θεός να την χρησιμοποιείς μόνο για τον Θεό και όχι τόσο πρόχειρα και μάλιστα για να ειρωνευθείς!

17
Συνεχίζουμε λοιπόν, ελπίζω απρόσκοπτα πλέον τις αναγκαίες απαντήσεις μας...

18
Παράθεση από: staboz
Φίλτατοι, διαφωνώ μαζί σας!
Η Συν-Ευωχία είναι ένα ελεύθερο βήμα διαλόγου, όπου ο καθένας έχει δικαίωμα να καταθέτει τη γνώμη του για τα πάντα, αρκεί να μην εκτρέπεται σε ύβρεις ή κάτι άλλο επιλήψιμο.
Ακόμη κι αν οι απόψεις κάποιου είναι προκλητικές και άδικες, έχει δικαίωμα να τις εκθέτει. Του καθενός που θίγεται απ᾿ αυτές είναι επίσης δικαίωμα να τις αντικρούσει, επιχειρηματολογώντας όμως και όχι ευτελίζοντας τον άλλο.
Σωστό μεν. Αλλά οι δικές μου δεν ήταν ούτε προκλητικές ούτε άδικες. Απλά έβαζαν τα πράγματα στη θέση τους. Και αποκαθιστούν τις ήδη γενόμενες αδικίες!

19
Παράθεση από: staboz
Νομίζω αδίκως αρπαχτήκατε. Οι διατυπώσεις του φίλου μας μπορεί να είναι οξείες, δεν είναι όμως υβριστικές.
Να τουλάχιστον και ένας από την πλευρά σας, που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι και δίκαιος και νηφάλιος, και με την απάντηση του αυτή δείχνει ότι εσείς έχετε το άδικο.

20
Παράθεση από: InNovaTor
Παράθεση από: pistos
ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΣΟΥ
Ναι, τώρα τρέχω να κρυφτώ!
Δεν απειλώ κανέναν. Οι κανονισμοί είναι κανονισμοί και για να είσαι εδώ, είσαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να τους τηρείς για να μπορούν και τα άλλα μέλη να έχουν μια οργανωμένη κοινότητα.

Ευχαριστώ
Όχι όπου μας συμφέρει! Έτσι;; Πριν έκανες ότι δεν υπήρχες και όχι μόνο αυτό αλλά συμμετείχες στις ειρωνίες τις Xenias και τώρα κόπτεσαι για τους κανονισμούς!!!
Και πάλι ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!


Υ/Γ
Μηπως σε βάλανε βραδυατικα για να μου τρως τον χρονο και να με εκνευρίσεις ωστε να μην φθάσω στην απάντηση στον staboz που θα είναι οδυνηρή (όχι πάντως υβριστική!) ;;;

21
Παράθεση από: InNovaTor
Pistos, μην φανατίζεσαι με τις απόψεις σου. Δεν θα καταφέρεις να αλλάξεις και τις απόψεις των άλλων και να τους κάνεις φανατικούς οπαδούς σου! ΔΕΝ είναι κανένας υποχρεωμένος να σε ακολουθήσει και να σε ασπαστει! Στα θεολογικού περιεχομένου, επαναλαμβάνω, οτι δεν μπορώ να κρίνω (και συνεπώς να πιστέψω) τα γραφόμενά σας. Δεν έχω ασχοληθεί σχεδόν καθόλου με την εκκλησία και ούτε θέλω να ασχοληθώ. Ο λόγος που βρίσκομαι ανάμεσά σας είναι οτι αναλαμβάνω τον τεχνικό τομέα του φόρουμ και γιατί έχω βρει μια καταπληκτική παρέα. Εγώ βλέπω ένα φανατισμένο μέλος που κάνει χειρότερα από τους \"γαύρους\" και τα \"τριφύλλια\". Μια συζήτηση σε αυτόν τον τόνο και την φόρτιση, δεν έχει αξία για συνέχεια. Είναι σαν να μιλάει ο καθένας μας μόνος του απέναντι σε έναν τοίχο! Θα ήταν καλύτερο να μειωθούν οι τόνοι και ειδικά από εσένα pistos, να ηρεμήσει το κλίμα και να ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ οι ειρωνίες και οι προσβολές (ανεξαρτήτου ύφους, γλώσσας, τρόπου έκφρασης κτλ). Αυτά από μένα! Συνεχίστε ελεύθερα αλλά κόσμια γιατί θα πέσουν banάκια (και δεν εννοώ τις τουαλέτες)!
Κοσμιότατα είναι τα δικά μου! Πιο κόσμια (μπροστά στον οχετό των ειρωνειών και ύβρεων κάποιων δικών σας), δεν γίνεται! Δεν ξέρω τί είναι τα banακια αλλά αν τυχον δώ την παραμικρή λογοκρισία δεν πρόκειται να γράψω ούτε γραμμη. Προς χαραν φυσικά των Δον-κιχωτών σας που χαίρονται να παλεύουν και να νικάνε τον αέρα...!

22
Παράθεση από: InNovaTor
Παράθεση από: pistos
Μάθε μια αρχαία παροιμία: \"Γελάει ο μωρός καν τι μη γελοίον ει\" (μετάφραση: γελάει ο ανόητος και όταν δεν υπάρχουν αστεία)...
Παράθεση από: pistos
Αντί να λές όλες αυτές τις χαζομάρες καλύτερα θα ήταν να άνοιγες κανένα βιβλίο θεολογικό να διαβάσεις γιατί σε βλέπω αρκετά άσχετη...
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΞΕ ΠΩΣ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ.
ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΔΩ: http://www.punbb-hosting.com/forums/romios/viewtopic.php?id=242


Το κάθε μέλος έχει τη δυνατότητα αναφοράς για παραβίαση κανονισμών και αυτό θα έχει συνέπεια τον αποκλεισμό
ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ;; ΜΗΠΩΣ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕ ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ;;; ΚΟΙΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΩΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!! ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΣΟΥ

ΚΟΙΤΑΣ ΤΟΝ ΚΩΝΩΠΑ (τον χαρακτηρισμό μου \"άσχετη\", την στιγμή που και η ίδια αν προσέξεις είπε ότι είναι αδιάβαστη) και ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΙΣ την ΚΑΜΗΛΟ όσα ειρωνικά και άθλια είπαν αρκετοι αλλά και τον χαρακτηρισμο του ινδάλματός σας staboz, ο οποίος χαρακτήρισε ως λαοπλάνο τον Μακαριστό π.Ιωάννη ΡΡωμανίδη. Ή μήπως επειδή είναι κεκοιμημένος και δεν μπορεί να απολογηθεί έχουμε δικαίωμα να τον εξευτελίζουμε με τις άθλιες συκοφαντίες μας;; Αυτά τα βλέπεις για δίκαια; Ώ της υποκρισίας σας!!!

ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!

23
Παράθεση από: Μαρκήσιος de Karampa
Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι ο pistos έκανε φουριόζικο μπάσιμο στην παρέα μας....

Παρ΄όλ΄αυτά δε θεωρώ ότι προσέβαλε τους staboz και romio τόσο πολύ ώστε να δικαιολογηθεί αυτού του είδους η \"ασπίδα\"...
Ό τρόπος γραφής του είναι πιπεράτος (αψουυυυυυ  :D ) και άκρως ενδιαφέρων...

Έτσι είναι τα fora... δεχόμαστε όλες τις απόψεις αρκεί να μην είναι υβριστικές, προκλητικές κτλ...

Είναι πολύ πιο πρέπον όταν θες να απαντήσεις, να απαντήσεις επί της ουσίας....

Για παράδειγμα ο pistos γράφει για τον Χ,Ψ,Ω ότι είναι αιρετικοί...
Αν έχεις διαβάσει και έχεις άποψη γράψε τί πιστεύεις...
Όχι να το απορρίπτεις γιατί έχεις μάθει την άλλη άποψη και την έχεις ως Ευαγγέλιο......

Και το ποιος είναι θεολόγος και ποιος όχι αφήστε τον staboz να το πει, όπως το είχε κάνει αυτό στο παρελθόν σε άλλη περίπτωση...

Αφήστε τους εύκολους αφορησμούς και γράψτε απόψεις.......


Δεν είναι επίθεση στην Xenia το πόστ μου, σε όλους μας απευθύνεται...
Θεωρώ ότι είναι η πιο εποικοδομητική και σωστή απάντηση που δέχτηκα -με τα λάθη της φυσικά, όπως είναι η προσπάθεια γκουροποίησης του staboz-. Πάντως σ\' ευχαριστώ τον Μαρκήσιε, γιατί μου δίδεις την δυνατότητα να απαντήσω και να θεμελιώσω τους \"αφορισμούς μου\" που δεν είναι αφορισμοί αλλά θεμελιωμένα συμπεράσματα σε όποιον ασχολείται έστω και λίγο με τα εκκλησιαστικά και έχει πρόσβαση σε ανόθευτες ορθόδοξες πηγές.

Μην μου πείς ότι δεν ξέρεις για τον παναιρετικό οικουμενισμό των: Βαρθολομαίου και Ζηζιούλα! Ρώτα λίγο <<τους παροικούντας την Ιερουσαλήμ>>.

Μην μου πεις ότι δεν ξέρεις για τον νεονικολαϊτισμό του ηγέτη των νεορθοδόξων αιρετικών νεονικολαϊτών Χρηστου Γιανναρά; Για μια μικρή διαφώτιση για όσους δεν γνωρίζουν και είναι άσχετοι ας κοιτάξουν λιγάκι τις σελίδες:
http://natapoume. pblogs.gr/ 2007/11/139556.html  (αυτή η σελίδα έχει και πλάνες αλλά το συγκεκριμένο link είναι σωστό)
http://www.alopsis. gr/modules. php?name= News&file=article&sid=428

Αν θέλεις περισσότερα: πάρε και τα βιβλία του μοναχού π.Θεοκλήτου Διονυσάτου, που υπάρχουν στο κάτω μέρος της δεύτερης σελίδας που σου έδωσα και κορνιτοποιούν απόψεις ότι ο Γιανναράς δεν είναι αιρετικός, αφού αποδεικνύουν πασιφανώς την αιρετικότητα του.

Για τον Μπέγζο το μόνο που έχω να πώ είναι ότι υποστήριξε στα δικαστήρια το βλάσφημο και αισχρό βιβλίο του Μ.Ανδρουλάκη <<Μν>>  που ρίχνει οχετό λάσπης στο πανάσπιλο Πρόσωπο του Χριστού, χαρακτηρίζοντάς το ως ...τολμηρό ύμνο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει άλλες πλάνες. Όμως και μόνο αυτό φτάνει να δείξει το ποιον αυτού του ανθρώπου που είναι και καθηγητης Θεολογικής Σχολής!!!....

Πώς μπορεί έπειτα από αυτό χριστιανός με ελάχιστη ευαισθησια να δημιοσιεύει κείμενα του;;;


Νομίζω πώς φθάνουν αυτά. Και αυτά τα είπα επειδή κάποιοι χαρακτήρισαν ως αυθαιρεσίες και αφορισμούς τα γραφόμενά μου.


Και πάλι ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ!

24
Παράθεση από: thanos
Θα χαρακτήριζα απαράδεκτη αυτή την τοποθέτηση του φίλου «pistos”. Όχι βέβαια επειδή διατυπώνει μια διαφορετική άποψη, που όλες οι απόψεις είναι σεβαστές, όσο γιατί θεωρεί την άποψη του ως την απολύτως σωστή και κατακρίνει τους άλλους και επειδή ενώ χρησιμοποιεί θεολογικούς όρους, δεν είναι προσεγμένη η χρήση τους. .
Δεν είναι κατάκριση είναι η θλιβερή αλήθεια. Δυστυχώς κάποιοι παίζουν με τη σωτηρία τους χωρίς να το καταλαβαίνουν...

Ποια χρήση τους δεν είναι προσεγμένη;

   
Παράθεση από: thanos
Άλλο είναι να διαφωνώ μαζί σας και άλλο «πλανάσθε πλάνην οικτρά» και «…μήπως και ξυπνήσουν οι υπεύθυνοι…». Ο εγωισμός, μας κάνει πολλές φορές να νομίζουμε πως εμείς είμαστε και κανείς άλλος και δυστυχώς οι ίδιες οι εκφράσεις σας, σας αδικούν. Άλλο καλόπιστη κριτική και άλλο εμπαθής….
Το να πείς σε κάποιον που πλανάται ότι πλανάται αυτό δεν είναι εγωισμός και εμπάθεια. Είναι κριτική που γίνεται από αγάπη για τη σωτηρία του. Μάθε κάποιες έννοιες και μην τα ισοπεδώνεις χαρακτηρίζοντας τα εγωισμό και εμπάθεια


   
Παράθεση από: thanos
Το ποιος έχει αιρετικά φρονήματα το ξέρει η ίδια η Εκκλησία, εκτός αν θεωρείτε την Εκκλησία ότι και αυτή «…πλανάτε πλάνην οικτρά…». Αν έχετε κάτι εναντίον των προσώπων που αναφέρατε καλό είναι να προσεύχεσθε γι` αυτούς και σας παρακαλώ μη βάζεται εύκολα ταμπέλες. Αν ο Πατριάρχης, οι επίσκοποι και οι θεολόγοι που αναφέρατε είναι σε πλάνη όπως λέτε, και θεωρείτε τον εαυτό σας κριτή και πάνω από την Εκκλησία τότε δικάστε τους. Να ξέρετε όμως πως η έκφραση διαφορετικής άποψης δεν είναι αιρετική πλάνη.
Εδώ σφάλλεις τα μέγιστα!
1ον. Δεν είναι Εκκλησία οι κακοί εκπρόσωποι της. Η Εκκλησία εκφράζεται δια των Αγίων της.
2ον. Δεν φτάνει μόνο η προσευχή. Ο Χριστός έδωσε και άλλες εντολές εκτός από τη βασική εντολή της προσευχής.
3ον. Είναι μέγιστο εκκλησιολογικό λάθος να ταυτίζεις τον Βαρθολομαιο, τον Γιανναρά και τους λοιπούς που ανέφερα με την Εκκλησία. Οι μεν είναι αιρετικοί στο φρόνημα ενώ η Εκκλησία είναι και λέγεται Ορθόδοξη και Αληθινή!

4ον. Να ξέρεις ότι η έκφραση διαφορετικής άποψης από την άποψη της Εκκλησίας είναι αίρεση.

   
Παράθεση από: thanos
Ο κ. staboz είναι θεολόγος που σημαίνει πως έχει άποψη και όχι έποψη και δικαίωμα του είναι να το λέει, γιατί, ξέρεται, η ελευθερία είναι ένα από τα σύμφυτα χαρακτηριστικά της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Μελετώντας και εγώ τη δογματική του π. Ρωμανίδη ασφαλώς και προβληματίστηκα π.χ. σε αυτά που γράφει περί λειψάνων. Ε τι σημαίνει μήπως και εγώ είμαι αιρετικός… Και στο κάτω κάτω ο Ρωμανίδης δεν διεκδικεί το αλάθητο..
Ξέρεις πόσους λεγόμενους θεολόγους έχει η Ελλάδα; Χιλιάδες. Μήπως θα πρέπει όλους αυτούς να τους ανακηρύξουμε αλάθητους πάπες και να μην ελέγχουμε τί λένε; Αρα το ότι έχει σπουδάσει θεολογία ο staboz και ο κάθε staboz αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πλανάται.

Κανείς δεν είπε ότι ο π.Ρωμανίδης είναι αλάθητος. Άλλο όμως αυτό και άλλο το δηλητήριο και το φαρμάκι που χύνει ο staboz, και το οποίο συνέχισε να το χύνει και σήμερα, με ποιο ...όμορφο τρόπο...



   
Παράθεση από: thanos
Όσο για το βιβλίο που αναφέρετε δεν θα το σχολιάσω καθόλου απλά παραθέτω τα όσα έγραψε το αποκλεισμένο πλέον μέλος geof1 : «Osoi exoun orexh gia diaforetikh kai anthrwpinh gnwsh as diavasoun auto to vivlio»
Για ποιο βιβλίο μιλάς ; Ποιος είναι ο geof1 ;; Και τί δουλειά έχω εγω με αυτον;;


   
Παράθεση από: thanos
Αν και δε θα ήθελα να δοθεί συνέχεια σ` αυτό το θέμα, θα ήθελα όμως να μάθω αν έχει θεολογική κατάρτιση χωρίς να σημαίνει πως οι μη έχοντες δεν έχουν λόγο.
Ποιός;; Εσυ δεν είπες προηγουμενως ότι είναι θεολόγος;
Φοβάσαι την συνέχεια;

Παράθεση από: thanos
Όσο για το «ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ» που εύχεσθε εγώ θα το πάρω καλόπιστα και χωρίς τις δόση ειρωνείας που μπορεί και να περιέχει και σας αντεύχομαι.
Καθόλου ειρωνικό δεν ήταν. Ηταν αληθινό βγαλμένο απο την ψυχη μου διότι την χρειάζεστε πολύ, για να μην κολασθείτε αφού καλλιεργείτε ασεβείς και αιρετικές αλλά και κοσμικές και υλιστικές (βλ. διαφημιση βιβλίου του άθεου Ιρβιν Γιαλομ) απόψεις προβάλλοντές τις στο φόρουμ και στην σελίδα του \"Ρωμηου\"

25
Παράθεση από: thanos
Θα χαρακτήριζα απαράδεκτη αυτή την τοποθέτηση του φίλου «pistos”. Όχι βέβαια επειδή διατυπώνει μια διαφορετική άποψη, που όλες οι απόψεις είναι σεβαστές, όσο γιατί θεωρεί την άποψη του ως την απολύτως σωστή και κατακρίνει τους άλλους και επειδή ενώ χρησιμοποιεί θεολογικούς όρους, δεν είναι προσεγμένη η χρήση τους.

   Άλλο είναι να διαφωνώ μαζί σας και άλλο «πλανάσθε πλάνην οικτρά» και «…μήπως και ξυπνήσουν οι υπεύθυνοι…». Ο εγωισμός, μας κάνει πολλές φορές να νομίζουμε πως εμείς είμαστε και κανείς άλλος και δυστυχώς οι ίδιες οι εκφράσεις σας, σας αδικούν. Άλλο καλόπιστη κριτική και άλλο εμπαθής…

   Το ποιος έχει αιρετικά φρονήματα το ξέρει η ίδια η Εκκλησία, εκτός αν θεωρείτε την Εκκλησία ότι και αυτή «…πλανάτε πλάνην οικτρά…». Αν έχετε κάτι εναντίον των προσώπων που αναφέρατε καλό είναι να προσεύχεσθε γι` αυτούς και σας παρακαλώ μη βάζεται εύκολα ταμπέλες. Αν ο Πατριάρχης, οι επίσκοποι και οι θεολόγοι που αναφέρατε είναι σε πλάνη όπως λέτε, και θεωρείτε τον εαυτό σας κριτή και πάνω από την Εκκλησία τότε δικάστε τους. Να ξέρετε όμως πως η έκφραση διαφορετικής άποψης δεν είναι αιρετική πλάνη.

   Ο κ. staboz είναι θεολόγος που σημαίνει πως έχει άποψη και όχι έποψη και δικαίωμα του είναι να το λέει, γιατί, ξέρεται, η ελευθερία είναι ένα από τα σύμφυτα χαρακτηριστικά της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Μελετώντας και εγώ τη δογματική του π. Ρωμανίδη ασφαλώς και προβληματίστηκα π.χ. σε αυτά που γράφει περί λειψάνων. Ε τι σημαίνει μήπως και εγώ είμαι αιρετικός… Και στο κάτω κάτω ο Ρωμανίδης δεν διεκδικεί το αλάθητο.

   Όσο για το βιβλίο που αναφέρετε δεν θα το σχολιάσω καθόλου απλά παραθέτω τα όσα έγραψε το αποκλεισμένο πλέον μέλος geof1 : «Osoi exoun orexh gia diaforetikh kai anthrwpinh gnwsh as diavasoun auto to vivlio».

   Αν και δε θα ήθελα να δοθεί συνέχεια σ` αυτό το θέμα, θα ήθελα όμως να μάθω αν έχει θεολογική κατάρτιση χωρίς να σημαίνει πως οι μη έχοντες δεν έχουν λόγο.

Όσο για το «ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ» που εύχεσθε εγώ θα το πάρω καλόπιστα και χωρίς τις δόση ειρωνείας που μπορεί και να περιέχει και σας αντεύχομαι.
Τί να πρωτοπεί κανείς σε όλα αυτά;

Ας προσπαθήσουμε να σου πούμε κάποια πραγματα γιατί συγχέεις πολλά πράγματα, άσχετα μεταξύ τους και διαστρεβλώνεις αρκετές σοβαρές έννοιες.

Σελίδες: [1] 2