Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - paroikos

Σελίδες: [1]
1
Τεχνικός: -Τι είδους υπολογιστή έχετε;
 Ξανθιά: - Έναν άσπρο.
 --------------------------------------------------
 Ξανθιά:- Ναι, γεια σας, δεν μπορώ να βγάλω τη δισκέτα από τον υπολογιστή μου.
 Τεχνικός:- Δοκιμάσατε να πατήσετε το κουμπί;
 Ξανθιά:- Ναι, ναι, αλλά φαίνεται ότι έχει κολλήσει.
 Τεχνικός:- Περίεργο αυτό. Θα σας στείλω κάποιον να το δει.
 Ξανθιά:- Αχ, όχι&περιμένετε. Δεν την έχω βάλει τη δισκέτα τελικά μέσα, είναι πάνω στο γραφείο μου συγγνώμη.
 --------------------------------------------------
 Τεχνικός:- Πατήστε στο εικονίδιο \"ο υπολογιστής μου\" που βρίσκεται αριστερά στην οθόνη.
 Ξανθιά:- Αριστερά όπως το βλέπετε εσείς ή εγώ;
 --------------------------------------------------
 Τεχνικός:- Καλημέρα σας. Μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
 Ξανθιά:- Ναι, δεν μπορώ να τυπώσω.
 Τεχνικός:- Λοιπόν, κάντε κλικ στο \"Έναρξη\" και
 Ξανθιά:- Άκου φίλε, μη μου αρχίζεις την τεχνική ορολογία! Δεν είμαι κι ο Μπιλ Γκέιτς!
 --------------------------------------------------
 Ξανθιά:- Ναι, γεια σας, με λένε Μάρθα, δεν μπορώ να τυπώσω. Κάθε φορά μου βγάζει ένα μήνυμα \"can\'t find printer\". Πήρα τον εκτυπωτή και τον έβαλα ακριβώς μπροστά στην οθόνη, αλλά ακόμα μου λέει ότι δεν μπορεί να τον βρει.
 --------------------------------------------------
 Ξανθιά:- Ναι, το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να τυπώσω το κόκκινο χρώμα.
 Τεχνικός:- Ο εκτυπωτής σας είναι έγχρωμος;
 Ξανθιά:- Εεεεεεε...ευχαριστώ.
 --------------------------------------------------
 Τεχνικός:- Τι υπάρχει στην οθόνη σας τώρα κυρία μου;
 Ξανθιά:- Ένα αρκουδάκι που μου πήρε ο φίλος μου από το σούπερ μάρκετ.
 --------------------------------------------------
 Ξανθιά:- Το πληκτρολόγιό μου δεν δουλεύει.
 Τεχνικός:- Είστε σίγουρη ότι είναι συνδεδεμένο στο πίσω μέρος του υπολογιστή;
 Ξανθιά:- Όχι, δεν μπορώ να δω από πίσω.
 Τεχνικός:- Πάρτε το πληκτρολόγιο και κάντε 10 βήματα προς τα πίσω.
 Ξανθιά:- Οk.
 Τεχνικός:- Το πληκτρολόγιο έρχεται μαζί σας;
 Ξανθιά:- Ναι.
 Τεχνικός:- Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι συνδεδεμένο. Κοιτάξτε εκεί γύρω. Υπάρχει
 κανένα άλλο πληκτρολόγιο;
 Ξανθιά:- Ναι, βλέπω ένα άλλο στο γραφείο.  Α! Αυτό δουλεύει!
 --------------------------------------------------
 Τεχνικός:- Το password σας είναι ένα μικρό γράμμα μ όπως λέμε \"μήλο\", ένα
 κεφαλαίο Σ όπως λέμε \"σκύλος\", και ο αριθμός 7.
 Ξανθιά:- Το 7 μικρό ή κεφαλαίο;
 --------------------------------------------------
 Ξανθιά:- Δεν μπορώ να μπω στο internet.
 Τεχνικός:- Το password είναι σίγουρα σωστό;
 Ξανθιά:- Ναι, είδα τον συνάδελφό μου που το έγραφε.
 Τεχνικός:- Και ποιο είναι το password;
 Ξανθιά:- Πέντε αστεράκια.
 --------------------------------------------------
 Τεχνικός:- Ποιο antivirus πρόγραμμα χρησιμοποιείτε;
 Ξανθιά:- Το Netscape.
 Τεχνικός:- Αυτό δεν είναι antivirus.
 Ξανθιά:- Αχ, συγγνώμη, το Internet Explorer.
 --------------------------------------------------
 Ξανθιά:- Ναι, γεια σας, έχω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Ένας φίλος μου έβαλε ένα screensaver στον υπολογιστή μου, αλλά κάθε φορά που κουνάω το ποντίκι χάνεται.
 --------------------------------------------------
 Ξανθιά:- Γεια σας, γράφω το πρώτο μου e-mail.
 Τεχνικός:- Και ποιο είναι το πρόβλημά σας;
 Ξανθιά:- Έγραψα το \"a\" στην διεύθυνση, αλλά πώς θα βάλω το κυκλάκι γύρω του;


Η προέλευση: http://www.e-write.gr/posts/193

2
Μεταφέρω εδώ την ερώτηση της Ιωάννας
Παράθεση από: Ιωάννα
http://2.bp.blogspot.com/_fFzz5-beCGw/SDNV3fAXL_I/AAAAAAAABSQ/EV5OQgBcRQQ/s320/p349.jpg
Καλησπέρα σας! Θυμάται να πει κάποιος το συμβολισμό της παραβολής αυτής;
Στην παραβολή των φρονίμων και των μωρών παρθένων όταν το λάδι των μωρών παρθένων έλειψε, αναφέρεται «Πορεύεσθε προς τους πωλούντας και αγοράσατε εαυτοίς». Όταν όμως τον αγόρασαν η πόρτα του νυμφώνος είχε ήδη κλείσει και δεν μπορούσαν να μπούν. Μερικοί λένε ότι η έλλειψη λαδιού απ τις μωρές παρθένες σημαίνει την έλλειψη καλών έργων κατά την διάρκεια της ζωής τους. Τέτοια ερμηνεία δεν είναι εντελώς σωστή. Πώς ήταν δυνατόν να μην είχαν καλά έργα αφού λέγονταν παρθένες, αν και μωρές; Η παρθενία είναι η υπέρτατη αρετή, μια αγγελική κατάσταση, και από μόνη της θα μπορούσε να λάβει την θέση των άλλων καλών έργων.
Νομίζω πως αυτό που τους έλειπε ήταν η Χάρη του Παναγίου Πνεύματος του Θεού. Οι παρθένες αυτές είχαν ασκήσει τις αρετές αλλά, έχοντας πνευματική άγνοια, υπόθεσαν ότι η χριστιανική ζωή βιώνεται μόνο με την εκτέλεση των καλών έργων. Κάνοντας καλά έργα σκέφτηκαν ότι πραγματοποίησαν το έργο του Θεού, αλλά πολύ λίγο ενδιαφέρθηκαν αν μ\' αυτό τον τρόπο απόκτησαν τη Χάρη του Παναγίου Πνεύματος του Θεού. Τέτοιοι τρόποι ζωής που βασίζονται μόνο στην εκτέλεση καλών έργων, χωρίς προσεκτικό έλεγχο αν αυτά επισύρουν τη χάρη του Πνεύματος του Θεού, αναφέρονται στα ιερά βιβλία: «εισίν οδοί δοκούσαι είναι ορθαί ανδρί, τα μέντοι τελευταία αυτών βλέπει εις πυθμένα» (Παροιμίες ιστ\' 25)
Ο μέγας Αντώνιος μιλάει στις επιστολές του προς μοναχούς για τέτοιες παρθένες: «Πολλοί μοναχοί και μοναχές δεν έχουν γνώση των διαφόρων ειδών θέλησης που ενεργούν στον άνθρωπο, και δεν γνωρίζουν ότι επηρεάζονται από τρείς θελήσεις: η πρώτη είναι η υπερτέλεια και σωτηριώδης θέληση του Θεού· η δεύτερη είναι η δική μας ανθρώπινη θέληση που αν δεν είναι καταστρεπτική δεν είναι ούτε σωστική· και η τρίτη θέληση είναι η θέληση του διαβόλου - ολότελα καταστρεπτική.»
Αυτή η τρίτη θέληση του εχθρού διδάσκει τον άνθρωπο είτε να μην κάνει καθόλου καλά έργα είτε να τα κάνει με μόνη τη δική μας θέληση. Μας διδάσκει να κάνουμε το κάθε τί για να κολακεύσουμε τα πάθη μας ή διαφορετικά, μας διδάσκει να κάνουμε το καλό για χάρη του καλού και να μην φροντίσουμε για την χάρη που παρέχεται μέσα απ τα καλά έργα. Αλλά η πρώτη, η σωστική θέληση του Θεού, αποδείχνεται με την εκτέλεση των καλών έργων μόνο και μόνο για την απόκτηση του Αγίου Πνεύματος, σαν ένα αιώνιο, ανεξάντλητο θησαυρό, που στην πραγματικότητα είναι ανεκτίμητος. Η απόκτηση του Αγίου Πνεύματος είναι, κατά κάποιο τρόπο, το λάδι που έλειπε απ τις μωρές παρθένες. Κλήθηκαν μωρές ακριβώς γιατί είχαν ξεχάσει τον απαραίτητο καρπό της αρετής, την χάρη του Αγίου Πνεύματος, χωρίς την οποία κανένας δεν μπορεί να σωθεί. «Αγίω Πνεύματι πάσα ψυχή ζωούται και καθάρσει υψούται, λαμπρύνεται, τη Τριαδική Μονάδι, ιεροκρυφίως» Αναβ. δ\' ήχου.

Αυτό είναι το λάδι των φρονίμων παρθένων που έκαιγε αδιάλειπτα και φώτιζε. Οι παρθένες αυτές με τις καιόμενες λαμπάδες τους μπορούσαν να συναντήσουν τον νυμφίο, ο οποίος ήρθε «εν τω μέσω της νυκτός» και να εισέλθουν στον νυμφώνα της χαράς μαζί Του. Αλλά οι μωρές παρθένες, αν και πήγαν στην αγορά για να αγοράσουν λίγο λάδι, όταν είδαν τις λαμπάδες τους να σβήνουν, δεν μπόρεσαν να γυρίσουν έγκαιρα και η πόρτα ήδη είχε κλείσει.
Η αγορά είναι η ζωή μας. Η πόρτα του νυφικού θαλάμου που έκλεισε και εμπόδισε τον δρόμο προς το Νυμφίο είναι ο θάνατος του ανθρώπου. Οι φρόνιμες και οι μωρές παρθένες είναι οι ψυχές των χριστιανών. Το λάδι δεν είναι τα καλά έργα αλλά η χάρη του Παναγίου Πνεύματος του Θεού, που κερδίζεται με αυτά τα καλά έργα και μεταφέρει τις ψυχές  από μια κατάσταση σε μια άλλη - δηλ. από την φθορά στην αφθαρσία, από τον ψυχικό θάνατο στην πνευματική ζωή, από το σκότος στο φώς, από τον σταύλο της ύπαρξής μας (όπου τα πάθη είναι δεμένα σαν άλογα κτήνη και άγρια θηρία) στον ναό του Θεού, μέσα στο λαμπρό νυμφώνα της αιώνιας ευφροσύνης του Ιησου Χριστού, του Κυρίου μας, του Δημιουργού και Λυτρωτή και αιώνιου Νυμφίου των ψυχών μας.

Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ

3
Γεννήθηκε πλούσιος
Μοίρασε όλη του την περιουσία στους φτωχούς
Έτρωγε μόνο κριθαρένιο ψωμί και χόρτα
Φρόντιζε μόνος τους του λεπρούς που τότε ήταν οι απόβλητοι της κοινωνίας
Βοηθούσε το ίδιο χωρίς καμμία διάκριση χριστιανούς, εβραίους και εθνικούς
Κατακεράυνωνε τους εκμεταλλευτές
Καταδιώχτηκε από δύο αυτοκράτορες
Κοιμήθηκε σε ηλικία 49 χρόνων
Τα μόνα περιουσιακά στοιχεία που άφησε πίσω του
ήταν ένα τρίχινο ράσο και λίγα βιβλία


Έγραψε μέσα στα πάρα πολλά άλλα και τα παρακάτω:

«Κλοπή είναι η οπωσδήποτε και οθενδήποτε αποκτηθείσα ιδιοκτησία»
 δηλ. η ιδιοκτησία είναι κλοπή από όπου και όπως και αν αποκτήθηκε

«Ως πότε θα είναι παντοδύναμο το χρήμα, ως πότε θα κυβερνά ο πλούτος, η αιτία
όλων των πολέμων, για τον οποίο κατασκευάζονται τα όπλα και ακονίζονται τα ξίφη;»

Δυστυχώς μέχρι σήμερα παραμένει όπως τότε

«Ή ο μεν ενδεδυμένον απογυμνών λωποδύτης ονομασθήσεται, ο δε γυμνόν μη ενδύων , δυνάμενος τούτον ποιείν, άλλης τινός προσηγορίας άξιος; Του πεινώντος εστιν ο άρτος, ον συ κατέχεις, του γυμνητεύοντος το ιμάτιον ο συ φυλάσσεις εν αποθήκαις, του ανυποδήτου το υπόδημα ο παρά σοι κατασήπεται, του χρήζοντος το αργύριον ο κατορύξας έχεις. Ώστε τοσούτους αδικείς, όσους παρέχειν ηδύνασο».

Δηλαδή....

Αν αυτός που γυμνώνει τον ντυμένο, ονομάζεται λωποδύτης,
αυτός που δεν ντύνει τον γυμνό, ενώ μπορεί, αξίζει διαφορετική ονομασία;
Το ψωμί που κατέχεις είναι του πεινασμένου, το ρούχο που φυλάς στην αποθήκη σου είναι του γυμνού, το παπούτσι που δεν χρησιμοποιείς είναι του ξυπόλητου, το χρήμα που καταχωνιάζεις είναι του φτωχού. Ολους αυτούς που θα μπορούσες να τους τα δώσεις, αλλά δεν το κάνεις, τους κλέβεις.

«Η παιδεία είναι η μόνη από τα αποκτήματα που δεν αφαιρείται
και όσο ζει ο άνθρωπος και όταν πεθάνει παραμένει.»


Αυτός ήταν ο Μέγας Βασίλειος.


Πού καταντήσαμε!

... σήμερα που ένας επίσκοπος βάζει μερικά εκατομμύρια στην άκρη για την σύνταξη

... που πολλοί γίνονται ιερείς και θεολόγοι για να βγάλουν μεροκάματο

... που η εκκλησία έχει αποκτήσει μια τεράστια περιουσία
   (σύμφωνα με τον Άγιο κλέβοντας μιάς και η «αποκτηθείσα ιδιοκτησία είναι κλοπή)

... που πολλοί γυροφέρνουν στην εκκλησία για να καρπωθούν οικονομικά οφέλη

... που μοναστήρια μπαίνουν σε δικαστήρια διεκδικώντας περιουσίες αντί να μοιράζουν όσα έχουν

...που μοναχοί κυκλοφορούν με τζιπάκια αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ όταν κάποτε δεν ανέβαιναν  ούτε σε άλογο στο Άγιον Όρος (υπήρχε και στα καφενεία των Καρυών αναρτημένος κανόνας)  

... που ... που .. που......

Που καταντήσαμε!

... Γεννήθηκε πλούσιος
... Μοίρασε όλη του την περιουσία στους φτωχούς
... άφησε πίσω του μόνο ένα τρίχινο ράσο και μερικά βιβλία

4
Έκανε κάποιος αυτήν την ερώτηση στον εαυτό του;
Και απάντησε με ειλικρίνεια;
Και τι απάντηση πήρε;

Τι μας λείπει ή τι θα θέλαμε να αισθανόμαστε στην επικοινωνία μας με τους ανθρώπους;

Όσο και να το έχω ψάξει πάντα καταλήγω σε κάποια απλά πράγματα.

Απ την επικοινωνία μου με τους ανθρώπους μου λείπουν..

... μια ζεστή σαν τον ήλιο καρδιά
... ένα μελαγχολικό φθινοπωρινό χαμόγελο
... μια εντελώς ανθρώπινη, απονήρευτη, ανιδιοτελής, ανυπόκριτη επικοινωνία
... μια καλημέρα που να μην ζητάει ανταπόδοση
... μια ματιά καθαρή και απλή σαν πεντακάθαρος ουρανός

Μάλλον ψάχνω πολλά για την σημερινή εποχή...

Τι βαριέμαι αφόρητα απ τους ανθρώπους και αποστρέφομαι;

Όλα τα υπόλοιπα και κυρίως
...την ιδιοτέλεια, την πονηριά, την υποκρισία, την σκοπιμότητα.

Ευπρόσδεκτες και οι δικές σας απαντήσεις στο ερώτημα...

5
Οι σύγχρονοι εκκοσμικευμένοι χριστιανοί δεν συμφωνούμε με το λόγο του Κυρίου
στην Αποκάλυψη «έρχου Κύριε», εμείς λέμε σήμερα «Κύριε μην έλθης», είμαστε καλά. \"

Η εκκοσμίκευση είναι η ρίζα κάθε αιρέσεως και ψευδοδιδασκαλίας.
Η πτώση του ανθρωπίνου γένους είναι εκκοσμίκευση.
Έτσι και κάθε εκκοσμίκευση είναι πτώση.
Ο κόσμος απορροφά την Εκκλησία, δεν μεταμορφώνεται από την Εκκλησία.
Η εκκοσμίκευση δρα εντός της Εκκλησίας, θέλει να έχει λόγο για την Εκκλησία, της «θολώνει»
την αυτοσυνειδησία, την αποπροσανατολίζει και μετατοπίζει το κέντρο από το Χριστό στον άνθρωπο.
Το πνεύμα της εκκοσμικεύσεως δρα και μέσα από διάφορα φαινόμενα,
όπως του ευσεβισμού, του πουριτανισμού και του φονταμενταλισμού.
Έτσι η θρησκεία της πλειοψηφίας των συγχρόνων Ελλήνων φαίνεται να είναι
η θρησκεία της εκκοσμίκευσης, η θρησκεία της καλυμμένης φιλαυτίας
και όχι της αποκαλυμένης αληθείας. Η θρησκεία του βολέματος.

Τι είναι η εκκοσμίκευση;

α. Στην εκκοσμίκευση βρίσκεται η Εκκλησία, όταν παύει η Εκκλησία να είναι το αλάτι της γης και γίνεται γήινη. Καταπατείται υπό των ανθρώπων, απορροφάται από τον κόσμο. Γίνεται το παιδί για όλα τα θελήματα της δέσποινας, της φιλαυτίας, της εκκοσμίκευσης. Εγκλωβίζεται στη λογική όχι τι θέλει ο Θεός, αλλά τι θέλει ο κόσμος. Καθαρά εγκλωβισμός στη φθορά και στο θάνατο. Έτσι η εκκοσμίκευση είναι μια κατάσταση ανυπαρξίας και θανάτου. Η εκκοσμίκευση θέλει την Εκκλησία να ασπάζεται και να ακολουθεί, ό,τι εύκολο, μέτριο, απλό και πρόχειρο αγαπούν, θέλουν οι άνθρωπο και όχι τι θέλει ο Θεός. Κληρικοί και λαϊκοί άγευστοι της ορθοδόξου πνευματικότητος μετατρέπουμε την Εκκλησία σε ανθρώπινο οργανισμό, ταμείο κοινωνικής πρόνοιας, πολιτικό δραστήριο γραφείο, που δίνει συνεχώς συνεντεύξεις κάνωντας δηλώσεις επί παντός επιστητού, χαμογελώντας προς πάντας, ώστε όλοι να μας συγχαίρουν και να μας επευφημούν. Πνεύμα τελείως αντιευαγγελικό.

β. Η εκκοσμίκευση δεν εμφανίζεται σαν απ\' ευθείας άρνηση του Θεού, κι αυτό είναι που την κάνει δυσδιάκριτη. Δεν βάλλει κατά μέτωπον. Δεν αρνείται τα δόγματα, αρνείται όμως τον ορθόδοξο τρόπο ζωής. Ιδεολογικοποιεί τα δόγματα και δεν τα θεωρεί προτάσεις ζωής. Αποκόβει τη ζωή από την αλήθεια της πίστεως. Και ζει όπως θέλει και κατά το δοκούν. Αυτό συνεπάγεται αλλαγή θρησκείας, χωρίς εξωτερική αλλαγή του δόγματος.

γ. H εκκοσμίκευση είναι η απώλεια του πνεύματος της αληθινής μετανοίας, οπότε ο άνθρωπος παραμένει στο ενταύθα και δεν προχωρεί στο εκεί, στην αλλαγή ζωής. Χάνεται το ησυχαστικό πνεύμα του ασκητικού μόχθου, του πένθους, των δακρύων και του αγώνα για την κάθαρση.

δ. Στην εκκοσμίκευση ο άνθρωπος δεν φλέγεται από τον πόθο οράσεως του Θεού.
Δεν ζητάει κάτι υψηλότερο και βαθύτερο, ευχαριστείται στο κατώτερο, στο λιγότερο.

ε. Η αίρεση της εκκοσμικεύσεως αξιολογεί την λατρεία και τελικά την ίδια την Εκκλησία, ως ένα φορέα μεταξύ των άλλων, για την εξυπηρέτηση ειδικών αναγκών. Αξιολογεί με το μέτρο της κοινωνικής χρησιμότητας σε σύγκριση με το κοινωνικό έργο της παιδείας, των σωφρονιστικών συστημάτων ή της αστυνομίας. Παραποιεί το Ορθόδοξο φρόνημα και νοθεύει τα εκκλησιαστικά κριτήρια. Η ιδιότητα του χριστιανού δεν είναι τότε «μωρία και σκάνδαλο», αλλά «in». Καταντά μια εξωτερική φαρισαϊκή συμμόρφωση σε ηθικά πρότυπα, ένταξη στο «κλαμπ» των καλών παιδιών, των τακτοποιημένων, παράγοντας ομαλότητος δηλ. υποκρισίας. Ο λόγος του Χριστού «οι τελώναι και αι πόρναι προάγουσιν ημάς εις την βασιλείαν των Ουρανών» τους φαίνεται ακατανόητος. Οι εκκοσμικευμένοι χριστιανοί είναι οι χριστιανοί του Ντοστογιέφσκι, οι οποίοι αν ξαναρχόταν ο Χριστός θα τον σταύρωναν πάλι. Είναι εκείνοι, οι οποίοι μολονότι είναι εντός της Εκκλησίας, ο Χριστός είπε γι\' αυτούς «ουκ οίδα ημάς». Είναι αυτοί που πολεμούσαν και τον Απ. Παύλο και ήθελαν να επιβάλουν την περιτομή σ\' όλους τους χριστιανούς και συνεχίζουν να δρουν και να καταβασανίζουν τη ζωή της Εκκλησίας. Έχουν καταντήσει οι δικηγόροι του Θεού. Και όποιος δεν συμφωνεί μαζί τους είναι προδότης.

Η εκκοσμίκευση εχθρός της ευσέβειας
Έτσι είναι. Η κοσμικότητα δεν έχει να κάνει με την ευσέβεια, με την πίστη, με την εκκλησιαστική ζωή. Είναι μάλλον ασέβεια, υποκρισία και εμπαιγμός. Είναι άρνηση της χάριτος του Θεού. Είναι τα τερτίπια που χρησιμοποιεί ο κοσμικός άνθρωπος για να μη τον εγγίσει η χάρι του Θεού.

α. Απόρριψη της Θεοφάνειας, της σάρκωσης του Θεού.
Βόλεμα στη φυσική πίστη και όχι στην αποκάλυψη του Θεού εν Χριστώ Ιησού.
Ο κόσμος δεν εμπιστεύεται τη σωτηρία του στο Χριστό, αλλά στον εαυτό του,
μέσα από την γνώση και τα επιτεύγματα του. Ανθρωπισμός= αθεΐα.

β. Υποτίμηση του μοναχισμού, άρνηση της θεώσεως, του πολέμου κατά των παθών.

γ. «Άρνηση του μαρτυρίου, άρνηση του προσωπικού μαρτυρίου στη ζωή των χριστιανών.

δ. «Άρνηση της αγάπης στον αμαρτωλό. Απολυτοποίηση της ηθικής.

ε. «Άρνηση του συνοδικού συστήματος και η δημιουργία παπικού πνεύματος μέσα στους κόλπους της Ορθοδοξίας. Εκκοσμίκευση είναι και η κατάργηση του σεβασμού στην Ιεραρχία.
Η ακατάσχετη κριτική στον κλήρο και τους Ιεράρχες.
Η δημιουργία υπερσυνόδων για να ελέγχουμε τη Σύνοδο.
Η νοοτροπία ότι εμείς θα σώσουμε την Εκκλησία.
Ότι έχει ανάγκη η Εκκλησία. «Όχι, ανάγκη έχουμε εμείς».

Οι σύγχρονοι εκκοσμικευμένοι χριστιανοί δεν συμφωνούμε με το λόγο του Κυρίου
στην Αποκάλυψη «έρχου Κύριε», εμείς λέμε σήμερα «Κύριε μην έλθης», είμαστε καλά.

Αρχιμ. Χρυσοστόμου Μαϊδώνη,
Πρωτοσυγκέλλου Ιεράς Μητροπόλεως Ιερισσού,Aγ. «Όρους και Αρδαμερίου.
απο το egolpio.com, ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ \"ΔΙΑΛΟΓΟΣ\" ΤΕΥΧΟΣ 28 - 2002

Υγ. Καλό δεν είναι για το στίγμα μου; :)

6
Ένας πατέρας περνώντας από τη κρεβατοκάμαρα του γιου του έμεινε κατάπληκτος όταν είδε το κρεβάτι του ωραία στρωμένο και όλα τακτοποιημένα και καθαρά. Μετά είδε ένα φάκελο τοποθετημένο σε περίβλεπτη θέση στο μαξιλάρι. Όνομα παραλήπτη “Μπαμπάς”. Με το χειρότερο προαίσθημα, άνοιξε το φάκελο και διάβασε το γράμμα με τρεμάμενα χέρια:
  Αγαπημένε μου πατέρα,
 Με μεγάλη μου λύπη και θλίψη σου γράφω, γιατί κλέφτηκα με την καινούργια μου φιλενάδα και ήθελα έτσι να αποφύγω τη σύγκρουση με εσένα και τη μαμά. Έχω βρει το πραγματικό πάθος με την Τζίνα και είναι τόσο συμπαθητική.
   Ήξερα ότι δεν θα την εγκρίνατε εξαιτίας των σκουλαρικιών στη μύτη και στη γλώσσα, των τατουάζ, των κολλητών δερμάτινων ρούχων μοτοσικλέτας αλλά και επειδή είναι αρκετά μεγαλύτερη μου.
 Αλλά δεν είναι μόνο το πάθος, μπαμπά. Είναι έγκυος. Η Τζίνα λέει ότι θα είμαστε πολύ ευτυχισμένοι μαζί.
  Έχει δικό της τροχόσπιτο και μένει στο δάσος. Έχει μαζέψει αρκετά καυσόξυλα για όλο το χειμώνα.
  Ονειρευόμαστε να αποκτήσουμε πολλά παιδιά. Η Τζίνα μου άνοιξε τα μάτια, με έκανε να καταλάβω πως η μαριχουάνα δεν βλάπτει στην πραγματικότητα κανένα. Θα την καλλιεργούμε και θα την ανταλλάσσουμε με άλλα άτομα στη κοινότητα για όση κοκαΐνη και Ecstasy θέλουμε. Εντωμεταξύ θα προσευχόμαστε ώστε η επιστήμη να βρει τη θεραπεία για το AIDS  και έτσι η Τζίνα να είναι καλύτερα, εξάλλου το αξίζει!
  Μην ανησυχείς για εμένα μπαμπά, είμαι 15 χρονών και ξέρω να φροντίζω τον εαυτό μου. Κάποια μέρα, είμαι σίγουρος πως θα έρθουμε πίσω να σας επισκεφτούμε για να γνωρίσεις τα εγγόνια σου.
Ο Γιος σου,
Πιτ

Υ.Γ. Μπαμπά, τίποτα από τα προηγούμενα δεν είναι αλήθεια. Είμαι πέρα στο σπίτι του Νικ.
 Απλά ήθελα να σου θυμίσω πως υπάρχουν χειρότερα πράγματα στη ζωή από τον έλεγχο που είναι  στο συρτάρι του γραφείου μου.
 Σ’ αγαπώ πολύ!
 Πάρε με όταν θα είναι ασφαλές για μένα να γυρίσω σπίτι.

Σελίδες: [1]