Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - parmenas

Σελίδες: [1]
1
Staboz, εχεις γερη κραση και νεανικη διαυγεια.

Σερφαρεις μεχρι τις 3 τα ξημερωματα και 5.30 εισαι πανω.  

Ποιο ειναι το μυστικο της αντοχης σου?

2
Εκκλησιαστικά δρώμενα / Λυπηρό μεν, αληθινό δε
« στις: 10 Δεκεμβρίου, 2008, 09:57:13 πμ »
Συγχωρα με, ειναι κυριως θεμα στυλ.

3
Εκκλησιαστικά δρώμενα / Λυπηρό μεν, αληθινό δε
« στις: 09 Δεκεμβρίου, 2008, 07:51:25 μμ »
κυριε staboz θα τα ελεγες αυτα αν ενας μητροπολιτης της Κυπρου που εχει καλες σχεσεις με το βατοπεδι τα ειχε καλα με την αδελφοτητα σου?
αυθορμητη ερωτηση μου (εχει και αρκετο κακο λογισμο βεβαια)

4
Το θέμα Ρωμανίδη είναι τεράστιο!

Η ανάλυση του περί Φιλιοκβε είναι εξαιρετικα τεκμηριωμενη και μου εχει λυσει τα ερωτηματα μου για το θεμα.  

Επισης πολυ καλη ειναι και η επιτομη δογματικη του που εχει εκδοσει π. Γ. Δραγας.  Με την εννοια οτι αναφερεται σε βασικα πραματα με πολυ κατανοητο τροπο.

Σιγουρα υπαρχουν ακροτητες στα περι Ρωμιοσυνης, αγιων και λειψανων (απολυτοποιησης), μια ταση υποβαθμισης των μυστηριων.  Νομιζω οτι πραγματικά εχει πει χαζομαρες, αλλα και πολυ σπουδαια πραματα.  Νομιζω και ο π. Μεταλληνος ακροβατει σε καποια πραματα ακολουθωντας το Ρωμανιδη.  Εχει πει εξαιρετικα πραματα, αλλα λεει και καποια πραματα χωρις ειδικη γνωση (πχ. οτι στην παραδοση της Εκκλησιας δεν υπαρχει ο θεσμος του αγαμου κληρικου εν τω κοσμω, πραγμα τελείως ανιστόρητο)

Κατα τη γνωμη μου η συμβολη του Ρωμανιδη ειναι θετικη.

Για τα περι της περιβολης του, περι συμμετοχης σε πολιτικη παραταξη, νομιζω πρεπει να τα δουμε πιο φιλανθρωπα.  Ο ανθρωπος μεγαλωσε στη Ν. Υορκη, με οτι αυτο συνεπαγεται.

Θεωρω απιθανο, εχοντας διαβασει την αλληλογραφια του, ο ανθρωπος αυτος να μην ειχε φοβο Θεου.  Εχω ακουσει οτι πολεμουσε με δαιμονες, όπως οι ασκητες.

Νομιζω οτι επιβάλλεται να τον δουμε κριτικά, αλλα και ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΑ.

5
Περί παντός Θεολογικού επιστητού / Νηπιοβαπτισμός
« στις: 09 Δεκεμβρίου, 2008, 07:05:42 μμ »
Το συγκεκριμένο κείμενο δεν κάνει καθόλου λόγο για εξάλειψη προπατορικής ενοχής (είναι σημαντικό ότι αναφέρεται στο νηπιοβαπτισμό, όπου θα μπορούσε κανείς πραγματικά να βρει χώρο να αναφερθεί σε εξάλειψη ενοχής). Νομίζω ότι αυτό το κείμενο μαζί με αντίστοιχο του Αγ. Κυρίλλου Αλεξανδρείας κάνει ξεκάθαρο ότι η έννοια της εξάλειψης προσωπικής προπατορικής ενοχής από το βάπτισμα δεν υφίσταται στους Πατέρες, πλην Ι. Αυγουστίνου.

Γνωρίζω το θέμα είναι λεπτό και κάποιος μπορεί να εγκλωβιστεί σε λεκτικά.  
Υπάρχει διαφωνία Τρεμπέλα Ρωμανίδη στο θέμα? Δεν έχω μελετήσει τα αντίστοιχα κείμενά τους.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενεία στο φορουμ.  Εχω σπουδασει και θεολογια, αλλα κυρίως ασχολουμαι με εκκλησιαστική ιστορία. Τη συστηματικη δογματικη την εχω αφησει.  Συγχαρητηρια για την προσπαθεια θα τα λέμε.

Σελίδες: [1]