Πάροικος και Αρχαίος, μήπως σχετίζεστε;

Started by Βασιλείου Μάριος, 05 May, 2009, 01:39:42 AM

Previous topic - Next topic

staboz

Εγώ δεν συμφωνώ με τα λεγόμενα του Πέτρου, Μάριε!
Σε μεγάλα Φόρουμ που μετέχω αραιά και πού, διαπιστώνω ότι γίνεται συστηματικός έλεγχος των μελών, και όταν διαπιστώνονται τέτοιου είδους απάτες, φανερώνονται και διαγράφονται.
Άλλο η ανωνυμία, που γίνεται πάντα σεβαστή, για λόγους ίσως και ασφάλειας από κακόβουλους ανθρώπους, καίτοι, κατά τη γνώμη μου, ίσως υποκρύπτει και δειλία.
(Γι᾿ αυτό εγώ τουλάχιστον, όπου μετέχω, γράφω πάντοτε ολόκληρο το όνομά μου).
Και άλλο να μπαίνεις με διπλές και τριπλές εγγραφές και να κάνεις διάλογο με τον εαυτό σου, εξαπατώντας τους άλλους.
Αυτό πρέπει να ελέγχεται αυστηρότατα από τους υπεύθυνους ενός χώρου δημόσιου διαλόγου.
Αλοίμονο αν ο κάθε απατεώνας μπαίνει ασύδοτος στα Φόρουμ και αλωνίζει.
Να σεβαστούμε την ανωνυμία τού καθενός, μάλιστα. Όχι όμως και την απατεωνιά του!
Ρωμ. ε΄6-10

mistral

Το τι είναι επώνυμη πράξη και παράθεση στο διαδίκτυο είναι πολύ συγκεκριμένο.
Όταν τα πλήρη στοιχεία του επισκέπτη μπορούν να πιστοπιοηθούν αυτό είναι επώνυμη πράξη ή παράθεση
Όταν τα πλήρη στοιχεία δεν μπορούν να πιστοποιηθούν τότε δεν υπάρχει επώνυμη πράξη ή παράθεση.
Όταν υποβάλλω μέσω διαδικτύου την φορολογική μου δήλωση αυτό είναι επώνυμη πράξη επειδή τα πλήρη στοιχεία μου έχουν διασταυρωθεί και πιστοποιηθεί. Το ίδιο συμβαίνει και όταν κάνω τραπεζικές συναλλαγές.

Ο diabaths έγραψε παραπάνω για επώνυμη παράθεση
Και εγώ αναρωτιέμαι πως μια παράθεση του diabath είναι για μένα επώνυμη;
Δεν τον έχω γνωρίσει ποτέ, δεν ξέρω απολύτως τίποτε γι αυτόν.
Εντάξει ο staboz, η Xenia για μένα κάνουν επώνυμες παραθέσεις επειδή τους γνωρίζω
Οι υπόλοιποι;

Το θέμα της ανωνυμίας ή της επωνυμίας στο διαδίκτυο χωράει πολλές συζητήσεις.
Είμαι υπέρ της άποψης πως αν θέλουμε επώνυμες παραθέσεις τότε πρέπει να ισχύει για όλους αυτό
Και το να γράψω το όνομά μου ή να βάλω μία φωτογραφία μου δεν πιστοποιεί επώνυμη παράθεση
Αν τηρούμε ανωνυμία τότε να τηρούμε ανωνυμία για όλους
Ακόμα και αν θέλουμε να διώξουμε ένα μέλος από ένα forum αυτό γίνεται με διαγραφή
Διαγράφουμε το μέλος στέλνοντάς του ένα προσωπικό μήνυμα
Αυτή είναι η πάγια πρακτική που τηρείτα σε όλα τα μεγάλα fora
Σε όσους παραβιάζουν κανονισμούς με οποιονδήποτε τρόπο.
Και δεν γίνεται δημόσια συζήτηση για το ποιός διαγράφτηκε και γιατί
Και σαφώς όποιος έχει διπλούς λογαριασμούς διαγράφεται.
Και σαφώς όποιος παραθέτει υβριστικού περιεχομένου παραθέσεις διαγράφεται.

Αυτό που λέει ο Πέτρος - και που και εγώ συμφωνώ και με τοποθέτησή του - είναι
η μή δημοσιοποίηση σε επίσημο θέμα μιας διαγραφής ενός μέλους για παράβαση κανονισμών.
Η δημοσιοποίηση δεν αποτελεί διακριτική συμπεριφορά.
Και δεν έχω δεί θέμα με περιεχόμενο την διαγραφή κάποιου μέλους σε κανένα forum.
Αν ο διαχειριστής διαπιστώσει παράβαση πράττει τα δέοντα. Και τέλος.

Το πλέον τούτου εκφράζει - diabaths on - εμπαθή συμπεριφορά (και όχι εμπάθεια)
Eίναι προσπάθεια «εκδίκησης» σε κάποιον που μας το παίζει έξυπνος ή «μας την λέει».
Και προσωπικά δεν το βρίσκω σωστό. Τον διαγράφουμε ως οφείλουμε.
Για ποιόν λόγο να τον διασύρουμε; Δεν είναι εκδικητικότητα αυτό;

Yπάρχουν χρήστες που σκόπιμα παραβιάζουν κανονισμούς - τό έχω κάνει και εγώ - για να διαγραφούν.
Χρρειάζεται να τους διασύρουμε και από πάνω; Ας τους κάνουμε απλά το χατήρι.
Του βάζουμε την ταμπελίτσα «banned» όπως σε όλα τα forum και δεν ξαναμπαίνει.

Δημιουργήσαμε ένα ολόκληρο θέμα αντί για ένα προσωπικό μήνυμα που έπρεπε να στείλει ο διαχειριστής
Και αυτό εγώ δεν το βρίσκω ούτε διακριτικό ούτε απαθές οτιδήποτε και να έκανε ο χρήστης.
Το ζητούμενο είναι πως ο διαχειριστής διαχειρίζεται διακριτικά ανάλογες περιπτώσεις
Και ενώ η διακριτικότητα επιδεικνύει ανωτερότητα, η εκδικητικότητα δείχνει εμπάθεια.

Δεν εξαντλείται το θέμα εύκολα και μπορούμε να το συζητάμε πολύ καιρό
Ή εξαντλείται άμεσα διαγράφοντας χωρίς συζητήσεις όποιον παραβαίνει τους κανονισμούς.

Καλή συνέχεια σας εύχομαι.
Να περνάτε πάντα καλά

Χριστός Ανέστη!
[b]«Θεέ μου, δώσε μου αγνότητα και εγκράτεια, αλλά όχι ακόμα.» [/b]  [i]Άγιος Αυγουστίνος[/i]
[i]Τα προσωπικά μηνύματα διαγράφονται [b]χωρίς να διαβαστούν.[/b]
Διαβάζω [b]μόνον[/b] παραθέσεις που επιλέγω και αγνοώ τις υπόλοιπες.[/i]

Βασιλείου Μάριος

κ. Σταύρο, διαφωνώ στο τι κάνουν σε άλλα φόρουμ διότι εδώ είμαστε μια μικρή κοινότητα που γνωριζόμαστε με κάθε νέο μέλος ένας ένας και έτσι, ένα κουμπάκι που λέγεται Ban, εκτός από ένα script που κρύβει πίσω του, κρύβει και ας πούμε κάποια αισθήματα. Δεν ήμουν σίγουρος για το αν ταυτίζονται οι δύο χρήστες και δεν μπορούσα να κάνω έτσι απλά ban. Θα έπαιρνα στο λαιμό μου άδικα κάποιον. Δημοσίευσα το θέμα αυτό ώστε να πάρω κάποια απάντηση. Σκέφτηκα, ίσως αποφασίσει να πει ο ίδιος, αλλά δυστυχώς, δεν θέλησε. Αν τον έκανα απλά ban αμέσως, σίγουρα κάποιος από εσάς, τα υπόλοιπα μέλη, θα ρωτούσε το λόγο. Οπότε πάλι θα γινόταν το θέμα αυτό. Σε ένα μεγάλο φόρουμ (από προσωπική εμπειρία 2 χρόνων) δεν με ενδιέφερε ποιος είναι και τι θέλει, 1η παραβίαση = ΠΜ με ειδοποίηση και 2η παραβίαση = ban χωρίς κανένα ενδοιασμό. Αυτές ήταν οι εντολές που έπαιρνα και αυτές εκτελούσα. Εγώ ενημέρωσα τον Ρωμηό για την πράξη αυτή, αλλά δεν έλαβα εντολή για ban, οπότε δεν μπορώ να πράξω έτσι (εκτός και αν ξέχασε να μου πει - θα ενημερώσω πάλι). Εγώ σαν τεχνικός εδώ μέσα, δεν μπορώ να κάνω τίποτα αν δεν έχω το \"οκ\" από τον Ρωμηό. Νομίζω όλοι καταλαβαίνουν πως είναι τα πράγματα. Πρέπει να τηρούνται οι κανόνες του forum, αλλά με συνύπαρξη και τον κανόνων ανθρωπιάς σε μια κοινότητα που γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Το ban, είναι ένα κουμπάκι και είναι πολύ εύκολο να πατηθεί. Έτσι, ένα απλό παράδειγμα, θα μπορούσα να σβήσω όλα τα θέματα με κεφαλαία γράμματα στους τίτλους ή να έχω την απαίτηση να τα διορθώσουν οι δημιουργοί τους και αν δεν το κάνουν να τα σβήσω. Κάθισα όμως και τα διόρθωσα ένα ένα, πάνω από 200 - 300 τίτλους. Γιατί; Απλά σκέφτηκα οτι ο καθένας σας, έκανε κόπο να το γράψει και το σέβομαι. Πολλά μηνύματα με greeklish, πολλά off topic, δεν τα έσβησα. Δεν θέλω να είμαι ο χωροφύλακας ή κοινώς \"μπάτσος\" του φόρουμ. Κάποια μικρά πράγματα τα παραβλέπω, αλλά αν κάτι συνεχίζεται, ειδοποιώ πριν πράξω. Δεν θα ήθελα να συγκρίνω το χάος των 1000άδων μελών online με τη δική μας κοινωνία. Η δουλειά μου εδώ μέσα, είναι και δουλειά όλων σας. Αλλιώς δεν θα ρωτούσα γνώμες για οτιδήποτε γίνεται εδώ. Όλα σχεδόν τα παράπονα για οτιδήποτε δεν σας άρεσε στο φόρουμ, τα υλοποιούσα. Έπαιρνα πρωτοβουλίες με την έγκρισή σας. Τα νέα μέλη μπορούν να δουν την κατηγορία την Προβλημάτων & Προτάσεων και θα καταλάβουν. Μεταφέραμε ολόκληρο το φόρουμ σε ιδιόκτητο server για να λυθούν όλα μας τα προβλήματα και έτσι να το προσαρμόσουμε στις ανάγκες σας. Σε ποιο άλλο μεγάλο φόρουμ κάνουν όλα αυτά; Προσωπικά δεν έχω δει πολλά μεγάλα φόρουμς να έχουν κατηγορία Προτάσεων, αλλά και όσα έχουν, δεν είδα να υλοποιείται τίποτα. Εδώ μέσα είμαι για να συνυπάρχω με όλα τα μέλη και νοιάζομαι αν κάποιο μέλος μας αφήσει ή μας ξεχάσει. Δεν μου αρέσει το ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ = ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ. Είμαι ένα απλό μέλος που προσπαθώ να ικανοποιήσω τις ανάγκες των γειτόνων μου εδώ μέσα.

Αυτή είναι η δική μου άποψη στο όλο θέμα...
[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]

staboz

Μάριε, θεωρώ ότι ενήργησες τέλεια!
Σεβαστές οι ευαισθησίες του Πέτρου και του Μιστράλ αλλά άκαιρες, νομίζω.
Πρώτον, διότι, όπως ωραία έγραψες, εδώ είμαστε μια μικρή κοινότητα που γνωριζόμαστε φιλικά με τα νέα μέλη. Και βέβαια είναι αδιανόητο μέσα σε μια κοινότητα προσώπων κάποιος να παίζει διπλοπροσωπία. Εμπαίζει τους άλλους και αυτό θεωρώ ότι είναι αδύνατο να το ανεχτούμε. Μπορούμε να δεχτούμε να μας υβρίσουν ή να μας περιφρονήσουν, όχι όμως να μας εμπαίζουν.
Δεύτερον, αγαπητέ Πέτρο, από πού μέχρι πού ταυτίζεις την φροντίδα του Μάριου με την παρακολούθηση των κολοσσών του Διαδικτύου;
Αυτό που έκανε, και πρέπει να κάνει, δεν είναι απλώς δικαίωμά του, είναι στοιχειώδες καθήκον του.
Και, αγαπητέ Ανδρέα, τόσο πια καλύτερα γνωρίζεις ότι αυτή είναι η πάγια τακτική που τηρείται σε όλα τα μεγάλα φόρα;
Εγώ ο ίδιος σε φόρα που μετέχω έχω δει επανειλημμένως να ανακοινώνεται δημόσια η αποπομπή κάποιου, διότι χρησιμοποίησε τέτοιες μεθόδους εξαπάτησης. Η τελευταία φορά που το είδα ήταν στο μπλογκ του Ροΐδη, όπου μάλιστα περιγράφηκαν με κάθε λεπτομέρεια οι κινήσεις του μέλους αυτού, με ημερομηνίες, ώρες κ.τ.λ. Μην κάνουμε πάντοτε τον παντογνώστη.
Τρίτον, από πού μέχρι πού μπορεί να θεωρηθεί διασυρμός η φανέρωση της διπλοπροσωπίας ενός ανώνυμου μέλους; Θα μπορούσε να γίνει λόγος για κάποιου είδους έκθεση (και όχι βέβαια για διασυρμό), αν αυτό το μέλος ήταν γνωστό ή είχε δώσει έστω και το μικρό του όνομα. Διασυρμός σημαίνει άδικη συκοφάντηση κάποιου αθώου προσώπου. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με αθώο; Είναι ανώνυμος, αγαπητέ! Ανώνυμος και ένοχος! Πού τον είδες τον διασυρμό;
Τέταρτον, θαυμάζω την μεγάλη σου αγάπη, mistral! Εμείς, βλέπεις, καθότι μάλιστα αρτηριοσκληρωτικοί οργανωσιακοί, είμαστε εκδικητικοί άνθρωποι, με εμπαθή συμπεριφορά... και χαιρεκακία συνεπώς. Ευχαριστούμε για τα ωραία στολίδια που μας χάρισες. Δείξε λίγη ανοχή και για μας, τί άλλο να πώ;
Πέμπτον, δεν κατάλαβα... ζητάς να απαγορευτεί να γράφουμε με πλήρη τα στοιχεία μας, επειδή οι πολλοί γράφουν ανώνυμα; Τί σημαίνει η φράση;
QuoteΑν τηρούμε ανωνυμία τότε να τηρούμε ανωνυμία για όλους
Έλεος πιά! Επειδή κυκλοφορούν οι άλλοι γυμνοί, θα ντρεπόμαστε όσοι είμαστε ντυμένοι; Βάλτε και κάποιο φρένο στην αντιπολιτευτική τάση!
Έκτον, ιδού η θεοποίηση που μου έχει γίνει σ᾿ αυτό το φόρουμ! Πού είσαι, Αρχαίε, Πάροικε... ή με όποια άλλα ονόματα εμφανίστηκες ακόμα, να θαυμάσεις το μέγεθος της θεοποίησής μου!
O tempora, o mores!
Ρωμ. ε΄6-10

staboz

Quote from: Xenia
Quote from: stabozΟ φίλος μου με ξέρει καλά από τα Ρωμανιδικά... και ήρθε με άλλα ονόματα για να πάρει το αίμα του πίσω...
Δηλαδή από που ακριβώς... εγώ δεν κατάλαβα.
Ξένια, πήγαινε εδώ http://sinevohia.gr/forum/viewtopic.php?pid=7581#p7581και θα καταλάβεις. Ο ίδιος είναι με όλα τα ονόματα.
Ρωμ. ε΄6-10

mistral

Μάριε φίλε μου
Κατανοώ απόλυτα όσα γράφεις και τους λόγους που τα γράφεις όπως και τα όσα έκανες
Η δική μου γνώμη είναι:
Σαν διαχειριστής όχι απλώς δικαιούσαι αλλά επιβάλλεται να γνωρίζεις τα πάντα.
Το γνωρίζω όμως δεν σημαίνει και συζητώ με τον οποιονδήποτε με ρωτάει ούτε και δημοσιοποιώ αυτά που γνωρίζω. Αν προκύπτει θέμα διαγραφής ή προειδοποίησης τότε συννενοείσαι με τον ρωμηό και κάνεις τα δέοντα.  Γιατί πρέπει να ενημερώσεις οποιονδήποτε άλλον χρήστη σε ρωτάει;

Ο διαχειριστής δεν πρέπει να εξισώνεται με τον παραβάτη.
Αυτή είναι η γνώμη μου αυτή είναι η θέση μου.

Δεν λέω ότι είναι σωστή ή πιο σωστή αλλά αυτή είναι.
Και είναι γενική τοποθέτηση και θέση μου,
δεν αφορά μόνον το παρόν forum ή εσένα σαν διαχειριστή.
Μην το παίρνεις επιί προσωπικού, δεν είχα σκοπό να σε κατηγορήσω.
Ούτε σαφώς και κανέναν άλλον. Γενική θέση εξέφρασα για το θέμα
[b]«Θεέ μου, δώσε μου αγνότητα και εγκράτεια, αλλά όχι ακόμα.» [/b]  [i]Άγιος Αυγουστίνος[/i]
[i]Τα προσωπικά μηνύματα διαγράφονται [b]χωρίς να διαβαστούν.[/b]
Διαβάζω [b]μόνον[/b] παραθέσεις που επιλέγω και αγνοώ τις υπόλοιπες.[/i]

mistral

Quote from: stabozΚαι, αγαπητέ Ανδρέα, τόσο πια καλύτερα γνωρίζεις ότι αυτή είναι η πάγια τακτική που τηρείται σε όλα τα μεγάλα φόρα;
Αυτή είναι η δική μου εμπειρία.
Δεν συμμετέχω σε πάρα πολλά φόρα αλλά σε αυτά που συμμετέχω όποιος κάνει μία παράβαση κανονισμών δέχεται μία παρατήρηση με προσωπικό μήνυμα και όπως και ο Μάριος έγραψε αν επαναλάβει τον αποβάλλουν. Απλό είναι το θέμα, αυτό έχω σαν εμπειρία, αυτό έγραψα. Και αν κάποιες φορές ένα άλλο μέλος αναφέρει σε δημόσια συζήτηση υποτιμητικά σχόλια για όσους εχουν αποβληθεί οι διαχειριστές τα διαγράφουν.


Quote from: stabozΤρίτον, από πού μέχρι πού μπορεί να θεωρηθεί διασυρμός η φανέρωση της διπλοπροσωπίας ενός ανώνυμου μέλους; Θα μπορούσε να γίνει λόγος για κάποιου είδους έκθεση (και όχι βέβαια για διασυρμό), αν αυτό το μέλος ήταν γνωστό ή είχε δώσει έστω και το μικρό του όνομα. Διασυρμός σημαίνει άδικη συκοφάντηση κάποιου αθώου προσώπου. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με αθώο; Είναι ανώνυμος, αγαπητέ! Ανώνυμος και ένοχος! Πού τον είδες τον διασυρμό;
Εντάξει όπως το λέτε λοιπόν. Έκθεση.
(Η λέξη διασυρμός ήταν υπερβολική για έναν έτσι και αλλοιώς ανώνυμο χρήστη.)
Ποιά η αναγκαιότητα μιάς τέτοιας έκθεσης;
Μπορεί κάλλιστα να διαγραφή ο χρήστης απ τον διαχειριστή χωρίς να γίνει αυτή η έκθεση.


Quote from: stabozΠέμπτον, δεν κατάλαβα... ζητάς να απαγορευτεί να γράφουμε με πλήρη τα στοιχεία μας, επειδή οι πολλοί γράφουν ανώνυμα;
Όχι φίλε Σταύρο δεν ζητάω να μην γράφετε ούτε εσείς ούτε κανένας άλλος τα πλήρη στοιχεία σας.
Όποιος θέλει να γράφει τα στοιχεία του να τα γράφει. Αλλά να τα γράφει πλήρη.
Γιατί δεν βλέπω κανέναν εδώ μέσα να γράφει πλήρη τα στοιχεία του.
Και σαφώς εσείς έχετε ένα όνομα και είστε γενικά γνωστός οπότε η αναγραφή του ονοματεπωνύμου σας ίσως για πολλούς να είναι και πλήρη στοιχεία. Για πάρα πολλούς όμως άλλους άγνωστους εντελώς όπως εγώ ή η Ιωάννα ή ο iaspis για παράδειγμα το να γράψω πλήρη στοιχεία σημαίνει να γράψω Ονοματεπώνυμο, Πατρώνυμο, Οδό κατοικίας, αριθμό, όροφο, τηλέφωνο, φάξ, email, μην πω και αριθμό δελτίου ταυτότητας και αφμ. Πλήρη στοιχεία θεωρούνται αυτά για μένα.

Quote from: stabozΤί σημαίνει η φράση;[Αν τηρούμε ανωνυμία τότε να τηρούμε ανωνυμία για όλους
Άκυρη η φράση. Ήταν και αργά την νύχτα όταν την έγραφα.

Quote from: stabozΒάλτε και κάποιο φρένο στην αντιπολιτευτική τάση!
Δεν είμαι κανενός είδους αντιπολίτευση, απόψεις διατυπώνω απλά.


Quote from: stabozΤέταρτον, θαυμάζω την μεγάλη σου αγάπη, mistral!
Δεν ξέρω γιατί το κάνετε αυτό ειλικρινά.
Απλά εξέφρασα κάποιες απόψεις μου για ένα θέμα και μόνον.
Και αυτό το θέμα δεν έχει να κάνει αγάπη ή με μίσος για μένα.
Είναι θέμα καθαρά διαδικαστικό, θέμα διαχείρισης κάποιων καταστάσεων

Όμως εντελώς ειλικρινά, εκ βάθους καρδίας, και χωρίς ίχνος ειρωνείας,
σας ευχαριστώ για το παρακάτω σχόλιο, το οποίο και το άφησα και τελευταίο

Quote from: stabozΕμείς, βλέπεις, καθότι μάλιστα αρτηριοσκληρωτικοί οργανωσιακοί, είμαστε εκδικητικοί άνθρωποι, με εμπαθή συμπεριφορά... και χαιρεκακία συνεπώς. Ευχαριστούμε για τα ωραία στολίδια που μας χάρισες. Δείξε λίγη ανοχή και για μας, τί άλλο να πώ;
Μου δίνετα λοιπόν την ευκαιρία - και συγχωρέστε μου το off topic - να ξεκαθαρίσω δημοσίως και απαξάπαντος μια θέση μου για την οποία και στο παρελθόν ο ρωμηός εμμέσως πλήν σαφώς με είχε κατηγορήσει  (Παύλε αν σφάλλω θεώρησε ως άκυρο ότι γράφω),

Επαναλαμβάνω συγχωρέστε μου το offtopic αλλά είναι η ευκαιρία μου :)

Λοιπόν...
Πάγια θέση μου είνα πως οι όλες οι αδελφότητες, οι εκκλησιαστικές οργανώσεις, και ότι άλλο δυναμικό υπάρχει διαθέσιμο στην εκκλησία μας πρέπει να εντάσσεται και να τίθεται στην υπηρεσία της εκάστοτε Μητροπόλεως και του εκάστοτε Μητροπολίτη. Και αυτό επειδή θεωρώ πως όταν στην Θεία Λειτουργία προσευχόμαστε «Υπέρ της των πάντων ενώσεως» οι οποιεσδήποτε διαφοροποιήσεις δεν συντελούν σε αυτήν την «των πάντων ένωσιν». Αυτή είναι η θέση μου. Ξεκάθαρη, χωρίς υπεκφυγές και χωρίς να μασάω τα λόγια μου.

Απ την παραπάνω όμως θέση μου κάποιοι - εντελώς εσφαλμένα - έχουν βγάλει το συμπέρασμα ότι εγώ αμφισβητώ την προσφορά την αδελφοτήτων ή των διαφόρων εκκλησιαστικών οργανώσεων (είτε αυτές βρίσκονται υπό τον Μητροπολίτη τους είτε όχι) προς την Εκκλησία, έχουν βγάλει το εντελώς εσφαλμένο συμπέρασμα   ότι αμφισβητώ την κοινωνική προσφορά τους σε πολλούς τομείς και επίσης έχουν βγάλει και πάλι εντελώς εσφαλμένα το συμπέρασμα ότι αμφισβητώ και την προσφορά τους στην κατήχηση των πιστών.

Τίποτε απ τα παραπάνω ΔΕΝ αμφισβητώ!

Είναι εντελώς άλλο πράγμα να θεωρώ σαν σωστότερο όλο αυτό το έργο των αδελφοτήτων, οργανώσεων κλπ να εντάσσεται στην κατά τόπους Μητρόπολη και υπό την δικαιοδοσία του εκάστοτε Μητροπολίτη και άλλο να αμφισβητώ αυτό το συγκεκριμένο έργο όπως επαναλαμβάνω και ξανατονίζω εντελώς εσφαλμένα κάποιοι πολύ ...έτσι εύκολα έχουν καταλήξει, χωρίς να ρωτήσουν καν την γνώμη μου.


Και μια ακόμα διευκρίνηση φίλε Σταύρο

Όλα αυτά που γράφετε εδώ....

« Εμείς, βλέπεις, καθότι μάλιστα αρτηριοσκληρωτικοί οργανωσιακοί, είμαστε εκδικητικοί άνθρωποι, με εμπαθή συμπεριφορά... και χαιρεκακία συνεπώς. Ευχαριστούμε για τα ωραία στολίδια που μας χάρισες. Δείξε λίγη ανοχή και για μας, τί άλλο να πώ »


Τι δουλειά έχουν με όσα εγώ έγραψα;
Βγάζετε το - εντελώς εσφαλμένο και πάλι - συμπέρασμα ότι επειδή ανήκετε σε μια αδελφότητα εγώ έχω εκ προοιμίου μια αρνητική θέση για σάς ως άνθρωπο. Αυτό είναι εντελώς λάθος! Είναι εντελώς λάθος και το λέω με πικρία. Ειλικρινά με θλίβει αυτό, το να νομίζετε πως θεωρώ τους ανθρώπους που ανήκουν σε μια αδελφότητα ντε φάκτο ως αρτηριοσκληρωτικούς, εκδικητικούς και ότι άλλο γράψατε παραπάνω.

Δεν κρίνω τους ανθρώπους ή τις πράξεις τους ή τα λεγόμενά τους ή τις θέσεις τους ούτε απ το αν ανήκουν σε μια αδελφότητα, ούτε αν έχουν αντίθετες με μένα πολιτικές θέσεις, ούτε με το αν είναι άσπροι ή κίτρινοι και γενικά δεν «ταξινομώ» τους ανθρώπους με κανέναν απολύτως τρόπο. Την κάθε ενέργεια του κάθε ανθρώπου την κρίνω εντελώς άσχετα με το που ανήκει ή ποιός είναι ή αν εγώ έχω μια διαφορετική κοινωνική, πολιτική ή άλλη θέση.

Αυτά έχω να πω ως προς το offtopic και μια μέρα θα περάσω να τα πούμε από κοντά αν είμαι ευπρόσδεκτος βέβαια. Γιατί είναι και κουραστικό να κάθεται κάποιος με τις ώρες να γράφει και να εξηγεί πράγματα που προφορικά λέγονται σε πέντε λεπτά.

Ως προς το on topic θέμα μας κουβέντα να γίνεται
Εμένα με αφήνει βασικά αδιάφορο αν κάποιος γράφει επώνυμα ή ανώνυμα
Ο καθένας όπως αρέσκεται
Και αν παραβιάζει κανόνες ας τον στέλνει ο διαχειριστής για τσάι. :)

Την καλημέρα μου γιατί τα ξεχάσαμε όλα με αυτά εδώ σήμερα

Χριστός Ανέστη!
[b]«Θεέ μου, δώσε μου αγνότητα και εγκράτεια, αλλά όχι ακόμα.» [/b]  [i]Άγιος Αυγουστίνος[/i]
[i]Τα προσωπικά μηνύματα διαγράφονται [b]χωρίς να διαβαστούν.[/b]
Διαβάζω [b]μόνον[/b] παραθέσεις που επιλέγω και αγνοώ τις υπόλοιπες.[/i]

Ξένια

Όλα σωστά μου φαίνονται όσα γράφετε όλοι σας!
Από τις  λίγες φορές που μου συμβαίνει αυτό :)
Κ.Σταύρο κατάλαβα ναι....
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με τρείς τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ. (Καντ Ι.)

ρωμηός

Πιανόμαστε από υπερβολές και δημιουργούμε παρεξηγήσεις.
Θεωρώ πως ορθώς ενήργησε καθ\'όλα ο αγαπητός μου Στρουμφοτεχνικάριος (ανεκτίμητος θησαυρός για το φόρουμ). Ορθώς δημοσιοποιήθηκε το θέμα, διότι απατεωνιά δεν είναι η ανωνυμία αλλά οι διπλο και τριπλο-εγγραφές. Κόντρες μπορούμε να έχουμε και δεν χρειαζόμαστε περισσότερες της μιας εγγραφές. Όσο για το θέμα του \"ban\", μετά την αποκάλυψη της \"απατεωνιάς\", δεν το κρίνω και απαραίτητο πλέον.

staboz

Σύντομο κείμενο, ξεκάθαρη τοποθέτηση του Ρωμηού σε ένα ξεκάθαρο επίσης θέμα.
QuoteΠιανόμαστε από υπερβολές και δημιουργούμε παρεξηγήσεις.
Ακριβώς!
Τί δουλειά είχαν οι Αδελφότητες τώρα εδώ ας μην το ψάξουμε περισσότερο.
Και δεν ξέρω ποιούς εννοείς, Mistral, όταν λες ότι έχουν βγάλει συμπέρασμα πως αμφισβητείς το έργο των Αδελφοτήτων.
Εγώ πάντως ποτέ δεν το σκέφτηκα αυτό.
Έγραψα, αγαπητέ mistral, αυτά, διότι μίλησες για εκδικητικότητα. Και είναι πολύ βαρύς ένας τέτοιος λόγος! Υπερβολικά βαρύς!
Και είπα πως θαυμάζω την μεγάλη σου αγάπη, που εμείς (ως οργανωσιακοί -αυτό είναι δική μου προσθήκη, επειδή ανήκω σε Αδελφότητα) δεν τη φτάνουμε, διότι δειχνόμαστε, κατά τα λεγόμενά σου, εκδικητικοί.
Δεν είπα ότι τα έγραψες επειδή ανήκω σε Αδελφότητα, αλλά τα έγραψες για μένα που ανήκω σε Αδελφότητα.
Εκδικητικοί για έναν άνθρωπο που αναίτια άρχισε επίθεση εναντίον μου και που, για να τον φιλοτιμήσω, κάθησα και έφτιαξα ακόμα και ειδική κάρτα!
http://sinevohia.gr/forum/viewtopic.php?pid=13501#p13501
Τα σχετικά με τη θέση των Αδελφοτήτων στην Εκκλησία τα έχω γράψει στην εργασία μου: «ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΖΩΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ». Και δυστυχώς διαφωνώ πλήρως με την τοποθέτησή σου.
Τώρα, αν θέλεις να συναντηθούμε, για μένα πάντα μια τέτοια συνάντηση είναι αφορμή μεγάλης χαράς.
Τέλος πάντων...
Μήπως να το κλείσουμε το θέμα;
Ρωμ. ε΄6-10

mistral

Αγαπητέ staboz.
Δεν είσαστε ο μόνος που τηρήσατε αυτήν την στάση στο θέμα που τέθηκε.
Πλήν εμού και του Πέτρου όλοι οι υπόλοιποι είχαν παρόμοια με σάς θέση, τουλάχιστον έτσι εγώ κατάλαβα.
Άρα όταν - ξαναδιαβάζοντας ότι έγραψα - βλέπω ότι γράφω για εκδικητικότητα την δημοσιοποίηση αυτό
δεν προσωποιείται ειδικά σε σάς ούτε βεβαίως σε κάποιον άλλον συγκεκριμένα πολλώ δε μάλλον επειδή
ανήκετε σε μια Αδελφότητα. Δεν έχω κάτι εναντίον καμμιάς Αδελφότητας!
Αναφερόμουν απλώς στο πώς εγώ αντιλαμβάνομαι μια τέτοια διαχείριση του θέματος
Και δεν είχα στον νού μου ειδικά εσάς ή κάποιον άλλον συγκεκριμένα όταν το έγραφα.

Τέλος πάντων συμφωνώ και γώ πως το θέμα κλείνει εδώ, τουλάχιστον για μένα.

Zητάω συγγνώμη αγαπητέ Σταύρο αν σας στενοχώρησα.
Δεν είχα καμμία απολύτως τέτοια πρόθεση ούτε ως προς εσάς ούτε ως προς οποιονδήποτε άλλον.

Χριστός Ανέστη!
[b]«Θεέ μου, δώσε μου αγνότητα και εγκράτεια, αλλά όχι ακόμα.» [/b]  [i]Άγιος Αυγουστίνος[/i]
[i]Τα προσωπικά μηνύματα διαγράφονται [b]χωρίς να διαβαστούν.[/b]
Διαβάζω [b]μόνον[/b] παραθέσεις που επιλέγω και αγνοώ τις υπόλοιπες.[/i]

staboz

Ο Μιστράλ δεν παίζει!
Και δεν παίζεται βέβαια!
Εφαρμόζοντας το Αποστολικό «ο ήλιος μη επιδυέτω επι τω παροργισμώ υμών» (να μη σας βρει η δύση του ήλιου οργισμένους μεταξύ σας. Εφεσ. δ΄ 26), ήρθε το απόγευμα εδώ στο σπίτι μας και είπαμε το Χριστός Ανέστη από κοντά και διά χειραψίας.
Έτσι για να σκάσει ο Ίασπις, που νομίζει ότι μόνον αυτός έχει ευαισθησίες.
(Ως άνδρας βέβαια που είναι, διότι, κατά τη φωτισμένη γνώμη του, οι άνδρες είναι ευαίσθητοι ενώ οι γυναίκες αναίσθ..., συγνώμην όχι αναίσθητες αλλά ορθολογίστριες. Εδώ: http://sinevohia.gr/forum/viewtopic.php?pid=13952#p13952)
Ρωμ. ε΄6-10

Βασιλείου Μάριος

Quote from: ρωμηόςΠιανόμαστε από υπερβολές και δημιουργούμε παρεξηγήσεις.
Θεωρώ πως ορθώς ενήργησε καθ\'όλα ο αγαπητός μου Στρουμφοτεχνικάριος (ανεκτίμητος θησαυρός για το φόρουμ). Ορθώς δημοσιοποιήθηκε το θέμα, διότι απατεωνιά δεν είναι η ανωνυμία αλλά οι διπλο και τριπλο-εγγραφές. Κόντρες μπορούμε να έχουμε και δεν χρειαζόμαστε περισσότερες της μιας εγγραφές. Όσο για το θέμα του \"ban\", μετά την αποκάλυψη της \"απατεωνιάς\", δεν το κρίνω και απαραίτητο πλέον.
Αυτό φτάνει και περισσεύει. ΠΑΡΑΚΑΛΩ να ΜΗΝ συνεχίσουν τα off topic μηνύματα γιατί δημιουργείται ΜΠΑΧΑΛΟ.

ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ OFF TOPIC, ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΦΩ. Ανοίξτε ένα νέο θέμα και συνεχίστε εκεί.
[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]

Iaspis

Quote from: ΑρχαίοςΔεν μου φαίνεται και σόϊ άνθρωπος ο paroikos..
«αγαπά τον πλησίον σου ως σεαυτόν.»

Νομίζω πώς προσωποληψία παρά τώ Κυρίω, δέν υπάρχει γιατί ο Θεός δέ λαμβάνει πρόσωπο,... είναι Πρόσωπο (τρία ομοούσια καί αδιαίρετα). Αυτός πού λαμβάνει πρόσωπο (ένα, κατ\' εικόνα Θεού) είναι ο άνθρωπος, πού οφείλει, μέ αυτό τό πρόσωπο νά λατρέψει τόν Θεό του καί μόνο!

Δηλαδή η Προσωπολατρεία (τρία ομοούσια καί αδιαίρετα) κατευθύνεται πρός τόν Θεό από τόν άνθρωπο πού λαμβάνει  από Εκείνον τό πρόσωπο του (ένα κατ\' εικόνα), σάν ένδειξη ευγνωμοσύνης πρός τό Ζωοδότα Κύριο καί Θεό του!
Όταν λοιπόν κάποιος αλλάζει πρόσωπα, καί μάλιστα εμφανίζεται ταυτόχρονα μέ διαφορετικά πρόσωπα, δείχνει πώς ποιεί είδωλα τού εαυτού του ελαφρά τή καρδία, υποκρίνεται τόν εαυτό του, καί σημαίνει πώς κατευθύνει τήν λατρεία του αλλότρια...πρός ξένα πρόσωπα!
Η προσωπολατρεία καί η πρόσωποληψία, όταν φυσικά πηγαίνουν σέ λάθος κατεύθυνση είναι οι δύο διαφορετικές όψεις τού ιδίου νομίσματος. Τής ειδωλολατρείας! Καί βεβαίως θέλει αγώνα από όλους μας, καθώς ο άνθρωπος έχει ανεμπόδιστη πρόσβαση σέ πολλά είδωλα τήν σήμερον ημέρα, καί υποδύεται όλο καί πιό αναίσθητα ελαφρά τη καρδία τούς ρόλους πού τού «αναθέτει» ο απατεώνας εξαπατώντας τον!

Νά μήν ξεχνάμε πώς η κύρια «δουλειά» τού εχθρού τής ψυχής μας είναι νά αλλάζει πρόσωπα καί προσωπεία, μέ σκοπό νά μάς εξαπατήσει!

Αυτό είναι, νομίζω τό κυρίως θέμα, καί επειδή πιστεύω πώς δέν ήταν παρά ένας πειρασμός πού βρήκε πρός στιγμήν τόπο μέσα στόν αδελφό μας, τού απευθύνω πρόσκληση νά έρθει μέ ένα πρόσωπο ανιδιοτελές στήν παρέα μας, καί άς διαφωνεί όσο θέλει μέ τόν οποιονδήποτε. Θέσε αδελφέ τά θέματα ευθέως, καί άν μπορείς καί καλοπροαίρετα, αδελφικά, γιά νά ωφεληθείς καί εσύ, καί γιά νά ωφελήσεις καί άλλους!

Χριστός Ανέστη!
Τοῦ δὲ πλήθους τῶν πιστευσάντων ἦν ἡ καρδία καὶ ἡ ψυχὴ μία, καὶ οὐδὲ εἷς τι τῶν ὑπαρχόντων αὐτῷ ἔλεγεν ἴδιον εἶναι, ἀλλ᾿ ἦν αὐτοῖς ἅπαντα κοινά. (Πραξ. δ\', 32-33)

petros

Δεν ήθελα να δημιουργήσω αναστάτωση.. Συγγνώμη!
Όπως και να \'χει νομίζω το post  ήταν ξεκάθαρο... Είπα ότι καλά έγινε στη περίπτωση του Αρχαίου ενώ προληπτικά είπα ότι χρειάζεται διάκριση στις περισσότερες φορές. Π.χ αυτό που θυμήθηκε η Ξένια. Δεν πιστεύω ότι ήταν σωστό να ξέρουμε ότι η Ξένια έμπαινε στο forum ενώ αυτή για τους δικούς της λόγους δεν ήθελε να κάνει Login. Δειλία φαντάζομαι είναι η σωστή λέξη κ. Σταύρο απλά προτίμησα να το πω ως ντροπή \"διακριτικά\" για να ξεγελάσω τον εαυτό μου. Φάντάζομαι όποιος τα \'χει όλα ξεκαθαρισμένα μέσα του δεν τον νοιάζει να γράφει πάντα ενυπόγραφα... Απλά κάποιοι από μας δυστυχώς δεν είμαστε πνευματικά τόσο υγιής... :) Όσο για τους κολλοσούς του διαδικτύου στο αρχικό μου post τελείωνω λέγοντας ότι \"ξέφυγα λίγο\". Απλά τέτοιες τακτικές για όλους χωρίς να έχουμε ένδειξη \"εγκλήματος\" αυτό μου θύμισαν... Ίσως άστοχα... :) Όπως και να ΄χει συγνώμη για την αναστάτωση!

Υ.σ. Κάτι ήξερε ο Iaspis που είπε πως καλύτερα μιλώ όταν σιωπώ! :P