News:

Η Συνευωχία ξανά στο Διαδίκτυο

Main Menu

Η ΑΟΡΑΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

Started by GALIS, 14 June, 2015, 01:10:27 PM

Previous topic - Next topic

GALIS



Το ανωτερω  αποσπασμα  ειναι  απο  την  εισαγωγη  του  ιθ  κεφαλαιου  της  αποκαλυψης  απο  τη καινη  διαθηκη  μετα  συντομου  ερμηνειας   του  αειμνηστου  καθηγητου  Παναγιωτου  Τρεμπελα  του  ΣΩΤΗΡΑ.

Ειναι  πραγματικα  αποριας  αξιο  πως   ο  κορυφαιος  αυτος  καθηγητης  του  εικοστου  αιωνα   μπορεσε  να  δωσει  τη  συγκεκριμενη   ερμηνεια   η οποια  ας  σημειωθει  οτι   οχι   απλως  δεν  υπαρχει  σε  κανενα  πατερα  της  εκκλησιας  αλλα  αντιθετα  εχει  πολεμηθει   παρα  πολυ   στο  παρελθον  απο   πολλους  θεολογους. Ειναι  μια  απορια  πολυ  δυσκολη   στην  απαντηση   της   καθως   κανεις  ισως  δεν  γνωριζει   τα  ελατηρια   της  τολμηρης  αυτης  ερμηνειας ,  ιδιαιτερα  στην  εποχη  του. Προσωπικη  αποψη  του  γραφοντος  ειναι    οτι   αυτη  η  ερμηνεια    μπορει   να  ανηκει   μονο  σε  παρα  πολυ   βαθυ  γνωστη  της  αγιας   γραφης   αλλα    και    σε  προσευχομενο  χριστιανο    με  παρα  πολλες  πνευματικες  προυποθεσεις ,  χωρις  να  αποκλειεται   οικονομια  του  Θεου    η    Θειος  φωτισμος .  Μαλιστα  οφειλουμε  να  πουμε  οτι  η  συγκεκριμενη  ερμηνεια   δεν   την  εκανε  σε  μια  απλη   θεολογικη  του  μελετη   αλλα   στην  ιδια  την    καινη  διαθηκη  μετα  συντομου  ερμηνειας    η  οποια  εμελε  να  κυκλοφορησει  απο  το  1951  σε  πολλες  χιλιαδες  αντιτυπα   με  την  εγκριση    του οικουμενικου   και  των  υπολοιπων  πατριαρχειων . Μαλλον    η  συγκεκριμενη  καινη  διαθηκη   ειναι  αυτη  που  εχει  κυκλοφορησει   και  σε   πολυ  περισσοτερες  χιλιαδες  αντιτυπα    απο  οποιαδηποτε  αλλη  καινη  διαθηκη  στην  Ελλαδα. Επισης  η  συγκεκριμενη  ερμηνεια  υπαρχει   και   στη  δογματικη  του   προειρημενου  καθηγητου   στο  Γ  τομο  οπου αναλυεται   ακομα  περισσοτερο

Αξιζει  να  δουμε  λοιπον   αν  η  ανωτερω  αποψη  εχει   ερεισματα  στην  αγια  γραφη   αλλα  και  στους  συγχρονους  αγιους  αλλα  και  προορατικους  γεροντες.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

Θα  προσπαθησουμε   αρχικα  να  προσεγγισουμε  το  ολο  θεμα  της  αορατης  παρουσιας  η  Θειας  επεμβασης   μεσα  απο  λογια  του  γεροντα  Παισιου





QuoteΓέροντα, σ' αυτά τα δύσκολα χρόνια θα επέμβη ο Χριστός;
Ναι. Εδώ βλέπεις, σε έναν αδικημένο που έχει καλή διάθεση, επειδή δικαιούται την θεία βοήθεια, παρουσιάζονται πολλές φορές οι Αγιοι, η Παναγία, ο Χριστός, για να τον σώσουν πόσο μάλλον τώρα που θα βρίσκεται σε τόσο δύσκολη κατάσταση ο καημένος ο κόσμος. Τώρα μια μπόρα θα είναι, μια μικρή κατοχή του αντίχριστου σατανά. Θα φαει μετά μια σφαλιάρα από τον Χριστό, θα συγκλονισθούν όλα τα έθνη και θα έρθει η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια. Αυτήν την φορά θα δώση ο Χριστός μια ευκαιρία, για να σωθή το πλάσμα Του, θα αφήση το πλάσμα του ο Χριστός; Θα παρουσιασθή στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώση από τα χέρια του Αντίχριστου. Θα επιστρέψουν στο Χριστό και θα έρθη μια πνευματική γαλήνη σε όλην την οικουμένη για πολλά χρόνια. Μερικοί συνδυάζουν με αυτήν την επέμβαση του Χριστού την Δευτέρα Παρουσία. Εγώ δεν μπορώ να το πω. Ο λογισμός μου λεει ότι δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθει ως Κριτής, αλλά μια επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη. Θα επέμβη ο Χριστός, θα δώση μια σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα, θα πατάξη όλο το κακό και θα το βγάλη σε καλό τελικά. Θα γεμίσουν οι δρόμοι προσκυνητάρια. Εξω τα λεωφορεία θα έχουν εικόνες. Θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι. Θα σε τραβάν, για να τους πεις για το Χριστό! Ετσι θα κηρυχθή το Ευαγγέλιο σε ολόκληρη την οικουμένη και τότε ο Χριστός θα έρθη ως Κριτής να κρίνη τον κόσμο. Αλλο Κρίση, άλλο μια επέμβαση του Χριστού, για να βοηθήση το πλάσμα Του.
(Από το βιβλίο "Πνευματική Αφύπνιση", Γέροντος Παίσίου Αγιορείτου, έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος- Σουρώτη Θεσσαλονίκης)
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

Παραθετουμε  επι  του  θεματος   δυο  πολυ  ενδιαφερουσες  ομιλιες  του  πατερα  Αρσενιου  Κατερελου   ο  οποιος  στην  ουσια  μεταφερει   την  αποψη  του γεροντα  Παισιου  ως  αυτηκουος  μαρτυρας  αυτου    την  οποια  την  ακουσε  μαλιστα  πολλες  φορες  και  ενωπιων  πολλων  πατερων


QuoteΑπο το 33 λεπτο και μετα

Κάποια χαρακτηριστικά ἰδιώματα τοῦ Ἀντιχρίστου. Ἀρχ. Ἀρσένιος Κατερέλος
http://www.ianos.net/ftp/Hgoumenos_Arsenios_Katerelos/28_p.arsenios_xaraktiristika_idiomata_tou_Antixristou.mp3



Σε μια αλλη ομιλια του http://hristoifantos.blogspot.gr/2014/0 ... _5317.html για τη Κυριακη της ορθοδοξιας, στο  Χριστουφαντος   blog, λεει τα ακολουθα, απο το 25 εως το 28 λεπτο



QuoteΓι αυτό αγαπητοι μου αδελφοι, να μην ανησυχουμε καθολου για την εποχη μας, που είναι μια εποχη προ-αντιχριστου, και ποιος ξερει τι εχουν ακομη να δουν τα ματια μας. Ισως ένα λογισμο λεμε, ο Θεος επιφυλασσει σε αυτή την εποχη που είναι αγνωστο ποσο θα δειαρκεσει να δειξει πιο θαυμαστα γεγονοτα, όχι απλως με την εννοια των θαυματων βεβαια, αυτό μονο ο Θεος το ξερει, αλλα με τι θαυμαστο τροπο είναι ικανος ο Θεος, όταν θα φθασουμε στο πατο, γιατι πατος πατου διαφερει εν αθλιοτητι, πως ο Θεος χωρις να δεσμευσει την ελευθερια του ανθρωπου και με ενα ανθρωπο που λεει ο λογος μπορει, μπορει, να σωσει την ορθοδοξη εκκλησια, το οποιο βεβαια πραγμα και θα γινει αυτό θα εξαπλωθει η ορθοδοξια, γιατι ο Θεος εχει ένα λευκο απαθη εγωισμο, στα περατα της οικουμενης και δεν ομιλουμε για την ημερα της δευτερας παρουσιας ετσι . Ομιλουμε για την εποχη ευθις μετα τον αντιχριστο αγαπητοι μου αδελφοι όταν ο Χριστος με τροπο που ξερει θα τον εξαφανισει και ολους αυτους που πολεμουν την ορθοδοξη εκκλησια ειτε από μεσα παρουσιαζομενοι ως ορθοδοξοι και είναι οργανα του σκοτους, ειτε απ εξω, οσο και αν χαιρονται οσο και αν είναι σιγουροι ότι θα κερδισουν το παιχνιδι εκει που θα είναι σιγουροι, πιο σιγουροι και από σιγουροι, τοτε θα το χασουν γιατι ετσι αρεσκετε ο Θεος, αυτό διδασκομαστε από την ιστορια και αν το διδασκομαστε από την προ ημων ιστορια που δεν ειχε εμφανιστει ο αντιχριστος, η λογικη λεει ότι όταν θα εμφανιστει ο αντιχριστος θα γινουν οντως πιο καταπληκτικα πραγματα και ο Θεος θα δειξει μεγαλυτερη όχι σοφια , η σοφια που εχει ο Θεος είναι ........, θα βρει πιο απιθανες λυσεις να το πουμε ετσι για να σωσει και να επεκταθει η ορθοδοξη ημων εκκλησια για αυτό καθολου να μην ανησυχουμε για την τυχη της εκκλησιας αλλα μονο για την τυχη του ευατου μας. Ευχομαι ολοι μας να ασπαστουμε το ορθοδοξο φρονημα και να δειξουμε εργα ορθοπραξιας και αυτή η ορθοπραξια μας να μας εισαγει εις τη βασιλεια των ουρανων. Γενοιτο.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

Θα  συνεχισουμε  με  ενα   χωριο  στο  οποιο  η θεολογικη  σκεψη   δεν εχει  δωσει  την  δεουσα  προσοχη. Παραθατουμε  μια  ορθοδοξωτατη  και  πολυ   εντυπωσιακη  ερμηνεια  του  αειμνηστου  καθηγητου  Παναγιωτου  Τρεμπελα. Στη  πραγματικοτητα  εκφραζει   το  αυτονοητο   που  δεν τολμησαν  αλλοι. Και  αυτο  δειχνει   το  φωτισμο  με  τον  οποιο  εγραφε  ο  μεγαλος  αυτος  θεολογος.

Σε  πρωτο  χρονο  παραθετω  το  χωριο   και     την  ερμηνεια  απο  το  υπομνημα  του  ανωτερω  καθηγητου. Σε   δευτερο  χρονο   θα  παραθεσω   και  σχολια  πανω  σε  αυτα  . Επι  της ουσιας  γινεται  φανερο  οτι  υπηρχε  ενα  τεραστιο   κεκρυμενο  εσχατολογικο     μυστηριο   το  οποιο    επετρεψε  ο  Θεος  να  ξεκινησει  να  αποκαλυπτεται  απο   τον  μεγαλο  αυτο  θεολογο.


καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

staboz

Μπράβο, ἀγαπητέ, Galis!
Χαίρομαι ἰδιαίτερα ποὺ ἕνα τόσο σημαντικὸ θέμα τὸ συνέλαβες καὶ τὸ τοποθέτησες σωστά.
Κάτι ποὺ δυστυχῶς οἱ περισσότεροι ὄχι μόνο τὸ ἑρμηνεύουν λάθος ἀλλὰ καὶ πολεμοῦν μὲ μανία αὐτὴ τὴ σωστὴ τοποθέτηση.
Καὶ μόνο ὅταν τοὺς ἀναφέρει κανεὶς τὰ λόγια τοῦ ὁσίου Παϊσίου, μαζεύουν λίγο τὴ γλώσσα τους.
Πραγματικὰ ὁ Τρεμπέλας - μὲ θεῖο φωτισμό, πιστεύω καὶ ἐγώ - ἔδωσε τὴ σωστότερη ἑρμηνεία. Καὶ μάλιστα σὲ ἐποχὴ ποὺ κανεὶς ἄλλος δὲν εἶχε συλλάβει ἔτσι τὸ θέμα.

Σοῦ σημειώνω ὅμως καὶ τὸ ἑξῆς: Ὁ σπουδαῖος θεολόγος ἑρευνητὴς τῆς Γραφῆς ἀείμνηστος Νικόλαος Σωτηρόπουλος ἐνῶ στὸ ΑΝΤΙΧΙΛΙΑΣΤΙΚΟΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ εἶχε διατυπώσει τὴν ἀντίθετη ἄποψη, ὅταν συνέγραψε τοὺς τόμους ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ, διόρθωσε τὴν προηγούμενη θέση του. Μάλιστα παρέθεσε καὶ ἕνα ἐπιχείρημα ἰσχυρότατο γιὰ τὴ σωστὴ αὐτὴ θέση. Ἔγραψε ὅτι ἡ ἰδέα τοῦ τέλους τοῦ Ἀντιχρίστου μὲ τὴ Δευτέρα Παρουσία τοῦ Χριστοῦ προσκρούει στὸ δόγμα τῆς Ἐκκλησίας ὅτι ὁ χρόνος τῆς Δευτέρας Παρουσίας εἶναι ἄγνωστος. Σὲ περίπτωση ποὺ δεχθοῦμε ὅτι τὸ τέλος τοῦ Ἀντιχρίστου συμπίπτει μὲ τὴ Δευτέρα Παρουσία, τότε ὁ χρόνος τῆς Δευτέρας Παρουσίας γίνεται προβλέψιμος μὲ ἀπόλυτη ἀκρίβεια, ἀφοῦ γνωρίζουμε ὅτι ἡ ἐξουσία τοῦ Ἀντιχρίστου θὰ διαρκέσει 3,5 χρόνια (42 μῆνες, 1260 ἡμέρες), ὅπως ἐπακριβῶς ἔχει προφητευθεῖ στὴν Ἁγία Γραφή.

Εἶχα πολὺ καιρὸ νὰ γράψω στὴ Συνευωχία λόγῳ πιεστικοῦ προγράμματος. Ἀλλὰ μὲ χαροποίησε ἰδιαίτερα αὐτὴ ἡ παράθεσή σου καὶ ἔσπασα τὴ σιωπή μου...
Μὲ πρώτη εὐκαιρία θὰ δῶ καὶ τὶς ἄλλες παραθέσεις σου...
Ρωμ. ε΄6-10

GALIS

Kαθηστερησα  να  απαντησω  λογω  πολλων  υποχρεωσεων.

Ως   προς  το   θεμα  μας,  επι  της  ουσιας  γραφω   την  επικρατουσα   αποψη,  οχι  της    πλειοψηφιας,  αλλα   των  κορυφαιων  συγχρονων   αγιων  και  γεροντων    της  εκκλησιας  μας. Σχεδον  ολοι   ειχαν  την  ιδια  αποψη. Αναφερομαι  στους   αγιο  Παισιο,  Σιμωνα  Αρβανιτη, Αυγουστινο  Καντιωτη, Παναγιωτη  Τρεμπελα, Δημητριο  Παναγοπουλο, Νικολαο  Σωτηροπουλο   κ.α.

Η  γνωμη  μου  ειναι   οτι  αγιογραφικα   δεν  μπορει  να  υποστηριχθει  η  αποψη   οτι   το  τελος  του  αντι   σχετιζεται  με  τη  συντελεια. Μαλιστα  συμβαινει  ακριβως  το  αντιθετο. Με  τη  βοηθεια  του  Θεου    θα  προσπαθησουμε να  κανουμε  στη  συνεχεια  μια   το  κατα  δυναμιν  προσεγγιση.

Ως   προς  το  γεγονος  οτι  πολλοι   το  θεμα  το   εχουν συλλαβει  λαθος  δεν  ειναι   κατι ανησυχιτικο . Ειναι  ανθρωπινο,   καθως  ο  Θεος  για  λογους  που  Αυτος  γνωριζει  επετρεψε  να  επικρατησει   η  παλαια  αποψη. Ανυσηχητικο  ομως  ειναι  το  φαινομενο  οπου   καποιοι  υπερορθοδοξοι   εντελως   επιπολαια   φανατιζονται   και   προσβαλουν  ως  αιρετικους   οσους  εχουν  τη  παρουσα  αποψη. Θυμωνουν ,  χανουν  τη  ψυχραιμια  τους, προσβαλλουν,  ασχημονουν.......Αυτα  ειναι  φαινομενα   θρησκευτικου ζηλωτισμου  τα  οποια  δεν  εχουν  καμια  σχεση με  την  υγιη  πνευματικοτητα.  Αντιθετα   σχετιζονται   με  ασχημα   εσωτερικα  βιωματα   και  καταστασεις. Οσοι   τα  εχουν  αυτα  καλο  ειναι  να  τα  προσεξουν  και  να  προβληματιστουν.  Περι   αυτου   του  θεματος   αν  χρειαστει   θα  αναφερω   ανωνυμα  παραδειγματα    ωστε   να  γινει   κατανοητη   η  επικινδυνη  κατασταση   του  ζηλωτισμου  η  οποια  εχει   ασχημες  συνεπειες.


Επισης   παραθετω    το αποσπασμα  απο  το  εργο     του  αειμνηστου  Σωτηροπουλου    ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ  οπου  σαφως   και  κατηγορηματικα   τονιζει  οτι  η  συντελεια  δεν  σχετιζεται  με  το  τελος  του  αντιχριστου









καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

Και  εδω   μπορουμε  να  ακουσουμε  τη  φωνη  του  ιδιου  του  Σωτηροπουλου  ο  οποιος  ρητα  αναφερει   οτι  αλλαξε   γνωμη  περι  του θεματος  αυτου. Αρχικα, ειχε  τη  αρχαια  πατερικη  αποψη,  την  οποια  ομως  εγκατελειψε ( πριν  το  1990 )  και   σαφεστατα  υποστηριξε   το  αιφνιδιο   της  β  παρουσιας   και   τη  μη  συσχετιση  αυτης    με  τα  γεγονοτα  του  αντιχριστου.


Απο  το 0:14:14  εως   το  0:16:30

http://www.pantokrator.info/gr/logos/sotiropoulos/338_antixristos-antixristoi-xrisma.mp3



Επισης   απο το 0:57:00 εως 1:01:00 η πολυ εντυπωσιακη επιχειρηματολογια του Σωτηροπουλου.

https://www.youtube.com/watch?v=RNHqm5lj-K4


καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

Aγαπητε  αδελφε  staboz, 
ειχα  σκοπο   να  ξεκινησω   με  σχολια   στο  πολυ  σημαντικο  χωριο   που  προανεφερα,  αλλα   η  αναφορα  μου  στο  τελευταιο  video  του    Σωτηροπουλου  (Ρωμαιους  ια  26-27) με  υποχρεωνει   να  κανω  μια  μικρη  παρενθεση. Και   υποχρεωνομαι  να  κανω  αυτη  τη  παρενθεση   διοτι   δυστυχως  υπαρχουν    και  οι  υπερορθοδοξοι   οι   οποιοι   προβαινουν  σε  ασχημιες.

Ετσι  το  χωριο  που  επικαλεστηκε  ο  αειμνηστος  Σωτηροπουλος   το  παραθετω  ερμηνευμενο  απο  .....Εβραιους   Χριστιανους. Το  ερμηνευει  Εβραιος  που εχει  ασπαστει  το Χριστιανισμο. Ειλικρινα  δεν  γνωριζω   σε  ποια  ομολογια  αυτη  τη  στιγμη  βρισκεται,  αλλα  γνωριζω  οτι  o  Θεος,   ολους  τους  καλοπροαιρετους  Εβραιους  θα  τους  οδηγησει  στην  ορθοδοξη  εκκλησια  μας. Ας   προσεξουμε   λοιπον  το  ζηλο ,  την  ακριβεια   και  σαφηνεια  των  νοηματων, αλλα  και  το  θεολογικο  βαθος  της  αναλυσης   που  κανει   ενας  Εβραιος  σε  κειμενο  της  καινης  διαθηκης. Ποιος  αλλος  στην  Ελλαδα  εχει αναλυσει   με  αυτο  το  τροπο   το  επιμαχο  χωριο ; Ας  ταπεινωθουμε  ολοι μας  λοιπον  και  ιδιαιτερα  οι  υπερορθοξοι  ζηλωτες . Εχουμε  πολλα  ακομα  να  μαθουμε.

https://vimeo.com/19233211

Εδω  πληρη   συλλογη  των  video  https://loveisrael.org/video-archive.html     . Προκειται   για  την  ιστοσελιδα  Love israel  https://loveisrael.org/
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

Πριν  μπουμε  στο  κυριως  θεμα   καλο  ειναι  για  οποιον  επιθυμει     να  διαβασει   απο  το  Γ  τομο  της  Δογματικης  του  Τρεμπελα   τα  ακολουθα

Στις  σελιδες         431-452  τα  ακολουθα  κεφαλαια:

Οι   εσχατοι   καιροι   και  η  δευτερα  παρουσια



1)Οι  αρνουμενοι   τη  συντελεια  του κοσμου  και  το  ασυστατο  των  ισχυρισμων  αυτου.   σελιδα  432

2)Το  περι  της  συντελειας  δογμα  κατα  την  αγια  γραφη   σελιδα  434

3)Το  περι συντελειας  δογμα  κατα τη  Παραδοση    σελιδα  440

4) Ολως  αγνωστος   ο  χρονος  της  β  παρουσιας   σελιδα  441

5)  Τα  προηγησομενα της  β  παρουσιας  σελιδα  444

6) Η  χιλιετη  βασιλεια  κατ   αληθη  εκδοχη   σελιδα  448



http://www.scribd.com/doc/192101769/%CE%94%CE%9F%CE%93%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%A4%CE%A1%CE%95%CE%9C%CE%A0%CE%95%CE%9B%CE%91-%CF%84-3#scribd

Ως  αρχη  παραθετω   τη  σελιδα  437  με  τις  πολυ  ενδιαφερουσες αποψεις  στη  παραγραφο  6

καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

Όμως, θα έρθει μια καλύτερη εποχή, κατά την οποία οι άνθρωποι θα αγαπιούνται περισσότερο με το πνεύμα και την αλήθεια, και λόγω του πνεύματος και της αλήθειας, και θα έχουν αληθινή αγάπη τόση όση είναι σήμερα η ψευδής αγάπη.

Θα έρθει εποχή κατά την οποία ο φίλος για τον φίλο θα είναι ιερέας και εξομολόγος, και όχι συνεργάτης στην συγκέντρωση πλούτου και την απόλαυση αυτού του κόσμου.


Θα έρθει εποχή κατά την οποία ο φίλος θα είναι για τον φίλο παρηγορητής και γιατρός, και όχι αποπλανητής και εξολοθρευτής της ψυχής.

Όταν έρθει αυτή η εποχή, τότε θα αρχίσει η αγάπη ανάμεσα στους ανθρώπους. Μα όσο μακριά και αν είναι αυτή η εποχή, βρίσκεται καθ΄οδόν και θα έρθει.


Η αγάπη με την οποία σήμερα οι άνθρωποι αγαπιούνται οδηγεί στην αυτοκτονία. Αλλά όταν έρθει εκείνη η εποχή θα φέρει μαζί της και την αγάπη η οποία θα καθοδηγεί προς τη ζωή.

Ακόμα δεν ήρθε η εποχή της αγάπης προς τους εχθρούς, αφού ακόμα δεν πληρούμε την εντολή για την αγάπη προς τους φίλους.


Αλλά θα εκπληρωθεί και η μια και η άλλη εντολή, γιατί δεν προέρχονται από τον άνθρωπο αλλά από τον Θεό. Και η θεϊκή εντολή δεν μπορεί να μείνει ανεκπλήρωτη. Δεν μπορώ, εγώ, αδελφοί μου, να σας παρακινήσω με τους αδύναμους λόγους μου, ώστε να εκπληρώσετε τις θεϊκές εντολές περί αγάπης. Όμως, θα σας κινήσει σε αυτό ο Θεός, ο οποίος κινεί τους ήλιους. Δεν μπορώ να σας δώσω ούτε τη δύναμη για τη γνώση ούτε τη δύναμη για το σεβασμό ούτε τη δύναμη για τη θυσία. Αυτή η δύναμη θα σας τη δώσει Εκείνος που έχει την παντοδυναμίας στα χέρια Του και που κινεί τα σύννεφα με τις σκέψεις. Ο λόγος περί Θεού θα καταστεφόταν αν εξαρτιόταν από τους λόγους μου και από τις δικές σας συνήθειες. Αλλά ο λόγος περί Θεού, ανεξάρτητα απ΄ όλους εμάς θα πετύχει και θα νικήσει. Εκείνος του οποίου τα χρόνια δεν έχουν αριθμό και η οντότητά του δεν έχει τέλος δεν μπορεί να αφήσει το επίγειο σπίτι του στις διαθέσεις μας, στα αδύναμα δημιουργήματά του, των οποίων η αρχή και το τέλος σχεδόν συναντιούνται σ΄ένα σημείο και των οποίων η οντότητα είναι μια κουκκίδα. Δεν είναι ο άνθρωπος αλλά ο Θεός φερέγγυος και πιστός εγγυητής της βασιλείας της αγάπης στη γη. Ο Θεός μας είναι εγγυητής ότι ο ήλιος δε θα σβήσει πριν να δει τα τέκνα Του επί της γης να μοιάζουν στον επουράνιο Πατέρα τους. Κοίτα, σε λίγο καιρό θα σβήσει για μας ο ήλιος: Σκεπασμένοι από το μαύρο πέπλο του θανάτου, θα μείνουμε κρυμμένοι από τον ήλιο. Αλλά γιατί να μη μας δει ο ήλιος, όσο ζούμε, σαν τέκνα που μοιάζουν στον επουράνιο Πατέρα τους; Ας υποσχεθούμε ότι θα δώσουμε τέτοια ευχαρίστηση στον ήλιο και πόσο μεγαλύτερη ευχαρίστηση σ΄εμάς και τους φίλους μας! Ας είναι αρωγός μας σ΄αυτό ο επουράνιος Πατέρας μας, και τώρα και στους αιώνες.

Απόσπασμα από το βιβλίο
"Αργά βαδίζει ο Χριστός"
του Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς

http://www.xfd.gr/%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1/%CF%80%CE%BD%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B6%CF%89%CE%AE/%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%83%CE%B1%CF%82
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS




Η πιστη στη νικη του καλου αποτελει βασικη δημιουργικη ωθηση για τη ψυχη.

Ας ειναι ευλογημενος αυτος που πιστευωντας στο Θεο πιστευει στη νικη του καλου στο κοσμο. Ο κοσμος αυτος θα συνεχιζει να επιβιωνει χωρις να καταστραφει για πολυ ακομα . Αυτος ο κοσμος θα τελειωσει με την νικη του καλου . Αμην.


Απο το βιβλιο Ομιλιες Β του αγιου Νικολαου Βελιμιροβιτς, Εκδοσεις <<Ορθοδοξη Κυψελη>>
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

Κουνουσε στεναχωρημενος το κεφαλι ο γεροντας και ειπε :

Αν τα πράγματα δεν μοιράζονται με το ευαγγέλιο θα μοιραστούν με το μαχαίρι ....Βέβαια ο καλός Θεός θα φέρει πάλι μετά το ευαγγέλιο

Αγιος Παισιος,

απο το βιβλιο
<<Ο πατηρ Παισιος μου ειπε >> σελιδα 162



καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS



Υπάρχει ένα ερώτημα που απευθύνει ο Ευγένιος (κατόπιν π. Σεραφείμ Ρόουζ) στον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς:

«Το Ευαγγέλιο του Χριστού έχει κηρυχθεί σχεδόν σε όλους τους λαούς στον κόσμο αυτό. Μήπως αυτό σημαίνει ότι έχει φτάσει το τέλος του κόσμου, όπως λένε οι Γραφές;»

«Όχι»
απάντησε ο αρχιεπίσκοπος.

«Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου...Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία»
π. Σεραφείμ Ρόουζ, η ζωή και τα έργα του τ. Α΄, σελ.516, εκδ. Μυριόβιβλος
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS


Παντως ειτε το θελουν οι ανθρωποι ειτε δεν το θελουν, θα ρθη καιρος που ολοι θα πιστεψουν, γιατι θα φθασουν σε αδιεξοδο και θα επεμβει ο Χριστος.



Απο το βιβλιο 

ΓΕΡΟΝΤΟΣ  ΠΑΪΣΙΟΥ  ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ   ΛΟΓΟΙ    Β'    ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ    σελιδα 280
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

Αν και ο τιτλος του video ειναι υπερβολικος (διοτι ποτε δεν θα πιστεψουν ολοι οι ανθρωποι του πλανητη ) μπορουμε να ακουσουμε τα λογια του αγιου Παισιου οπως ακριβως μας τα μεταφερει ο μητροπολιτης Μορφου στον οποιο ειπωθηκαν.

Οπως ακουμε και στο αποσπασμα θα πιστεψει πολυς κοσμος.Οχι ολος.

Απο το 3:30 και μετα

Μητρ.Νεόφυτος-Κάποτε θα πιστέψουν όλοι

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tSFNaVrYFJY


μεσήλικας =   Επίθ.   που είναι πενήντα ως εξήντα χρόνων περίπου


Ο μητροπολιτης Μορφου ειναι τωρα 54 ετων
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

Παραθετω  καποια  χωρια  που  παραπεμπουν  σε  επι   γης  παρουσια  του  Θεου.


QuoteΗσ. 4,2              Τῇ δὲ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ ἐπιλάμψει ὁ Θεὸς ἐν βουλῇ μετὰ δόξης ἐπὶ τῆς γῆς τοῦ ὑψῶσαι καὶ δοξάσαι τὸ καταλειφθὲν τοῦ Ἰσραήλ·
Ησ. 4,2                      Μετά τας συμφοράς όμως αυτάς και κατά την εποχήν εκείνην του Μεσσίου θα λάμψη από τον ουρανόν επάνω εις την γην ο θεός με σοφίαν και δόξαν, δια να υψώση και δοξάση τους απομείναντας πιστούς εις αυτόν Ισραηλιτας.
Ησ. 4,3              καὶ ἔσται τὸ ὑπολειφθὲν ἐν Σιών, καὶ τὸ καταλειφθὲν ἐν Ἱερουσαλὴμ ἅγιοι κληθήσονται, πάντες οἱ γραφέντες εἰς ζωὴν ἐν Ἱερουσαλήμ·
Ησ. 4,3                      Και τότε οι απομείναντες στο όρος Σιών και οι απολειφθέντες εις την Ιερουσαλήμ Ιουδαίοι θα ονομασθούν άγιοι, όλοι όσοι έχουν γραφή στο βιβλίον της ζωής εν Ιερουσαλήμ.
Ησ. 4,4              ὅτι ἐκπλυνεῖ Κύριος τὸν ῥύπον τῶν υἱῶν καὶ τῶν θυγατέρων Σιὼν καὶ τὸ αἷμα ἐκκαθαριεῖ ἐκ μέσου αὐτῶν ἐν πνεύματι κρίσεως καὶ πνεύματι καύσεως.
Ησ. 4,4                      Διότι τότε θα ξεπλύνη εντελώς ο Κυριος τον ηθικόν ρύπον από τους υιούς και τας θυγατέρας της Ιερουσαλήμ και θα καθαρίση το αθώον αίμα, που εχύθη μεταξύ αυτών με καταδικαστικήν κρίσιν, με φλόγα πυρκαϊάς.


QuoteΗσ. 4,5              καὶ ἥξει, καὶ ἔσται πᾶς τόπος τοὺς ὄρους Σιὼν καὶ πάντα τὰ περικύκλῳ αὐτῆς σκιάσει νεφέλη ἡμέρας καὶ ὡς καπνοῦ καὶ ὡς φωτὸς πυρὸς καιομένου νυκτός, καὶ πάσῃ τῇ δόξῃ σκεπασθήσεται·
Ησ. 4,5                      Θα έλθη ο Κυριος, και τότε ολόκληρος ο τόπος του όρους της Σιών και όλα τα γύρω από την πόλιν Ιερουσαλήμ, θα σκιάζωνται από δροσεράν νεφέλην κατά το διάστημα της ημέρας, κατά δε την νύκτα θα φωτίζωνται ωσάν από φως πυρκαϊάς, που θα αντιφεγγίζεται από τον αναβαίνοντα καπνόν. Ολος αυτός ο τόπος θα σκεπασθή από την μεγαλειώδη δόξαν του Κυρίου.


QuoteΗσ. 59,19          καὶ φοβηθήσονται οἱ ἀπὸ δυσμῶν τὸ ὄνομα Κυρίου καὶ οἱ ἀπ᾿ ἀνατολῶν ἡλίου τὸ ὄνομα τὸ ἔνδοξον· ἥξει γὰρ ὡς ποταμὸς βίαιος ἡ ὀργὴ παρὰ Κυρίου, ἥξει μετὰ θυμοῦ.
Ησ. 59,19                  Ετσι δε θα φοβηθούν το όνομα του Κυρίου οι εχθροί του, που ευρίσκονται προς δυσμάς, όπως επίσης και εκείνοι που ευρίσκονται προς ανατολάς, θα φοβηθούν τυ ένδοξον Ονομα του. Διύτι η οργή του Κυρίου θα επέλθη εναντίον των ως ορμητικός μεγάλος ποταμός· θα έλθη ο Κυριος με θυμόν εναντίον των.
Ησ. 59,20          καὶ ἥξει ἕνεκεν Σιὼν ὁ ῥυόμενος καὶ ἀποστρέψει ἀσεβείας ἀπὸ Ἰακώβ.
Ησ. 59,20                 Αλλα θα έλθη ως λυτρωτής ο Θεός, χάριν της Σιών, και θα εξαλείψη τας αμαρτίας των απογόνων του Ιακώβ.
Ησ. 59,21          καὶ αὕτη αὐτοῖς ἡ παρ᾿ ἐμοῦ διαθήκη, εἶπε Κύριος· τὸ πνεῦμα τὸ ἐμόν, ὅ ἐστιν ἐπὶ σοί, καὶ τὰ ῥήματα, ἃ ἔδωκα εἰς τὸ στόμα σου, οὐ μὴ ἐκλίπῃ ἐκ τοῦ στόματός σου καὶ ἐκ τοῦ στόματος τοῦ σπέρματός σου· εἶπε γὰρ Κύριος, ἀπὸ τοῦ νῦν καὶ εἰς τὸν αἰῶνα.
Ησ. 59,21                  Και αυτή θα είναι η νέα παρ' εμού διαθήκη προς αυτούς, είπεν ο Κυριος. Το ιδικόν μου πνεύμα, το οποίον θα είναι επάνω εις σέ, τον λυτρωμένον ισραηλιτικόν λαόν, και οι λόγοι, τους οποίους εγώ θα δώσω στο στόμα σου, δεν θα λείψουν ποτέ από τα χείλη σου και από το στόμα των απογόνων σου, από τώρα και στον αιώνα, διότι αυτό είπεν ο Κυριος.



QuoteΙεζ. 39,27 ἐν τῷ ἀποστρέψαι με αὐτοὺς ἐκ τῶν ἐθνῶν καὶ συναγαγεῖν με αὐτοὺς ἐκ τῶν χωρῶν τῶν ἐθνῶν καὶ ἁγιασθήσομαι ἐν αὐτοῖς ἐνώπιον τῶν ἐθνῶν,
Ιεζ. 39,27 όταν εγώ θα επαναφέρω αυτούς από τα έθνη, όπου υπήρξαν αιχμάλωτοι, και θα τους συγκεντρώσω από τας διαφόρους ειδωλολατρικάς χώρας και θα καταστήσω γνωστήν την αγιότητά μου δια μέσω αυτών ενώπιον όλων των εθνών.
Ιεζ. 39,28 καὶ γνώσονται ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος ὁ Θεὸς αὐτῶν ἐν τῷ ἐπιφανῆναί με αὐτοῖς ἐν τοῖς ἔθνεσι.
Ιεζ. 39,28 Και θα μάθουν τα έθνη τότε, ότι εγώ είμαι Κυριος ο Θεός των Ισραηλιτών, όταν θα φανώ ενώπιον των εθνών ως λυτρωτής εκείνων.
Ιεζ. 39,29 καὶ οὐκ ἀποστρέψω οὐκέτι τὸ πρόσωπόν μου ἀπ᾿ αὐτῶν, ἀνθ᾿ οὗ ἐξέχεα τὸν θυμόν μου ἐπὶ τὸν οἶκον Ἰσραήλ, λέγει Κύριος Κύριος.
Ιεζ. 39,29 Και δεν θα αποστρέψω πλέον το πρόσωπόν μου από αυτούς, διότι ήδη έχω εκδηλώσει τον θυμόν μου εναντίον των Ισραηλιτών", λέγει ο Κυριος Κυριος.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Μάξιμος

Quote from: GALIS on 11 September, 2015, 10:08:15 PM



Η πιστη στη νικη του καλου αποτελει βασικη δημιουργικη ωθηση για τη ψυχη.

Ας ειναι ευλογημενος αυτος που πιστευωντας στο Θεο πιστευει στη νικη του καλου στο κοσμο. Ο κοσμος αυτος θα συνεχιζει να επιβιωνει χωρις να καταστραφει για πολυ ακομα . Αυτος ο κοσμος θα τελειωσει με την νικη του καλου . Αμην.


Απο το βιβλιο Ομιλιες Β του αγιου Νικολαου Βελιμιροβιτς, Εκδοσεις <<Ορθοδοξη Κυψελη>>
Ἔχει μιλήσει ὁ ἅγιος Νικόλαος γιὰ τὸ τέλος τοῦ Ἀντιχρίστου;

Μάξιμος

Quote from: GALIS on 16 September, 2015, 09:00:55 PM
Υπάρχει ένα ερώτημα που απευθύνει ο Ευγένιος (κατόπιν π. Σεραφείμ Ρόουζ) στον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς:
«Το Ευαγγέλιο του Χριστού έχει κηρυχθεί σχεδόν σε όλους τους λαούς στον κόσμο αυτό. Μήπως αυτό σημαίνει ότι έχει φτάσει το τέλος του κόσμου, όπως λένε οι Γραφές;»
«Όχι»
απάντησε ο αρχιεπίσκοπος.
«Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου...Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία»
π. Σεραφείμ Ρόουζ, η ζωή και τα έργα του τ. Α΄, σελ.516, εκδ. Μυριόβιβλος
Μπορεῖς νὰ βάλεις μιὰ φωτοτυπία αὐτῆς τῆς σελίδας;

GALIS

Το  βιβλιο  το  εχω  στα  χερια  μου. Μολις  καταφερω  θα  ανεβασω   τη  σελιδα   με  την  αναφορα  αυτη  και  τα  συμφαζομενα. Προς  το  παρον  παραθετω  και  αλλη  μια  μαρτυρια  λογων  του  αγιου  Παισιου


Quotehttps://www.youtube.com/watch?v=v1XTbtgX6jE&feature=youtu.be

Γέροντας Αρσένιος Μολυβδοσκεπαστινός: προσωπικά βιώματα από τον γέροντα Παΐσιο




Γεροντας Αρσενιος Μολυβδοσκεπαστινος απο τη μονη Μολυβδοσκεπαστου ( προσωπικα βιωματα απο τον γεροντα Παϊσιο)


1.03.06 Αλλοτε καποιος ρωτησε για την ταινια του Μαρτιν Σκορτζεσε.Ηταν μια βλασφημη ταινια.
Ο γεροντας απαντησε θα ερθει και η μπονατσα. Θα ειναι γεροντα στις μερες μας τον ρωτησε. - Γιατι εσυ βιαζεσαι; Η τρικυμια θα αυξηθει μετα θα τραβηξει σκουπα. Η τρικυμια θα πεταξει τα κονσερβοκουτια που εχει η θαλασσα. Μετα δεν θα υπαρχει απιστος πανω στη γη. Αλλα η πιστη τους αυτη δεν θα εχει αξια. Προσωπικα μου διευκρινισε: Ο Θεος θα λυπηθει τον κοσμο εκει που θα εχει φτασει και θα φανερωσει ενα σημειο. Να ξερεις ομως οτι αυτο το σημειο δεν θα ειναι η Δευτερα Παρουσια του Χριστου.Μετα δεν θα υπαρχει απιστος επανω στη γη. Ολοι θα πιστεψουν στον Χριστο. Θα ψαχνεις να βρισκεις εναν απιστο και δεν θα βρισκεις αλλα η πιστη αυτη δεν θα εχει αξια διοτι τωρα θελω και πιστευω μονος μου ενω τοτε....
Να ξερεις θα ερθει καιρος που θα ερχονται οι ανθρωποι και θα σε παιρνουν απο το χερι . Σηκωθηκε με επιασε απο το χερι και παραστατικα τραβωντας μου μου λεει να ετσι και θα σου λενε πες μας κατι για τον Χριστο. Εσυ θα τους λες δεν ξερω και αυτοι θα σου λενε πες μου οτι ξερεις.


1:04:54 Θα ερθει καιρος που ο κοσμος θα παλαβωσει.Θα ερθει καιρος που οι ανθρωποι θα μπαινουν στα σπιτια τους απο τα παραθυρα και οχι απο τις πορτες. Οσοι θα μπαινουν απο τις πορτες κανονικα , θα τους λενε να οι τρελοι.
Υπαρχει και μια παρομοια προφητεια καπου του Αγιου Αντωνιου.-Τα παιδια τωρα τι να σου κανουν; Τα παιδια ειναι σαν τις αγραφες κασετες. Οτι τους πεις αυτο θα γραψουν.

1:05:31 Σε καποια αλλη επισκεψη οταν η συζητηση ηρθε στα εθνικα θεματα,ελεγε πως οταν εχουμε δικιο νικουμε.Ο λυκος οταν πλησιασει το κοπαδι και ενα κουταβακι να του γαβγισει ο λυκος φευγει γιατι ειναι ενοχος.

1:06:20 Σε αλλη επισκεψη βρηκα τον γεροντα να ειναι αγανακτισμενος και σκεφτηκα πως δεν θα εχει διαθεση για να τα πουμε. Μονολογουσε ακους εκει ..ακους εκει...ηρθαν κατι στρατιωτικοι και μου ειπαν οτι οι Τουρκοι θα φτασουν μεχρι τα Εξαμιλια της Κορινθου.Τους εβαλα τοτε τις φωνες τους εδωσα ενα γερο ξεσκονισμα. Τι ειναι αυτα που λετε και δημιουργειτε συγχυση στο λαο;Ακους εκει ; Ακους; Το αμαρτημα μου ειναι η αγανακτηση!Καθενας λεει τις προφητειες του .Αν πουμε αυτα στον κοσμο τοτε ο κοσμος θα περιμενει τους Τουρκους στην Κορινθο. ..και συνεχιζει :-Οι Τουρκοι ουτε μεχρι τα Εξαμιλια της Κορινθου ουτε της Κυπρου αλλα ουτε και της βορειου Ηπειρου. Τα εξαμιλια που αναφερει εκει ο Αγιος Κοσμας ειναι τα εξι μιλια του Αιγαιου δηλ η υφαλοκρηπιδα. Απο εκει θα ξεκινησει ο πολεμος αλλα θα βοηθησουν οι Ρωσοι.
Αφου ελευεθρωθει η Κπολη τοτε ολοι θα την διεκδικουν για δικη τους και θα υπαρχει κινδυνος νεας συραξης. Γι αυτο θα πουν να την δωσουν στην Ελλαδα που της ανηκει οχι επειδη μας αγαπουνε αλλα για να δωσουν λυση στο προβλημα. Εγω χαιρομαι με την θρασυτητητα των Τουρκων χαιρομαι οταν κανουν κατι τετοια για να τους καταλαβουν.
Αυτοι που τωρα τους χαϊδευουν αυτοι θα τους διαμελισουν.
1:08:10 Οι Σερβοι τωρα μας εχουν αναγκη και γι αυτο λενε: Εχουμε τον Θεο στον ουρανο και τους Ελληνες στην γη.Αυτοι θα μας δημιουργησουν προβληματα.Αυτοι θα διεκδικουν την Μ.Ασια ως δικη τους. Θα λενε οτι αυτοι ηταν εκει πριν απο τους Ελληνες.

1:08:37 Ενας φιλος μου σε καποια επισκεψη του ανεφερε: Γεροντα να κανετε προσευχη για την βορειο Ηπειρο. Δεν εχουν εκκλησιες δεν βαφτιζονται δεν στεφανωνονται υποφερουν και δεν μπορουμε να παμε. - Ποιος σου ειπε ρε παιδι οτι δεν μπορουμε να παμε; Να περασω απο τα Γιαννενα να σε παρω και να παμε;

Αλλος φιλος μου τον ρωτησε : Γεροντα Παϊσιε φοβομαστε τι θα γινει τωρα με τα Σκοπια ;- Πρωτη φορα βλεπω ανθρωπο να φοβαται απο τα Σκοπια. Ξερεις τι λενε στο χωριο μου την Ηπειρο Σκοπια; -Τα ραβδια γεροντα.-Ε αυτα.
Σε προσωπικη συζητηση τον ρωτησα γεροντα τι θα γινει με τη Βορειο Ηπειρο;- Η Βορειος Ηεπειρος θα ελευθερωθει. -Δηλαδη θα γινει ελληνικη; -Ρε παιδι πρωτα να βρουν την ελευθερια τους οι ανθρωποι να λειτουργουν οι εκκλησιες μετα εχει ο Θεος. Μετα θα αλλαξει ο χαρτης.Θα βρεθουν και κατι παλαβοι και μετα οι μεγαλες δυναμεις θα πουν οτι εγινε εγινε.


1:12:45 Καποτε ηταν μια περιοδος οπου γινοταν λογος για τον αντιχριστο και βρηκα την ευκαιρια να πεισω τον πατερα μου ο οποιος ανοιγε συνεχεια δουλειες για να τις περιορισουμε.Του λεω πατερα αφου θα ερθει ο αντιχριστος τι τα θελουμε ολα αυτα;Να περιοριστουμε σε αυτα που εχουμε, χαμενα θα πανε. Οταν μετα απο καιρο επισκεπτηκα τον γεροντα στην συζητηση που καναμε μου λεει : -Εμεις οι χριστιανοι θα πρεπει να κανουμε τα εργα μας τις δουλειες μας κανονικα.Δεν ειναι σωστο να λεμε αφου θα ερθει ο αντιχριστος θα πανε χαμενα.Να μην κανουμε και εμεις οπως εκαναν οι Θεσσαλονικεις. -Γεροντα στα αληθεια ποτε θα ερθει ο αντιχριστος; Εμεινε σιωπηλος αρκετη ωρα και ενιωσα ασχημα διοτι ενιωθα οτι τον δυσκολεψα γι αυτο σκεφτομουν να ρωτησω κατι αλλο να τον βγαλω απο την δυσκολη θεση. Τελικα πριν ολοκληρωσω την σκεψη μου μου απαντησε με μια μικρη προταση που με καποιο τροπο προσδιοριζε την εποχη αυτη.

1:14:26 Καποτε ο γεροντας Ισαακ ο Λιβανεζος τον ρωτησε γεροντα ο Γιωργος ( Γιωργος ηταν το κοσμικο μου ονομα) αν θα πρεπει να παρει τη καινουργια ταυτοτητα. -Δεν εχεις ταυτοτητα με ρωταει;-Εχω γεροντα τη παλια .- Ε εμεις παμε με τα παλια.

1:14:37 για καποιον πολιτικο ελεγε καποιος χριστιανος αξιωθηκε να παει στον παραδεισο.Στενοχωρηθηκε ομως γιατι εκει στον παραδεισο που πηγε δεν βρηκε τον Αγιο Αντωνιο τον οποιο ευλαβειτο ιδιαιτερα. Ο αγγελος που τον συνοδευε του ειπε οτι ο Αγιος Αντωνιος ηταν κοντα στον θρονο του Θεου και τον ταδε πολιτικο , ανεφερε το ονομα του, ψαχνουν οι μαγοι να τον βρουν και δεν τον βρισκουν .Δεν τον βρισκουν διοτι βρισκεται διπλα στον θρονο του διαβολου.Καποια αλλη φορα ο γεροντας ειπε για τον ιδιο πολιτικο -Αυτος ; Αυτος κανει μαθηματα και στον διαβολο. Ενω για καποιο αλλο προσωπο ελεγε :- Αυτοι που τωρα τον πολεμουν αυτοι θα τον φερουν.

Ευχαριστούμε την αγαπητή Μαρία για τον κόπο της στην απομαγνητοφώνηση.


http://hggiken.pblogs.gr/2016/01/geront ... ton-g.html
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Μάξιμος

Ἀξιόλογα, ἂν καὶ γνωστὰ καὶ ἀπὸ ἄλλες πηγὲς τὰ περισσότερα ἀπὸ αὐτά.

GALIS

Αξιο  προσοχης  η  ταυτιση   των  μαρτυριων  και  απο  το  μητροπολιτη  Μορφου

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tSFNaVrYFJY


Από 3:40 εως 5:50

Θυμουμαι, να πω κατι , έναν συγχρονον αγιον , τον αγιο Παισιον που μας ελεγε : να σας πω κατι αλλα να μην το λετε τωρα στους λαικους, αργοτερα όταν θα φθασετε εσεις σε μεση ηλικια , εν τω μεταξυ τοτε ειμαστε τοτε 23 ,25 , 27 χρονων, λεει τωρα οσοι θα αγωνιστουν αυτά τα χρονια και θα κρατησουν τη πιστη τους δυνατη και θα την μεταδωσουν και σε αλλους που θα τους ζητησουν, θα εχουν πολύ μισθο , μας ελεγε μαλιστα σε προσωπο δευτερο, θα εχετε πολύ μισθο από το Θεο. Υστερα λεει όταν θα γινουν οι μεγαλοι πολεμοι οι μεγαλες ανακαταξεις στην ανθρωποτητα τοσο θα φοβηθει ο κοσμος που θα νομισουν ότι αυτά είναι τα υστερα του κοσμου. Δεν θα είναι όμως τα υστερα του κοσμου. Απλα μια εγχειρηση θα είναι για να επανελθουν οι ωραιες αξιες και η πιστης στους ανθρωπους . Τοτε λεει θα γινει κατι παρα πολύ θαυμαστο το οποιο λεει θα φερει πιστη σε παρα πολλους ανθρωπους ολων των λαων. Μερικοι λεει τοσο θα τους εντυπωσιασει αυτό που θα δουν το οποιο θα νομισουν ότι είναι η δευτερα παρουσια . Αλλα δεν θα είναι η δευτερα παρουσια αυτο. Πολλοι θα πιστεψουν τοτε και θα αλλαξει αυτό το κλιμα που ζουμε τωρα το αρνητικο το πιεστικο, το πειρασμικο. Όμως ακουτε τωρα την άλλη πλευρα . Οσοι θα πιστευουν μετα από αυτά τα γεγονοτα δεν θα εχουν μισθο διοτι τοτε θα πιστευουν ολοι, ακοπως, χωρις κοπο, αρα αυτος ο πονος που εχουμε , ο εσωτερικος , ο κοπος να ανατισταθουμε στους διαφορους πειρασμους είναι κατι που αξιζει τωρα , που εχει αξια, που εχει μισθο.



Από το 8:12 εως 9:00

-Ειμαστε πισω στο θεμα μας. Μας μιλουσατε για τον αγιο Παισιο ότι κατι πολύ διαφορετικο θα συμβει, κατι πολύ ωραιο θα συμβει που θα πιστεψει ο κοσμος ολος.
-Πολυς κοσμος. Οχι ολος . Πολυς κοσμος.
-Αλλα δεν μιλησε για τι πραγμα, τι είναι αυτό που θα συμβει.
-Καλα ηταν αρκετα περιγραφικος από τους συγχρονους αγιους , ο πιο περιγραφικος ότι εβλεπε ότι θα γινουν μεγαλοι πολεμοι και ελεγε και συγκεκριμενοι αλλα τωρα δεν είναι του παροντος να λεμε. Αλλα μεσα από αυτους τους πολεμους θα ερθει η ωρα που ο κοσμος θα δεχθει μια Θεια Επεμβαση και θα οδηγηθει σε μεγαλη μετανοια .Σε μεγαλη μετανοια.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

Quote from: Μάξιμος on 28 January, 2016, 04:08:13 AM
Quote from: GALIS on 16 September, 2015, 09:00:55 PM
Υπάρχει ένα ερώτημα που απευθύνει ο Ευγένιος (κατόπιν π. Σεραφείμ Ρόουζ) στον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς:
«Το Ευαγγέλιο του Χριστού έχει κηρυχθεί σχεδόν σε όλους τους λαούς στον κόσμο αυτό. Μήπως αυτό σημαίνει ότι έχει φτάσει το τέλος του κόσμου, όπως λένε οι Γραφές;»
«Όχι»
απάντησε ο αρχιεπίσκοπος.
«Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου...Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία»
π. Σεραφείμ Ρόουζ, η ζωή και τα έργα του τ. Α΄, σελ.516, εκδ. Μυριόβιβλος
Μπορεῖς νὰ βάλεις μιὰ φωτοτυπία αὐτῆς τῆς σελίδας;

https://photos.google.com/photo/AF1QipOpXZS7sjoTWZXTKDL8umUiu5jd0utHRy0U6hCX
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

GALIS

καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )