Κριτική στο φόρουμ και στην ιστοσελίδα του Ρωμηού

Started by pistos, 26 June, 2008, 10:55:15 PM

Previous topic - Next topic

staboz

1. Ξένια, μετέφερα στην συγκεκριμένη ενότητα την απάντησή μου, για να είναι χώρος καθαρά θεολογικών τοποθετήσεων. Δεν θέλω εκεί να υπεισέλθουν τα υπόλοιπα θέματα, τρόπου συμπεριφοράς, ύφους κ.τ.λ. Βέβαια δεν περίμενα ότι ο φίλος μας θα εξετρέπετο σε ύβρεις, και πραγματικά λυπήθηκα γι᾿ αυτό. Διότι το να υπάρχει θεολογική αντιπαράθεση είναι πάντοτε ευκαιρία για σωστότερη προσέγγιση των διαφόρων ζητημάτων. Κανένας μας δεν διεκδικεί το αλάθητο, και σίγουρα οι παρατηρήσεις των άλλων μάς βοηθούν να δούμε και άλλες πλευρές των θεμάτων.
2. Κανέναν δεν έχουμε το δικαίωμα να τον κόβουμε από την αρχή, παρά μόνον αν εκτραπεί σε ύβρεις ανεξέλεγκτες. Προσωπικά δεν με πειράζει που διάβασα αυτά τα πράγματα, όπως λες. Με στενοχώρησε μόνο το γεγονός ότι με αυτόν τον τρόπο χάνεται η ευκαιρία ενός γόνιμου διαλόγου. Και βέβαια με λύπησε και το γεγονός ότι ένας άνθρωπος που εμφανίζεται υπερασπιστής της παραδόσεως αναιρεί τον εαυτό του με τέτοιο τρόπο, ονομάζοντάς με συν τοις άλλοις χαζό και χάνο. Πιθανόν να είμαι και τα δύο. Εκείνος όμως δεν έπρεπε να κατεβεί τόσο χαμηλά. Αυτό είναι που με λύπησε.
3. Εννοώ ότι για έναν απροκατάληπτο αναγνώστη, αρκεί και μόνο η ανάγνωση των κειμένων του pistos και των δικών μου για να αντιληφθεί και το ήθος που εκπροσωπούν. Σίγουρα ο φίλος μας, αν μή τι άλλο, απέδειξε ότι είναι συνεπής μαθητής του Ρωμανίδη, ο οποίος με παρόμοιο τρόπο μιλούσε δυστυχώς.
               Στ.
Ρωμ. ε΄6-10

Ξένια

Εντάξει κατάλαβα συνεχίστε δεν θα ξαναεπέμβω σε εκείνη την ενότητα.. Εύχομαι να βγάλετε άκρη...
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με τρείς τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ. (Καντ Ι.)

mistral

@pistos
Αν και δεν μου αρέσουν οι επί μακρόν αντιπαραθέσεις καθότι \"ο πονηρευόμενος και θυμομαχών αλλότριος είναι της αγάπης, ο αλλότριος όμως της αγάπης αλλότριος είναι του Θεού\" κατά τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή, θα κάνω μια δεύτερη τοποθέτηση.
Σαφώς και οι φράσεις ήταν δικές μου και ίσως λίγο υπερβολικές αλλά ο τρόπος και το εν γένει ύφος ενός ανθρώπου που μπαίνει για πρώτη φορά σε ένα forum και γράφει για πρώτη φορά δεν συνηθίζεται να είναι όπως το δικό σου. Και δεν εννοώ μόνο για το συγκεκριμένο forum αλλά και σε όποια άλλου περιεχομένου fora γνωρίζω. Ο τρόπος που πόσταρες έδειχνε κάποιον που μπήκε για να στηλιτεύσει με ύφος δικαίου και αλάθητου. Απλά και επειδή μίλησες για Πατερικό πνεύμα και Πατέρες της εκκλησίας δεν νομίζω πως ο τρόπος σου συνάδει με το πατερικό πνεύμα που επικαλείσαι. Όταν οι Άγιοι Πατέρες λένε πως \"ακόμα και αν ο αδελφός σου αμαρτάνει ολοφάνερα μπροστά σου δεν του λές τίποτε και απλά προσεύχεσαι γι\' αυτόν στον Θεό\" πιστεύως πως και σύ θα προσέφερες καλύτερη υπηρεσία στέλνοντας ένα προσωπικό μήνυμα ή ένα email στον διαχειριστή του forum που όπως είπες έχει και επώνυμο και όνομα και πρόσωπο και να του πείς τις παρατηρήσεις σου και τις υποδείξεις σου.
Και η παρέμβασή σου αυτή το μόνο που τελικά επέφερε ήταν ένταση, σχόλια, αντιμαχίες και όλα τα αρνητικά.
Επειδή λοιπόν \"εκ των καρπών αυτών γνώσεσθαι αυτούς\" εγώ κρίνοντας απ\' τα αποτελέσματα που είχε η παρέμβασή σου την θεωρώ αδόκιμη. Και σαφώς αναφέρομαι ως προς τον τρόπο, την διαδικασία και το ύφος της παρέμβασής σου και όχι επί της ουσίας καθότι δεν τυγχάνω θεολόγος ούτε και γνώστης της ορθοδοξίας. Υπάρχουν καλύτεροι τρόποι για να βοηθήσουμε τους αδελφούς που θεωρούμε ότι σε κάτι παρεκτρέπονται της σωστής πορείας.
Εκτός και έχεις το αλάθητον πράγμα που απεύχομαι βεβαίως για σένα επειδή όλοι μας γνωρίζουμε ποιός το έχει.  
Καλό μήνα και βοήθειά μας οι Άγιοι Ανάργυροι για την αυριανή
[b]«Θεέ μου, δώσε μου αγνότητα και εγκράτεια, αλλά όχι ακόμα.» [/b]  [i]Άγιος Αυγουστίνος[/i]
[i]Τα προσωπικά μηνύματα διαγράφονται [b]χωρίς να διαβαστούν.[/b]
Διαβάζω [b]μόνον[/b] παραθέσεις που επιλέγω και αγνοώ τις υπόλοιπες.[/i]

staboz

Άκρα του τάφου σιωπή σήμερα.
Αντί να ευγνωμονείτε τον pistos που άθελά του σας ζωντάνεψε, τον πήρατε με το άγριο.
Και τώρα τί θα απογίνουμε χωρίς αυτά; Η διαμάχη αυτή ήταν μια κάποια λύση, για να θυμηθώ τον Καβάφη.


Περιμένοντας τους Βαρβάρους

-Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.

-Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μιά τέτοια απραξία;
Τι κάθοντ\' οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;


-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.


-Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;


-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
τον αρχηγό τους. Μάλιστα ετοίμασε
για να τον δώσει μια περγαμηνή. Εκεί
τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.


-Γιατί οι δυό μας ύπατοι κ\' οι πραίτορες εβγήκαν
σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες·
γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους,
και δαχτυλίδια με λαμπρά γυαλιστερά σμαράγδια·
γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια
μ\' ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλισμένα;


Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
και τέτοια πράγματα θαμπόνουν τους βαρβάρους.


-Γιατί κ\' οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;


Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
κι αυτοί βαριούντ\' ευφράδειες και δημηγορίες.


-Γιατί ν\' αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
κ\' η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που έγιναν).
Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ\' οι πλατέες,
κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;


Γιατί ενύχτωσε κ\' οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ\' τα σύνορα,
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.


Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μιά κάποια λύσις.

Κ. Καβάφης
Ρωμ. ε΄6-10

Ξένια

Ε δεν είμαστε καλά!!! Άλλοι πραρακαλούν να μην αντιπαρατιθέμεθα με τον pistos και άλλοι διαμαρτύρονται που δεν μιλάμε!!!:P Μην ανησυχείτε όταν ξαναμπεί θα συνεχιστεί το γλέντι! Εγώ πάντως το έχω πει ότι χαίρομαι που μπήκε και  μου προκάλεσε πάλι το ενδιαφέρον!:happy2:
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με τρείς τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ. (Καντ Ι.)

filotheos

Kαλησπέρα σε όλα τα μέλη και χρόνια πολλά!

Παρακολουθώ το φόρουμ σας από καιρό και μπορώ να πω με πολλή μεγάλη σιγουριά ότι έχω απογοητευθεί!

Είμαι 69 ετών και μελετώ θεολογία από πολύ μικρός, έχοντας γνωρίσει πολύ σημαντικούς ανθρώπους που έχουν καθορίσει την θεολογία στην ελλάδα..

Καί δυστυχώς έχω απογοητευθεί από τις θεολογικές απόψεις ορισμένων μελών οί οποίες ξεφεύγουν εντελώς από την ορθοδοξία.

Βασιλείου Μάριος

Quote from: filotheosKαλησπέρα σε όλα τα μέλη και χρόνια πολλά!

Παρακολουθώ το φόρουμ σας από καιρό και μπορώ να πω με πολλή μεγάλη σιγουριά ότι έχω απογοητευθεί!

Είμαι 69 ετών και μελετώ θεολογία από πολύ μικρός, έχοντας γνωρίσει πολύ σημαντικούς ανθρώπους που έχουν καθορίσει την θεολογία στην ελλάδα..

Καί δυστυχώς έχω απογοητευθεί από τις θεολογικές απόψεις ορισμένων μελών οί οποίες ξεφεύγουν εντελώς από την ορθοδοξία.
Καλώς ήλθες, αν και μπορεί να σε καλωσορίσαμε και παλιότερα, χρόνια πολλά και ευλογημένα.
Όλα ωραία και καλά αυτά που λες, αλλά για πες μου και εμένα τον περίεργο τώρα. Με τον χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ, έχεις καμία σχέση; :unsure:
[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]

Ἰωάννης

[font size=3]Ναί Μάριε μέ τόν κ.Φιλόθεο είμαστε οικογενειακοί φίλοι αλλά δεν ξέρει πολλά από υπολογιστές καί τον βοηθάω αφού μου το ζήτησε διότι ήθελε να συμμετάσχει καθώς διάβαζε τό φόρουμ από παλιά αλλά δεν ήξερε πώς να γράψει!:)[/fonts]

Βασιλείου Μάριος

[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]

Ἰωάννης

[font size=3]Υπάρχει πρόβλημα που τον βοηθάω; Άν είναι πές μου γιά να του φτιάξω e-mail.[/fonts]

Βασιλείου Μάριος

[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]

Ἰωάννης

[font size=3]Τό είπα για να μήν υπάρχει πρόβλημα ταυτοπροσωπίας και υπάρξουν προβλήματα.[/fonts]

filotheos

Λυπάμαι πολυ που ήρθαν έτσι τα πράγματα διοτι δεν ηθελα να γινει γνωστήη σχεση μου με τον Γιάννη.

Απλώς ήθελα να πω επισημάνω πραγματα τα οποια δεν είναι σωστά.

Αποχωρώ λοιπόν χωρίς να πω τιποτα διοτι δεν θέλω να μπει στο στοχαστρο ο Γιάννης επειδή με βοηθησε καθοτι είμαι πολύ άσχετος με τα ηλεκτρονικά

Καλές γιορτές σε όλους και καλο κουράγιο

filotheos

Βασιλείου Μάριος

Δεν υπάρχει λόγος να αποχωρήσετε. Να αφήσετε τον Ιωάννη να σας ξεναγεί στους χώρους του forum και να παραμείνετε μαζί μας. Η άποψη και κριτική κάθε ανθρώπου είναι απόλυτα αποδεκτή.
[b][font=arial]Χωρίς στρουμφάκι, δεν γίνεται δουλειά εδώ μέσα![/font][/b]

filotheos

Σευχαριστώ πολύ αγόρι μου για την φιλοξενια και για την αποδοχή σου αλλά μακαρι να είχαν ολοι την ιδια γνώμη μεσένα.

δυστυχώς ομως δεν δεχονται την κριτική ουτε τον διάλογο.

Τέλος παντων να με συγχωρεις διοτι είμαι και κάποιας ηλικιας και δεν μπορω να γράφω και καλα μαυτό το μαραφέτι. μονο για να διαβαζω ξερω!

Σου ευχομαι καλές γιορτές και σε σενα και στα υπόλοιπα μελη! Με το καλό ο καινουργιος χρόνος!

Ευχαριστώ για την συντομη φιλοξενία.

filotheos

Ξένια

Quote from: filotheosδυστυχώς ομως δεν δεχονται την κριτική ουτε τον διάλογο.
Εσείς από τη Λιβαδειά είστε?
Καταρχήν καλωσήλθατε!
Δεύτερον, βάλτε τον εαυτό σας στη θέση αυτού που θέλετε να κριτικάρετε και σκεφτείτε αν θα δεχόσασταν κριτική
από κάποιον που μπήκε κατευθείαν για αυτό τον σκοπό σε έναν χώρο τόσο φιλόξενο όπως είναι το φορουμάκι μας, χωρίς μάλιστα να μας δώσει κάποιο στίγμα, κάποιον χαιρετισμό βρε αδερφέ :) Ο οποιοσδήποτε ή θα αγνοούσε το μήνυμά σας ή θα \"τα έπαιρνε\" για την ξαφνική σας κριτική.
Τρίτον, έχω την γνώμη ότι είναι πολύ νωρίς για εσάς να μιλάτε για διάλογο. Δώστε λοιπόν την ευκαιρία να ξεκινήσει και μην τον κόβετε πρώτος πριν ξεκινήσει.
Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με τρείς τρόπους: την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ. (Καντ Ι.)

Iaspis

Quote from: filotheosKαλησπέρα σε όλα τα μέλη και χρόνια πολλά!

Παρακολουθώ το φόρουμ σας από καιρό και μπορώ να πω με πολλή μεγάλη σιγουριά ότι έχω απογοητευθεί!

Είμαι 69 ετών και μελετώ θεολογία από πολύ μικρός, έχοντας γνωρίσει πολύ σημαντικούς ανθρώπους που έχουν καθορίσει την θεολογία στην ελλάδα..

Καί δυστυχώς έχω απογοητευθεί από τις θεολογικές απόψεις ορισμένων μελών οί οποίες ξεφεύγουν εντελώς από την ορθοδοξία.
Καλημέρα σας ἀδελφὲ, χρὸνια πολλὰ καὶ καλὼς ὁρίσατε!
Μὴν ἀπογοητεύεσθαι σᾶς παρακαλῶ!
Παραθέστε ἐλεύθερα, καὶ ἐὰν γίνεται, καὶ ἀδελφικὰ τὶς ἀπόψεις καὶ τὶς ἐμπειρίες σας, ὥστε νὰ συμβάλλετε στὴν ἀναζήτηση καὶ ἄλλων συνανθρώπων σας.

Τὸ νὰ κρατηθεῖ βέβαια κάποιος μὲ ἀπόψεις (ἔστω θεολογικὲς) στὴν ὀρθοδοξία, ἐμένα μοῦ φαίνεται ἀδύνατον, φυσικὰ κρίνων ἐξ῾ ἰδίων τὰ ἁλλότρια.

Τὸ νὰ κρατηθεῖ κάποιος πράτωντας χάριτι Κυρίου ὁρθόδοξα, κι ἀς μὴν ἔχει ἀποψεις, μοῦ φαίνεται κάπως πιθανότερον (καὶ πάλι ἐξ ἰδίων κρίνω, καὶ νὰ μὲ συγχωρεῖτε). Θέλει  ὅμως ἀγώνα διαρκὴ, καὶ προπαντὼς  προαίρεση μετανοίας ἐν Κυρίω, ἡ Χάρη τοῦ Ὁποίου εἶναι καὶ ἡ «ἄποψη» ποὺ δὲν ἀπογοήτευσε ποτὲ κανέναν ἄνθρωπο! Ἡ ὁρθόδοξη ἄποψη μὲ ἄλλα λόγια!

Οἱ παραθέσεις σας εἶναι εὐπρόσδεκτες!
Τοῦ δὲ πλήθους τῶν πιστευσάντων ἦν ἡ καρδία καὶ ἡ ψυχὴ μία, καὶ οὐδὲ εἷς τι τῶν ὑπαρχόντων αὐτῷ ἔλεγεν ἴδιον εἶναι, ἀλλ᾿ ἦν αὐτοῖς ἅπαντα κοινά. (Πραξ. δ\', 32-33)