Συνευωχία Ιδεών

Τέχνη - Πολιτισμός => Ιδεο-γκράφιτι! => Μήνυμα ξεκίνησε από: staboz στις 09 Ιουλίου, 2007, 08:07:00 μμ

Τίτλος: Ιωάννινα
Αποστολή από: staboz στις 09 Ιουλίου, 2007, 08:07:00 μμ
(http://img519.imageshack.us/img519/2844/074ads1.jpg)
Τίτλος: Ιωάννινα
Αποστολή από: Βασιλείου Μάριος στις 09 Ιουλίου, 2007, 08:09:27 μμ
:thankyou:
Τίτλος: Ιωάννινα
Αποστολή από: βίκυ στις 04 Δεκεμβρίου, 2007, 07:15:53 μμ
ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑΜΕ...ΑΛΗΘΕΙΑ, ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΦΙΤΙ?
Τίτλος: Ιωάννινα
Αποστολή από: staboz στις 04 Δεκεμβρίου, 2007, 10:53:36 μμ
Έλεος, Βίκυ!
Πού το βρήκες αυτό τώρα από τις 9 Ιουλίου;

Για νά᾿ μαι ειλικρινής θέλω λίγο να το σκεφτώ.
Άς δοκιμάσει κανείς άλλος στο μεταξύ.
Και εσύ κράτησέ το στην επιφάνεια.
                      Στ.
Τίτλος: Ιωάννινα
Αποστολή από: petros στις 28 Δεκεμβρίου, 2007, 03:23:10 μμ
Αρχικά, με μια πρώτη ματιά σε αυτό το γκράφιτι πρέπει να διαφωνήσω, ή τουλάχιστον να διαφωνήσω με την έννοια που το έγραψαν οι συγγραφείς του... Κρίνοντας απο την υπογραφή του σλόγκαν αυτοί το έγραψαν με την έννοια ότι δεν υπάρχει Θεός, η θρησκείες είναι το όπιο του λαού.. ο άνθρωπος είναι παντοδύναμος κι άλλες τέτοιες ιδέες τους... Όλα αυτά όμως καταρρίπτονται πολύ εύκολα όταν τους φέρεις να απαντήσουν στο θάνατο.. Πως γίνεται κάτι που πεθαίνει κι έχει τέλος να είναι αληθινό;
Θα ήθελα όμως να αλλάξω λίγο την οπτική γωνία που βλέπω το σλόγκαν αυτό.. Όντως θα μπορούσα να συμφωνήσω με αυτό το γκράφιτι αλλά με ποιά έννοια; Ο Θεός μας αγαπάει όσο κανένας στο κόσμο... Για αυτό το λόγο μας έδωσε ένα ασυλλήπτης αξίας δώρο... κι αυτό είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μας!!!!!!!!! Κάποιος γνωστός μου είχε πει ένα ωραίο.. Παλιά ένας δάσκαλος του, ρωτούσε τους μαθητές του έτσι ώστε να φέρει τα παιδιά σε δύσκολη θέση: \"Παιδιά μπορεί ο Θεός να φτιάξει ένα βράχο που να μην μπορεί να τον σηκώσει;;;\" Προφανώς είτε ναι απαντούσαν είτε όχι καταρρίπτονταν η παντοδυναμία του Θεού... Κι όμως υπάρχει ένας τέτοιος βράχος... Κι αυτός είναι η ελευθεριά του ανρώπου!!! Έτσι λοιπόν όλοι οι άνθρωποι χρησιμοποιώντας αυτό το θείο δώρο βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα δίλημμα. Είσαι με το Θεό ή όχι;;; Αυτή η τόσο σύντομη ερώτηση είναι η αρχή κι το τέλος όλων των ερωτήσεων στον κόσμο!!! Όπως απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση ανάλογα θα είναι κι οι άλλες απάντησεις μας σε οποιαδήποτε ερώτηση προκύψει από \'κει και πέρα! Κι από τη στιγμή που ο Θεός μας έχει δώσει την ελευθερία να απαντήσουμε σε αυτή την κύρια ερώτηση κατά πως εμείς θέλουμε....με αυτήν την έννοια λοιπόν όντως ο άνθρωπος έχει την απάντηση σε κάθε ερώτηση....





Υ.Σ.Κάπου ο κ Σταύρος στο φόρουμ είχε γράψει καλύτερα την ερώτηση:\"Είσαι με το Θεό ή όχι\" με το\"Θέλεις να γίνεις δούλος μου ή όχι\" αλλα δε το γράφω έτσι για να μην αλλάξω το πνεύμα της απαντήσης κι πάμε σε άλλο ζήτημα:\"δούλος ή ελεύθερος\")
Τίτλος: Ιωάννινα
Αποστολή από: staboz στις 13 Φεβρουαρίου, 2008, 11:16:42 πμ
Πέρασε καιρός και εκτός από το σχόλιο του Πέτρου άλλη τοποθέτηση στο θέμα αυτό δεν υπήρξε. Η Βίκυ εντωμεταξύ εξαφανίστηκε και το θέμα παραμένει.
Επειδή είχα υποσχεθεί να ασχοληθώ με αυτό το ζήτημα, σημειώνω πρόχειρα κάποιες σκέψεις:

Τελικά καταλήγω στο να συμφωνήσω με το σύνθημα.
Ο άνθρωπος αποτελεί την απάντηση σε όλα τα ερωτήματα που μπορούν να τεθούν, διότι δημιουργήθηκε ως βασιλιάς της δημιουργίας όλης.
Φυσικά αυτός που έγραψε το σύνθημα άλλο νόημα ήθελε να δώσει, αλλά στην πραγματικότητα έγραψε την αλήθεια.

Ακόμη και η Φυσική επιστήμη σήμερα τον άνθρωπο τοποθέτησε ως τελική λύση στο άλυτο πρόβλημα της δημιουργίας του σύμπαντος με το περίφημο \"ανθρωπικό αξίωμα\" ή \"ανθρωπική αρχή\", όπως ονομάστηκε. Γι᾿ αυτό το θέμα πρόχειρα παραπέμπω εδώ:http://www.impantokratoros.gr/C46D6BBD.el.aspx

Θεολογικά τις πραγματικές απαντήσεις στο ζήτημα τις δίνει η ενανθρώπηση του Θεού Λόγου. Οπότε λέμε ότι σε κάθε ερώτηση η απάντηση είναι ο Θεάνθρωπος.
Όπως το λέγει ο άγιος Μάξιμος: \"Το της ενσωματώσεως του Λόγου μυστήριον, πάντων εχει των τε κατα την Γραφην αινιγμάτων και τύπων την δύναμιν, και των φαινομένων και νοουμένων κτισμάτων την επιστήμην\" (Μαξίμου Ομολογητού, Κεφάλαια περί θεολογίας, Εκατοντάς Α, 66, PG 90, 1108.)
                    Στ.