News:

Η Συνευωχία ξανά στο Διαδίκτυο

Main Menu

Τηλεσκόπια...Γιατροί.

Started by Ἰωάννης, 08 November, 2010, 12:47:45 PM

Previous topic - Next topic

Ἰωάννης

[font face=Times New Romanl][font size=4]    
"Tη πατερική διδασκαλία τη βρίσκει κανείς κατεσπαρμένη εις τα συγγράμματα των Πατέρων αλλά κυρίως εις τα συγγράμματα του Συμεών του Νέου Θεολόγου, όλων των οπαδών του Συμεών του Νέου του Θεολόγου και μεταξύ των λεγομένων Ησυχαστών.

Και τι είναι αυτή η παράδοσις; Είναι απλουστάτη, πάρα πολύ απλή: όταν υπάρχουν αμφιβολίες περί των συγγραμμάτων περί αστρονομίας, τότε παίρνουμε τα τηλεσκόπια, και με τα τηλεσκόπια επιβεβαιώνωμεν την ερμηνεία την σωστή περί των βιβλίων περί της Αστρονομίας και κοιτάζει ο ένας, κοιτάζει ο άλλος, κοιτάζει ο άλλος και τα λοιπά και όσοι ελέγχουν με τα τηλεσκόπια και τα ραδιοτηλεσκόπια και ούτω καθ' εξής ... λέγουν άαα! αυτή είναι η έννοια αυτών των γραφομένων, αυτή είναι η έννοια, το είδες όταν κοίταξες από το τηλεσκόπιο; Αυτή είναι η ερμηνεία, και συνεχίζεται η σωστή ερμηνεία μέσω των ετών, διότι υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι βλέπουν και ξεύρουν να χρησιμοποιήσουν τα τηλεσκόπια και τα ραδιοτηλεσκόπια και ... αυτά τα μηχανήματα με τα οποία μετρούν ανάλογα με το χρόνο του φωτός τα σπέκτογκραμς δηλαδή στα αγγλικά, σπέκτογκραμς, και τα λοιπά, και πώς μετρούν ακόμα και την σύνθεση την υλική και την ταχύτητα μετράν με αυτά και ούτω καθ' εξής.

Λοιπόν, έτσι και εις την παράδοσιν οι Πατέρες ... οι Πατέρες των Πατέρων ημών εις την Παλαιά Διαθήκη, οι Προφήται έχουν την θέωση χωρίς την ανθρωπίνη φύση του Χριστού μετά οι Απόστολοι έχουν και αυτοί θέωση με ανθρωπίνη φύση του Χριστού, μετά την Πεντηκοστή έχουμε και άλλο είδος θέωση με τις εμπειρίες που έχουν μετά την θέωση και εφόσον εις την Εκκλησία συνεχίζεται η ίδια εμπειρία της Πεντηκοστής που δεν έχει τελειώσει, και εφόσον δεν έχει τελειώσει η εμπειρία της Πεντηκοστής γι' αυτό και καθοδηγούνται οι επίσκοποι που έχουν αυτή την εμπειρία, εις την ιδίαν εμπειρία και ξέρουν τι λένε. Λοιπόν, γι' αυτό η ορθόδοξη πατερική θεολογία μοιάζει με την σημερινή βιολογία, χημεία και αστρονομία και ιατρική επιστήμη και ούτω καθ' εξής, και κατ' αυτό τον τρόπο συνεχίζεται εμπειρικά η παράδοσις της Εκκλησίας. Και τελικά ποια εμπειρία; Ότι συνεχίζονται οι θεραπείες, οι άνθρωποι θεραπεύονται, οι άνθρωποι συνεχίζουν να μανθάνουν την αλήθειαν, από την αστρονομία και από την ιατρική επιστήμη, βιολογία και ούτω καθ' εξής δηλαδή από την εμπειρία του φωτισμού, που είναι η θεραπεία της προσωπικότητος του ανθρώπου και από την εμπειρία της θεώσεως που είναι το τηλεσκόπιο και το μικροσκόπιο και ούτω καθ' εξής της ορθοδόξου θεολογίας, και γι' αυτό το λόγο πιστεύουμε ότι βαδίζωμεν τον καλόν τον δρόμον και βρισκώμεθα ακόμη μέσα εις την παράδοσιν.

Τώρα, εάν οι αστρονόμοι χάσουν το τηλεσκόπιο και δεν ξέρουν πλέον πώς να χειριστούν τα διάφορα όργανα της αστρονομίας, κατήντησαν βέβαια από αστρονόμοι αστρολόγοι. Και εφόσον έχουν γίνει αστρολόγοι αυτοί, και απατεώνες γιατροί οι άλλοι και ψεύτικοι βιολόγοι οι άλλοι και ούτω καθ' εξής, εκείνοι που δεν χειρίζονται πλέον τα επιστημονικά όργανα της ορθοδόξου θεολογίας είναι αστρονόμοι θεολόγοι ή αστρολόγοι θεολόγοι; Αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα ... από επιστημονικής απόψεως. Εάν κανείς πιστεύει ότι η αδυναμία αυτή καλύπτεται με το να συνέρχεται σε συνέδριον ... Δηλαδή, εάν οι αστρονόμοι ξεχάσουνε πλέον τα όργανα της αστρονομίας και απλώς φυλάνε τα βιβλία της αστρονομίας, και αρχίζουν παρερμηνείες, παρερμηνείες, θα ερμηνεύσουν σωστά τα βιβλία περί αστρονομίας επειδή συνήλθαν σε συνέδριο; Ρωτάω δηλαδή ... σε συνέδριο; Το συνέδριο, δηλαδή, θα είναι εκείνο που θα κάνει σωστά την αστρονομία ... δηλαδή θα ανεβάσει την αστρολογία σε αστρονομία; Το συνέδριο δηλαδή είναι εκείνο που θα το κάνει; Ή θα είναι συνέδριο αστρολόγων; Λοιπόν, οι ιατροί κληρονόμησαν από το παρελθόν, τα όργανα της ιατρικής επιστήμης, ... ο ακτινογράφος ... δηλαδή, έχωμεν όλα τα όργανα για χειρουργικές επεμβάσεις, έχωμε τα ακτινογραφικά μηχανήματα, έχωμε τα νοσοκομεία, έχωμε όλα τα δωμάτια για χειρουργικές επεμβάσεις και ούτω καθ' εξής, και αν από αυτά εξαφανιστούν οι γιατροί που ξέρουν να χρησιμοποιούν όλα αυτά τα όργανα, και έρχονται ... οι κύριες Μαρίκες από τα χωριά που κάνουν πρακτική ιατρική, καταλάβατε; και το κράτος αναθέτει σ' αυτές τις κύριες Μαρίκες, δηλαδή, να αναλάβουν τα πανεπιστήμια να διδάξουν τους φοιτητές, που σχεδόν έχει γίνει, δηλαδή, αυτό πράγμα, δηλαδή.

Ή ας υποθέσωμεν ότι κατήντησαν οι ιατροί να μη ξέρουν πλέον να χρησιμοποιήσουν αυτά τα όργανα, αλλά τα χρησιμοποιούν, έτσι, κουτουρού κουτουρού δηλαδή τα χρησιμοποιούν και έρχονται γιατροί στο νοσοκομείο ... ε, κάνουν εκεί κάτι ακτινογραφίες, ο ακτινολόγος έχει τελειώσει το πανεπιστήμιον Θεσσαλονίκης το 1870, γι' αυτό δεν ξεύρει να διαβάσει τις ακτινογραφίες κάνει κακές διαγνώσεις και ο γιατρός, το αποτέλεσμα, κάνει κακές χειρουργικές επεμβάσεις, και ούτω καθ' εξής δηλαδή, καταλάβατε; και εδώ αντί να θεραπεύονται οι άνθρωποι, έχουμε ποσοστό θεραπείας ... οι 90% πεθαίνουν οι 10% δηλαδή θεραπεύονται. Ενώ αλλού οι 90% θεραπεύονται και εις την Ελλάδα οι 10% θεραπεύονται, δηλαδή, καταλάβατε; Λοιπόν οι έλληνες ιατροί, δηλαδή, εάν κάνουν συνέδριον, θα αυξήσουν την επιτυχία σε 90%, 100%; Δηλαδή σε τι ωφελεί το συνέδριον γιατρών που δεν ξέρουν την ιατρική τους επιστήμη, δηλαδή; σε τι δηλαδή ωφελεί; Με παρακαλουθείτε;

Έ; Λοιπόν, ως ερευνητής, ως ερευνητής όχι ως ορθόδοξος χριστιανός, ως ερευνητής θέτω θέμα: δηλαδή εάν εκείνος ο επίσκοπος ο οποίος πήρε το δίπλωμα του ... εάν έπαιρνε ότι του άξιζε ... δεν θα έπαιρνε ποτέ το δίπλωμα του, αλλά επειδή ο μητροπολίτης του συνέχεια τηλεφωνούσε όλους τους καθηγητάς ... και πήρε το δίπλωμα με 5 ενώ δεν του άξιζε ούτε 0 ας πούμε, καταλάβατε; αυτός δηλαδή μαζί με άλλους εβδομήντα τέτοιους επισκόπους αν συνέλθουν σ' ένα επισκοπικό συνέδριο που λέγεται σύνοδος θα βγάλουν σωστές αποφάσεις, δηλαδή; Επειδή κατέβηκε το Πνεύμα το Άγιον; Ή είναι παράλληλη υπόθεσις με την υπόθεσιν όλων των άλλων θετικών επιστημών; Σε τι διαφέρει δηλαδή η θεολογία από τις άλλες θετικές επιστήμες; Με παρακολουθείται; Ά; Διότι φοβούμαι πολύ ότι σας λέγω, δηλαδή, πράγματα που είναι λιγάκι έτσι σοκ πώς να του πούμε δηλαδή, ε, είναι σοκ δηλαδή έτσι είναι. Αλλά, είμαι υποχρεωμένος όμως ως ερευνητής και ιστορικός, διότι η δική μου η ειδικότης είναι η Ιστορία, ως ιστορικός είμαι υποχρεωμένος. Όταν κάνω ιστορική έρευνα, και βρίσκω ορισμένα πράγματα είμαι υποχρεωμένος να σας ενημερώσω, δηλαδή έτσι; Να σας ενημερώσω. Δηλαδή, επανερχώμεθα εις εκείνο που λέει ο Συμεών ο Νέος Θεολόγος, λέει, προ ετών για να γίνει κανείς Δεσπότης τη θεολογία έπρεπε να την κάνει βίωμα. Έ, τώρα το διαβάζουμε αυτό και νομίζουμε ότι θέλει να πει, νομίζουμε ότι θέλει να πει όταν λέει να κάνει βίωμα τη θεολογία σημαίνει να γίνουμε καλά παιδιά ... όσοι τα βλέπουν σήμερα αυτά ταυτίζουν το βίωμα της θεολογίας με την ηθική. Ναι αλλά δεν είναι ηθική, δεν είναι ηθική. Το βίωμα της θεολογίας είναι η νοερά προσευχή και η θέωση όχι η ηθική. Γιατί η ορθόδοξη θεολογία δεν έχει ηθική έχει ασκητική, όχι ηθική, δεν υπάρχει ορθόδοξος ηθική, υπάρχει ειδωλολατρική ηθική, η οποία δεν είναι ανεκτή ... και δεν ανήκει εις την ορθοδοξία, ανήκει σ' όλον τον κόσμο. Επομένως το βίωμα της θεολογίας δεν είναι η ηθική, η ηθική είναι και των φιλοσόφων.

Δηλαδή οι κομμουνισταί δεν έχουν ηθική; Πώς δεν έχουν; Σήμερα πολλές φορές οι κομμουνισταί έχουν πολύ ανωτέρα ηθική σε πολλά θέματα από τους καπιταλιστάς, είναι γεγονός αυτό δηλαδή. Οι δικές τους αντιλήψεις είναι ανώτερες από αυτές των καπιταλιστών, σε πολλά θέματα. Και εδώ δεν πρέπει να κρυβόμαστε δηλαδή. Καλά, δεν μας αρέσει γιατί είναι άθεοι. Καλά, να τους βαρέσουμε πάνω εις τον αθεϊσμό, εις τον αθεϊσμόν τους, το δέχομαι, αλλά, εκεί όμως που κάνουν κάτι καλό, δεν μπορούμε να τους βαρέσουμε και εις το καλό που κάνουν δηλαδή, δεν είναι έτσι; αυτή είναι η πραγματικότης, καταλάβατε; Λοιπόν, αλλά και όπως έχω τονίσει, και εις τον αθεϊσμό τους, σε τι διαφέρουν από τους ορθοδόξους; Γιατί ο λόγος που είναι άθεοι είναι ακριβώς ο λόγος δια τον οποίον η Ορθοδοξία ισχυρίζετο μέχρι σήμερα ή μέχρι χθες ή προχθές, ισχυρίζετο ότι οι θεοί των θρησκειών δεν υπάρχουν, διατί; Διάβασε οποιοδήποτε κομμουνιστικό βιβλίο θέλεις. Και να δείτε εκεί ωραιότατα ανεπτυγμένα τα επιχειρήματα διατί δεν υπάρχουν οι θεοί των διαφόρων θρησκειών. Αλλά όμως εκεί στην επιχειρηματολογία τους δεν συμπεριλαμβάνεται και ο Θεός της Ορθοδοξίας, διατί; Διότι δεν γνωρίζουν τον Θεόν της Ορθοδοξίας. Διότι οι Ορθόδοξοι δεν πιστεύουν εις τον Θεόν δια τους ίδιους λόγους που πιστεύουν οι άλλοι εις τις φαντασιώσεις των, καταλάβατε;"

Οι φιλολογοθεολόγοι ονομάζουν την θεολογία επιστήμη επειδή μελετάνε τα κείμενα των Πατέρων. Αυτό όμως είναι η ουσία του φονταμενταλισμού. Θεμέλιο τα κείμενα. Για την παράδοση μας θεμέλιο δεν είναι τα κείμενα αλλά ο Χριστός και οι ζωντανοί φορείς της Παράδοσης αυτοί που μέσα τους ζει ο Χριστός, οι γενόμενοι σύμμορφοι Αυτού. Άλλωστε πολύ σωστά στον αγγλόφωνο κόσμο ποτέ ο φιλολογοθεολόγος δεν ονομάζεται scientist παρά μόνο scholar.

Απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένη διάλεξη του καθηγητού π.Ι Ρωμανίδη:[/fonts][/fontf]